«امارت شر» هوشیار محبوب منتشر شد

منبع: ایران آرت

66

1398/12/24

20:27


اتفاقات «امارت شر»، در سرزمینی مجهول و جعلی روی می‌دهد که در آن صوفیانی به نام صوفیانِ نالی در ایالتِ دی‌سرا از قدرت گسترده‌ی سیاسی برخوردارند

ایران‌آرت: رمان «امارت شر» اثر مجتبا هوشیار محبوب منتشر شد.

به گزارش ایران‌آرت، رمان «امارت شر» که اثری در زمره‌ی ادبیات ژانر محسوب می‌شود، در روزهای پایانی اسفندماه در انتشارات کتابسرای تندیس منتشر شد.

هوشیار محبوب پیش از این، خبر از انتشار رمانی چند جلدی داده بود که «امارت شر» جلد نخست آن است؛ البته، هر جلد از این مجموعه رمان، ساختار و داستان مستقلی دارد و جداگانه هم می‌تواند خوانده شود.

اتفاقات «امارت شر»، در سرزمینی مجهول و جعلی روی می‌دهد که در آن صوفیانی به نام صوفیانِ نالی در ایالتِ دی‌سرا از قدرت گسترده‌ی سیاسی برخوردارند. قهرمان این مجموعه، پلیسی است به نام شمس رودکناری که از مأموران ویژه‌ی پلیسِ پاتیخت یا ایالت نیروان است.

«امارت شر» در 288 صفحه و با قیمت 45 هزار تومان منتشر شده است.

از مجتبا هوشیار محبوب، پیش از این پنج کتاب منتشر شده است: داستان بلندی با نام «آقای مازنی و دلتنگی‌های پدرش» (نشر روزگار) ، اثری پژوهشی-انتقادی با عنوان «از رمان؛ جستارهایی پیرامون آثار هوشنگ گلشیری» (نشر روزگار)، داستان بلند «آن‌ها با شاعری که خیلی دوستش داشتند بد تا کردند» (نشر چشمه)، داستان بلند «روزهای آبی، شب مکافات» (نشر آرادمان)، و کتاب «زندگی من به مثابه‌ی یک سوژه» که ترجمه‌ای بود از چند شاعر ناشناخته که در نشر آرادمان منتشر شد. داستان بلند آقای مازنی و دلتنگی‌های پدرش از سوی جایزه ادبی واو (رمان متفاوت)، اثر شایسته تحسین سال 90 انتخاب شد.

اگر می‌خواهید «امارت شر» را که روایت جنایی خواندنی و اثرگذاری است، در روزهای خانه‌نشینی اسفند و فروردین بخوانید، عجالتا تا پس از عبور از این روزهای سخت و تعطیلی همه جا و پخش گسترده کتاب، یکی از راه‌های زیر را انتخاب کنید:

امارت شر

*برای ثبت سفارشِ اثر در صفحه اینستاگرامی «کتاب کابوک»، مبلغِ  ۴۵ هزار تومان (قیمتِ پشت جلد) به شماره کارتِ ۵۰۴۱۷۲۱۰۳۸۶۹۵۴۸۳  به نام ِ  ندا رضاحسینی واریز کنید، و عکسِ فیشِ واریزی را به همراهِ آدرسِ پستی، کد پستی، و شماره همراهتان به صورت دایرکت برای صفحه اینستاگرامی «کتاب کابوک» ketabekabook@ بفرستید تا هر آن‌جا که هستید با پست رایگان آن را تحویل بگیرید.

*به صفحه فروش آنلاین «امارت شر» در سایت اینترنتی انتشارات کتابسرای تندیس بروید و سفارشتان را ثبت کنید. برای رسیدنِ راحت‌تر به این صفحه روی لینک زیر کلیک کنید:

http://bia2safa.net/goto/web/url/1383079

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو