استقبال پرشور کاربران ایرانی از سه اپلیکیشن مشهور

استقبال پرشور کاربران ایرانی از سه اپلیکیشن مشهور


منبع: نمناک

192

1398/4/2

14:20


در برهه ای از زمان که به نظر می رسد رونمایی از برخی نرم افزار های جدید، اشباع شده و خریداری ندارد، گاه نمونه هایی در مقابل نگاهمان قد علم می کنند که در خلاقیت پرچمدارند و در نوآوری سردمدار.

استقبال پرشور کاربران ایرانی از سه اپلیکیشن مشهور

 استقبال پرشور کاربران ایرانی از سه اپلیکیشن مشهور

سه نرم افزار ایمو، گوگل ترنسلیت و اسنپ چت رویِ پرده می روند!

در برهه ای از زمان که به نظر می رسد رونمایی از برخی نرم افزار های جدید، اشباع شده و خریداری ندارد، گاه نمونه هایی در مقابل نگاهمان قد علم می کنند که در خلاقیت پرچمدارند و در نوآوری سردمدار.

نرم افزار ایمو گواهی بر این ادعاست، همانطور که گوگل ترنسلیت حرف ها برای گفتن دارد و اسنپ چت مزایای عدید در چنته. 

نرم افزار ایمو، از چتِ خصوصی تا تماسِ تصویری

پایِ یک مسنجر (Messenger) حرفه ای در میان است

ایمو که با فیلتر شدن تلگرام جانِ تازه ای گرفته، نرم افزاری است سرگرم کننده و تجربه ای است نو، که همانندش را کمتر به چشم دیده ایم.

قابلیت برقراری ارتباط صوتی و تصویری مهم ترین دارایی نرم افزار ایمو است. ایمو که گویی کارش را خوب بلد است و در برقراری ارتباطات تصویری، دستی بر آتش دارد، حتی در غیابِ یک اینترنت پرسرعت هم موجباتِ برقراری تماسِ تصویری را برایتان فراهم می کند بی آن که شاهد پرش مداوم تصویر باشید یا قطعِ دائم صدا، کلافه تان کند.

با ایمو می توان پیامِ متنی (text)، ارسال کرد و با شرکت در چتِ گروهی و چتِ خصوصی، فاصله ها را به دستِ فراموشی سپرده و با دوستان خود ارتباط برقرار نمود.

به زعم این که ایمو در برخی ویژگی ها همچون برقراری چت، به اشتراک گذاری انواع فایل، بارگذاری استوری و ارسال پیام متنی، با دیگر مسنجر های مطرح همچون واتساپ، مشترک است اما قابلیت برقراری یک ارتباط تصویری باکیفیت همان آپشنِ ارزشمندی است که سبب شده ایمو از دیگر رقیبانش یک سر و گردن بالاتر باشد. 

 

دانلود ایمو (دانلودِ رایگانِ آخرین نسخه ایمو)، ارمغانی است از سایت اندروید کلوب، تا فاصله شما از این نرم افزار به کوتاهی یک کلیک باشد!

ایمو

به لطفِ نرم افزارِ مترجم گوگل، ترجمه دیگر کابوس نیست!

نامِ گوگل ترنسلیت (مترجم گوگل)، به چشممان تکراری است، نرم افزاری که با حضورش انقلابی به پا کرد و قول داد در مسیرِ دشوار ترجمه، تا لحظه آخر کنارمان باشد. در بلبشویِ کنونی، که ترجمه یک شاه کلیدی اساسی است، به نظر می رسد مسلط شدن به ترجمه، گره ای است که تنها به دستان گوگل ترنسلیت باز می شود.

راستش را بخواهید، بهره مند شدن از اطلاعاتی که توسط سایت های خارجی منتشر می شوند و علومی که در بطنِ کتاب های دیگر کشور ها نهادینه شده اند، تنها از طریق دست به گریبان شدن با ترجمه میسر خواهد شد. 

گوگل ترنسلیت که دستاوردی است دیگر از گوگل، (همان ابرقدرتِ نام آشنایِ جهان)، قادر است متنِ مورد نظر شما را دریافت کرده و ضمن تشخیص زبانِ متن وارد شده، آن را به بیش از 70 زبان دنیا زنده دنیا از جمله فارسی، ترجمه کند.

این مترجمِ آنلاین، واژگان و عبارات را با صدایی رسا تلفظ می کند تا ثابت کند از این مزیت نیز تُهی نیست. می توانید صوتی متن مورد نظر را در گوگل ترنسلیت وارد کرده و منتظر شوید این نرم افزار خود دست به کار شده و متن مورد نظر را تایپ نماید. می توان ترجمه را در موبایل یا رایانه ذخیره کرد و برای مطالعات بعدی آن را به همراه داشت.

آنچه سبب شده این نرم افزار را مترجمی پیشرفته بدانند، تبحر در ترجمه و مجهز به یک محیط کاربری واقعا ساده است.

امکان بارگذاری تصاویر در گوگل ترنسلیت جهت ترجمه، مزید بر علت شده تا این نرم افزار در حوزه ترجمه، نخستین انتخاب ایرانی ها باشد، نرم افزاری که فلسفه اش هر چه هست، بی تردید آسایش و رفاهِ کاربران را دنبال می کند.

با مترجم گوگل، حتی زمانی که در سفرید یا از نعمتِ اینترنت بی بهره، می توانید به صورتِ آفلاین، ترجمه متون را انجام دهید.

مترجم گوگل

نرم افزار اسنپ چت، تحولی نو در دنیایِ ارتباطات

فعالانِ دنیای دقیق تر بخوانند

به ضرس قاطع، شما نیز با ما هم عقیده اید که چت کردن با دنیای مدرن امروز، پیوند ناگسستنی دارد.

رسالتِ اسنپ چت، به عنوانِ پیام رسانی جدید، در وهله نخست، برقراری ارتباط است اما به نوعی متفاوت.

تزریق رنگ و لعابی نو در ارتباطات شما همان غایتی است که اسنپ چت خود را بدان گره زده است. برای نیل به این هدف اسنپ چت، امکان ایجاد و ارسال عکس و ویدئو را در اختیارتان می گذارد. کافی است عکس بگیرید یا ویدئویی ضبط کنید و پس از این که آن ها را به جذاب ترین افکت ها مزین نمودید، عکس و ویدئو تولیدی که اسنپ خطاب می شود را با یک یا گروهی از مخاطبانتان به اشتراک بگذارید.

تفاوت فاحش اسنپ چت با نرم افزار هایی که رسالت مشابهی دارند، تعیین یک بازه زمانی (یک تا ده ثانیه) برای به نمایش گذاشتن ویدئو و عکس ارسالی شماست، با اتمام این بازه زمانی، مشاهده فایل دریافتی برای مخاطب میسر نخواهد بود و اسنپ از حافظه هر دو گوشی حذف خواهد شد.

با دانلود اسنپ چت، دستتان را در دست یکی از جالب ترین نرم افزار های ارتباطی بگذارید.

اسنپ چت

صحبت پایانی

برقراری ارتباط با دنیای اطراف گاه نیازمند آشنایی با جدیدترین مسنجر های روز و گاه تابعِ مسلط بودن به اصول ترجمه است. به زعم این که غایتِ اصلی دو نرم افزار ایمو و اسنپ چت، برقراری ارتباط است، گوگل ترنسلیت، ترجمه آسان را در تیررسِ نگاهش قرار داده و از پرچمداران این حوزه به شمار می رود.

استقبال پرشور کاربران ایرانی از سه اپلیکیشن مشهور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو