ساعت پخش سریال های نوروزی 99 + اینفوگرافیک

ساعت پخش سریال های نوروزی 99 + اینفوگرافیک


منبع: مینویسم

148

1398/12/24

16:40


ساعت پخش سریال های نوروزی 99

در سال ۹۹ صدا و سیما برای ایام نوروز سریال های متنوعی را آماده کرده است. در نوروز ۹۹ با توجه به شیوع ویروس کرونا، عوامل این مجموعه ها سعی کرده اند تا با سریال های طنز نوروزی، فضای شادی را برای خانواده ها به وجود بیاورند. در این مطلب ساعت پخش سریال های نوروز ۹۹ به همراه معرفی سریال های نوروزی ۹۹ می پردازیم.

زمان پخش سریال های نوروز ۹۹

زمان پخش سریال های عید ۹۹ را همراه با معرفی آنها در ادامه این مطلب مشاهده نمایید.

ساعت پخش سریال نوروزی پایتخت ۶

شبکه یک/ساعت ۲۲:۱۵

سریال طنز پایتخت ۶ به کارگردانی سیروس مقدم و در ۱۵ قسمت ساخته شده است. این سریال کمدی با ایجاد موقعیت های خاص مورد توجه بسیاری از خانواده های ایرانی بوده است. بازیگران پایتخت ۶، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، مهران احمدی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل هستند.

همچنین بخوانید: خلاصه داستان سریال پایتخت ۶ 

ساعت پخشسریال نوروزی کامیون

شبکه دو/ ۲۱:۳۰

سریال کامیون در ۳۰ قسمت به کارگردانی مسعود اطیابی ساخنه شده است.  داستان سریال نوروزی کامیون درباره ی یک پیشکسوت فوتبال است که برای مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو درگیر ماجراهای تازه ای می شود. در این سریال با مضمون طنز، نقش اول به مهدی هاشمی سپرده شده و در كنار او نسرین مقانلو، علی هاشمی، هادی مرتضی زاده و … به ایفای نقش می پردازند.

زمان پخش سریال نوروزی دوپینگ

شبکه سه/۲۰:۴۵

سریال دوپینگ که در ژانر کمدی ساخته شده، در ۳۰ قسمت از شبکه سه سیما پخش می شود.  در سریال دوپینگ به نویسندگی و اولین تجربه کارگردانی رضا مقصودی، شبنم مقدمی، هادی حجازی فر، محمد بحرانی، نیما شعبان‌نژاد، الناز حبیبی، برزو نیک نژاد و محمد بحرانی به ایفای نقش می پردازند.

ساعت پخش سریال نوروزی 99: سریال دوپینگ

ساعت پخش سریال نوروزی میانبر

شبکه پنج/۲۳:۰۰

سریال میانبر از زاویه ای طنز به مشکلات و مسائل یک مجتمع مسکونی و ساکنان آن می‌پردازد که برای حل این مسائل انتخابات تشکیل می‌دهند. این سریال نوروزی از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه پنج پخش خواهد شد و تکرار آن ساعت‌های ۲:۳۰ دقیقه بامداد و ۱۰:۳۰ دقیقه صبح روز بعد خواهد بود. همچنین این سریال با یک روز تاخیر از شبکه شما هم ساعت ۲۱:۰۰ پخش می شود.

سریال ۹۰ شبی نیوجرسی

شبکه سه

نیوجرسی نام سریالی به کارگردانی مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری است . این سریال ۹۰ شبی قرار است از شبکه سه سیما در ایام نوروز ۹۹ پخش شود.

خلاصه داستان نیوجرسی:

داستان نیوجرسی در مورد دو باجناق است که در شهرداری مشغول به کار هستند. این دو باجناق در شهرداری سمتی دارند که گاهی باید برای پلمب اماکن، جلوی درب آنها برای عدم ورود نیوجرسی بگذارند که در همین حین اتفاقات زنذگی این دو باجناق رقم می خورد.

دو باجناقی که دائما با هم در رقابت و کل کل هستند تا موقعیت های طنز فراوانی خنده را بر لب مخاطبان بنشاند. سیامک انصاری و سید جواد رضویان به طور مشترک در نیوجرسی کارگردانی می‌کنند و البته در آن نیز به ایفای نقش می پردازند. الیکا عبدالرزاقی، سروش جمشیدی و هادی کاظمی دیگر بازیگران این مجموعه هستند که به تهیه کنندگی مهدی فرجی به روی آنتن شبکه سوم سیما می رود.

اینفوگرافیک جدول پخش سریال های نوروز ۹۹

اینفوگرافیک جدول پخش سریال های نوروز 99

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو