تعبیر خواب حصیر به روایت تعبیرگران مختلف

تعبیر خواب حصیر به روایت تعبیرگران مختلف


منبع: آرگا

203

1398/12/24

18:37


اگر کسی خواب ببیند که حصیر دارد و یا اینکه شخصی به وی داده است به معنای آن است که به اندازه بزرگی و یا کوچکی حصیر به منفعت و خیر خواهد رسید، همچنین دیدن حصیر به زن نیز تأویل شده است، در ادامه با تعبیر خواب حصیر بیشتر آشنا می شوید.

حصیر را از نی شکافته می بافند و حصیر بافی یکی از هنر های اصیل ایرانی به معنای بافتن رشته های بدست آمده از الیاف گیاهی با کمک ابزار ساده و یا به صورت دستی می باشد، در این مطلب قصد داریم به معرفی تعابیر رویای حصیر از دیدگاه برخی معبران معتبر و شناخته شده بپردازیم، بنابراین در ادامه همراه ما شوید.

آشنایی با تعبیر خواب حصیر از دیدگاه های گوناگون

اگر در خواب حصیری نو و جدید ببینید و یا اینکه خواب دیده باشید که کسی به شما حصیر می دهد، به نشانه آن است که سودی به شما می رسد و در صورتی که ببینید، حصیر می بافید، یعنی اینکه عشق زنی را در دل دارید، اما اگر آن حصیر کم ارزش و نا مرغوب باشد، یعنی زنی که عاشقش هستید، اصالت ندارد.

بافتن حصیر در عالم خواب

و اگر در خواب ببینید که حصیر قیمتی و با ارزشی را می بافید، یعنی عاشق زنی هستید که ارزش مادی و معنوی آن زن زیاد است، اگر ببینید که حصیر فروشی می کنید به نشانه اهمیت دادن به دسترنج تان می باشد و اینکه نمی خواهید سربار کسی باشید، در صورت تمایل برای آشنایی با تعابیر دیگر می توانید ادامه این مطلب را بخوانید.

تعبیر خواب امام جعفر صادق (ع)

امام صادق (ع) دیدن حصیر در خواب را بر سه وجه می داند :

  • زن
  • رسیدن به منفعت به اندازه ارزش آن حصیر
  • مشغول بودن به کار خود و انجام کاری که به خاطر آن ملامت ببینید و بدنامی داشته باشد.

تعبیر خواب ابن سیرین

اگر کسی خواب ببیند که حصیر دارد و یا اینکه شخصی به وی داده است به معنای آن است که به اندازه بزرگی و یا کوچکی حصیر به منفعت و خیر خواهد رسید.

تعبیری از حصیر از دیدگاه های مختلف

در صورتی که خواب ببینید که حصیر بافی می کنید، بیانگر آن است که عاشق زنی می شوید، حال اگر حصیر بی ارزش و بی کیفیت باشد، یعنی آن زن بی چیز و بی اصل و نصب است و در صورت قیمتی و با ارزش بودن حصیر، نشانه آن است که زنی ثروتمند و با اصل و نسب می باشد.

اگر کسی خواب بوریا را ببیند، دلالت بر مردی خسیس دارد و با زنی بی اصل و نسب ازدواج خواهد کرد.

در صورتی که ببیند که بوریا می بافد، یعنی اینکه کارش را تمام می کند.

تعبیر خواب حصیر از دیدگاه جابر مغربی

اگر خواب ببینید که بوریا دارید و یا اینکه کسی آن را به شما می دهد به معنای آن است که به اندازه بزرگی یا کوچکی آن، از طرف زنی به شما منفعت خواهد رسید.

و در صورتی که بیننده خواب ببیند که حصیربافی می کرد و می فروخت، بیانگر آن است که به غم و اندوه دچار می شود.

تعبیر خواب آنلی بیتون

این تعبیرگر اسلامی نیز دیدن حصیر در عالم رؤیا را به نشانه اندوهگین شدن و سردرگمی بیننده خواب می داند.

تعبیر خواب بوریا از دیدگاه مطیعی تهرانی

دیدن بوریا در خواب به نشانه بردباری و صبوری است و نشات گرفته از قناعت و عزت نفس بیننده خواب می باشد که به هیچ عنوان بیانگر ادبار، فقر و مسکنت وی نیست، در قدیم بوریا نقش زیادی در زندگی افراد داشت و اغلب به نشانه ضعف مالی و نداری مالک آن بود، اما اکنون اینگونه نمی باشد. به طور کلی همه چیز هایی که در عالم خواب می بینیم، دارای حکم کلی نمی باشند و ممکن است تعابیر کاملا متفاوتی با برداشتی که از آنها داریم، داشته باشند و دیدن بوریا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

تعبیر رویای حصیر

نکته : منظور از بوریا، فرشی فقیرانه و نجیبانه می باشد که بافت آن نیازمند دقت، حوصله و صرف وقت می باشد.

همچنین ابن سیرین می گوید؛  اگر کسی خواب بوریا را ببیند، یعنی اینکه مردی خسیس و بخیل و یا زنی بی اصل و نسب می باشد، اما امروزه کاربرد بوریا کاملا تغییر کرده است، بنابراین این برداشت تعبیر درستی نمی تواند برای آن باشد.

اگر در خواب ببینید که بوریایی بافته اید و یا اینکه مشغول بافتن آن هستید، یعنی اینکه سر رشته کاری شرافتمندانه به دستتان می افتد که انجام آن نیازمند پشتکار، صبوری و تحمل است، به طور کلی این رؤیا دارای تعبیری نیکو می باشد.

در صورتی که ببینید روی بوریا یا حصیر نشسته و یا خوابیده اید، بیانگر آن است که در آینده به آرامش و امنیت می رسید و اینکه کسی معترض شما نمی باشد. همچنین در کار هایی که دارید، باقی می مانید و در صورتی که از کارتان هر چه که هست ناراضی باشید، بهبود و سامان می یابد.

تفسیر رویای حصیر

اگر ببینید که کسی به شما بوریایی داده است و یا اینکه خریداری نمودید، بیانگر آن است که زنی در زندگی تان پیدا می شود.

در صورتی که بیننده خواب مرد ثروتمند و قدرتمندی باشد، دیدن این خواب برای وی می تواند نشانه هشداری باشد، ضمن اینکه وی را به مهربانی کردن و فروتنی نسبت به ضعیفان و زیر دستانش دعوت می کند.

دیدن این خواب برای شخص فقیر و کم درآمد نیز به نشانه بهبودی اوضاع زندگی اش با داشتن کمی صبر و تحمل می باشد.

تعبیر دیدن بوریا کهنه که نوعی حصیر است، در خواب به نشانه زنی بی آزار می باشد که به اندازه توانایی اش فایده می رساند.

آشنایی با تعبیر خواب حصیر

در مطالب قبلی تاکنون با تعبیر خواب بلبل، تعبیر خواب کفش، تعبیر خواب قبرستان و … آشنا شده اید، حال در اینجا به معرفی تعبیر رویای حصیر از دیدگاه تعبیرگران مختلف پرداخته ایم که امیدواریم سودمند واقع شده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو