چگونه با لباس پوشیدن جوان تر شویم؟

چگونه با لباس پوشیدن جوان تر شویم؟


منبع: زیبامون

297

1398/12/24

18:11


در این بخش از زیبامون بهتون یاد میدیم که چه جوری با لباس پوشیدن بتونید چند سال جوان تر دیده بشید. با ما همراه باشید و از این نکات استفاده کنید.

چگونه با لباس پوشیدن جوان تر شویم؟

همه افراد از اینکه ظاهر و استایلی جذاب داشته باشند، لذت می برند و دوست دارند جوری لباس بپوشند که همیشه جوان تر و شاداب تر از سن واقعیشون به نظر برسند! اگرچه ممکنه این کار کمی سخت و دور از دسترس به نظر برسه اما در سایت زیبامون قصد داریم که به شما یاد بدیم چه جوری با لباس پوشیدن و استایل مناسب، چندین سال جوان تر به نظر برسید و احساس بهتری نسبت به خودتون و زندگی داشته باشید!

با ما در این بخش همراه بمانید و از نکات و توصیه هایی که برای نحوه لباس پوشیدن و جوان به نظر رسیدن براتون آماده کرده ایم استفاده کنید.

 

رنگ لباسهاتون رو عاقلانه انتخاب کنید

سعی کنید بخشی از کمد رو به لباس هایی که دارای رنگ طبیعی و خنثی هستند اختصاص بدید. رنگ هایی مانند سفید، سیاه، خاکستری، نوود، کرمی، برنزی، خاکی، قهوه ای، آبی روشن جز رنگ هایی هستند که میتونید ست های بی انتها باهاشون داشته باشید و در کنار هم و سایر رنگ ها به خوبی هماهنگ خواهند شد. این رنگ های طبیعی و خنثی به شما کمک میکنند تا همیشه ظاهری کلاسیک و جذاب داشته باشید، یک زیبایی مینیمال و ساده براتون ایجاد میکنن و باعث میشن تا ظاهر شما همیشه شاداب و جوان به نظر برسه.

 

لباس هایی با برش مناسب انتخاب کنید

در هنگام انتخاب لباس، حتما به مدل اندام خود و نوع برش لباس ها دقت کنید و لباسی رو انتخاب کنید که به خوبی با فرم بدن شما هماهنگ بوده و میتونه زیبایی اندام رو بهتر نشون بده و همچنین عیوبی رو که وجود داره به بهترین شکل ممکن پوشش بده. 

لباس مناسب برای خانم هایی که بالاتنه چاق دارند

 

از الگوهای جذاب و مناسب غافل نشوید

استفاده از لباس هایی با الگوهای چشم نواز و خاص روشی مناسب برای جوان تر دیده شدن هستند! چاپ خال خالی، چاپ پلنگی، چاپ زنجیره ای، خطوط راه راه و طرح پوست مار، از جمله چاپ هایی هستند که میتونن استایل شما رو جذاب تر و مدرن تر نشان دهند. شما میتونید این طرح ها رو برای بخشی از لباس، کیف یا کفش خود انتخاب کنید و استایلی جوانانه و شیک داشته باشید.

 

لباس طرح دار

 

لباس زیر مناسب بپوشید

پوشیدن لباس زیر مناسب رو در هر سنی که هستید، فراموش نکنید. زیرا یک لباس زیر نامناسب و اشتباه خیلی راحت میتونه شما رو سنگین تر، کوتاه تر و پیرتر نشون بده. بهتره لباس زیر مناسب با اندام خودتون رو تهیه کنید و هر 6 تا 8 ماه یک بار، یک لباس زیر جدید تهیه کنید. بندهای لباس زیر رو به درستی تنظیم کنید تا هیچ گونه احساس فشاری بر روی شانه هاتون ایجاد نشه و ظاهر مناسب و خوبی رو هم براتون ایجاد کنه.

 

اجازه بدید قسمتی از شانه مشخص باشد

اگر تمایل دارید جوان و پر جنب و جوش به نظر برسید، بهتره به سراغ انتخاب لباس هایی بروید که قسمت شانه آن خالی بوده و به شما این اجازه رو میده تا قسمتی از شانه از زیر لباس مشخص باشه! این ترفند ساده به شما کمک خواهد کرد تا ظاهر و استایل جوان تر و شیک تری داشته باشید.

 

از اکسسوری های ساده استفاده کنید

احتمالا شما هم به این نتیجه رسیده اید که نسل های قدیمی طرفدار اکسسوری های و جواهرات بزرگ و خیره کننده هستند و نسل های جدید به سراغ اکسسوری های ظریف و مینیمال می روند! شما میتونید با استفاده از همین تغییر ساده در نسل ها و با استفاده از اکسسوری های ساده و ظریف، استایل جوان تری رو برای خود ایجاد نمایید. 

 

اکسسوری ظریف

 

رنگ های روشن رو به استایلتون اضافه کنید

استفاده از رنگ ها تیره اگرچه باعث میشه یک استایل هوشمندانه و محافطه کارانه داشته باشید اما رنگ های روشن به شما این امکان رو میده تا شاداب تر و پر انرژی تر به نظر برسید و احساس جوانی بیشتری رو براتون ایجاد میکنه. استفاده از اکسسوری های دارای رنگ روشن، روسری یا شال با رنگ و طرح شاد و روشن، لباس هایی با رنگ روشن و ... میتونه چهره و استایل شما رو چند درجه تغییر بده و ظاهری تازه و شاداب براتون ایجاد کنه. پس تاثیر رنگ ها رو در ایجاد جوانی دست کم نگیرید.

تاثیر و معنای هر رنگ در دنیای استایل و فشن

 

از پوشیدن کفش های پاشنه دار غافل نشوید

وقتی سن افراد بالاتر می رود، به دنبال استفاده از کفش ها و لباس های راحت تر هستند. اما اگر شما تمایل دارید در هر سن و سالی که هستید، همچنان جوان و پر انرژی به نظر برسید، بهتره که پوشیدن کفش های پاشنه دار رو فراموش نکنید. اگر احساس میکنید تعادل خوبی در هنگام راه رفتن با کفش های پاشنه دار ندارید، میتونید از کفش هایی که دارای پاشنه پهن تر و کوتاه تری هستند استفاده کنید. همین مقدار پاشنه کوتاه هم میتونه تغییرات چشمگیری رو در استایل شما ایجاد کنه و باعث بشه تا جوان تر به نظر برسید!

راهنمای استایل کلاسیک برای خانم ها و دختر خانم ها

 

کفش پاشنه دار

 

لباس های مشکی خود را جایگزین کنید

رنگ مشکی یکی از رنگ های پرطرفدار برای ایجاد انواع استایل های روزمره و رسمی هست اما به سادگی میتونه سن شما رو بیشتر نشون بده! شما میتونید به جای استفاده از رنگ مشکی در قطعات اصلی استایلتون به سراغ رنگ هایی مثل قهوه ای و خاکستری برید و از این طریق جوانی و شادابی بیشتری رو برای ظاهرتون به وجود بیارید.

مدل های جدید و خاص مانتو عید 99 + عکس

 

خودتون رو اسیر ترندها و مُد روز نکنید

اگر فکر می کنید دنبال کردن ترندها و مُد روز میتونه شما رو جوان نگه دارهT باید گفت که سخت در اشتباه هستید. زیرا دنبال کردن ترندها شما رو وادار میکنه تا تلاش بیش از حدی برای ایجاد استایل های خود داشته باشید و همین موضوع زمینه رو برای زیاده روی و غرق شدن در ترندها فراهم میکنه و ممکنه تاثیر برعکس هم داشته باشه!

مهم این هست که شما تلاش کنید لباس هایی بپوشید که حس جوانی و شادابی رو براتون ایجاد کنه نه اینکه درست شبیه به فرزندان یا نوه های خود لباس بپوشید! برای خودت سبک و امضا مشخص داشته باشید و در هیچ چیزی زیاده روی نکنید.

 

استایل زنانه شیک

 

برای نشان دادن مقداری از پوست خود اماده باشید

شاید سن شما افزایش پیدا کرده و دیگه پوستی به شادابی و جوانی 20 سالگی ندارید اما این موضوع دلیلی بر این نیست که دیگه به سراغ پوشیدن لباس هایی که بخشی از پاها یا دستتون رو نشون میده نرید! نکته ای که باید بدونید این هست که شما در این سن تنها نیستید و همه افراد میدونن که با افزایش سن تغییراتی هم در پوست ایجاد میشه. بنابراین میتونید با استفاده از ارایش بدن، استفاده از مرطوب کننده ها و لوسیون ها، بخشی از پاها یا بازوهای خودتون رو صاف تر و شاداب تر کنید و از پوشیدن لباس هایی که بخشی از بدن و پوستتون رو نشون میدن لذت ببرید!

 

جسور باشید

شاید فکر کند که با افزایش سن، باید ساده تر لباس بپوشید و از علاقه مندی های خود دور شوید. اما اگر تمایل دارید که با افزایش سن همچنان جوان به نظر برسید بهتره این فکرها رو از خودتون دور کنید و در لباس پوشیدن کمی جسور باشید. شما میتونید با اضافه کردن یک عنصر جالب و غیر منتظره به استایلتون جذابیت و شادابی زیادی رو برای خودتون ایجاد کنید و احساس جوانی بیشتری رو تجربه کنید.

چگونه برای خودمان یک استایل منحصر به فرد بسازیم

 

دستمال گردن جذاب

 

شلوار جین بپوشید

شلوار جین یکی از گزینه های خیلی عالی برای تاکید بر ژست و استایل شماست و نواقص رو به خوبی پوشش میده. پس بهتره شلوار جین و لباس جین یکی از عنصرهای اساسی کمد لباس شما در هر سن و سالی باشه زیرا یک شلوار جین میتونه استایل شما رو چند درجه جوان تر و جذاب تر نشون بده!

شلوار مام استایل زنانه و مردانه + عکس

 

استایل زنانه با شلوار جین

 

نکات پایانی برای داشتن یک استایل جوان و شاداب

 

  •  بهتره در انتخاب لباس دقت و ریزبینی خیلی زیادی داشته باشید و به سراغ لباس هایی برید که از مواد طبیعی بوده و دارای سطوح صاف هستند. لباس های چروک شده و یا لباس های خیلی تنگ، ظاهر نازیبایی رو براتون ایجاد خواهند کرد و باعث میشن تا سن شما خیلی بیشتر به نظر برسه. این مورد به خصوص درباره بلوزها، ژاکت و روسری که در نزدیکی چهره مورد استفاده قرار می گیرند، اهمیت بیشتری داره. علاوه بر این لباس هایی که از پشم و نخ ساخته شده اند خیلی راحت میتونن سن شما رو بیشتر نشان دهند.

 

  • از تطبیق و ست کردن لباس ها با یکدیگر خودداری کنید. (مثلا پوشیدن لباس با دامن یا شلوار یک رنگ). این سبک از لباس ها برای محیط کار مناسب هستند و بهتره در سایر شرایط لباس هایی رو بپوشید که در عین تشابه، با یکدیگر یکسان نبوده و استایل شما رو جذاب تر و متنوع تر کنند.

 

  • رنگ های مشکی، خاکستری و بژ نباید جز اصلی استایل شما باشند. شما مجاز هستید فقط یکی از این رنگ ها رو در یکی از بخش های استایل خود استفاده کنید. در غیر این صورت، استایلی کسل کننده خواهید داشت و ممکنه مسن تر از همیشه به نظر برسید.

 

لباس توسی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو