قتل هنگام خرید هندوانه

منبع: برترین ها

86

1398/12/24

20:32


فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: مشاجره لفظی در خرید هندوانه، قتل مرد ۳۹ ساله میوه فروش را در شهرستان لاهیجان رقم زد.

ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: مشاجره لفظی در خرید هندوانه، قتل مرد ۳۹ ساله میوه فروش را در شهرستان لاهیجان رقم زد.

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور امروز در گفت‌وگویی در تشریح جزییات این خبر گفت: گزارشی از وقوع درگیری منجر به جرح بین دو نفر در یک میوه فروشی یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان لاهیجان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور نیروهای امدادی و انتظامی در محل درگیری و انتقال فرد مجروح به بیمارستان، این مرد ۳۹ ساله به علت شدت جراحات وارده بر اثر ضربات چاقو جان خود را از دست داد.

سرهنگ جانعلی‌پور با بیان اینکه با تحقیقات همه جانبه پلیسی و بررسی آثار و علائم به جامانده در صحنه قتل، قاتل شناسایی و دستگیری وی و همدستانش در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت اضافه کرد:‌ قاتل ۲۷ ساله و دو همدست ۲۷ و ۲۸ ساله وی، در کمتر از سه ساعت حین خروج از شهرستان دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: قاتل در بازجویی پلیس انگیزه خود را از قتل مشاجره لفظی در خرید هندوانه و مصرف مشروبات الکلی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با بیان اینکه آلت قتل از منزل مسکونی متهم کشف شد، ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو