صدور مجوز فوری ترخیص اقلام مورد نیاز

منبع: برترین ها

76

1398/12/25

14:55


بندرعباس -دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان اعلام کرد: در پی تأکیدات دادستان کل کشور، دستور ترخیص فوری اقلام بهداشتی موردنیاز برای مبارزه با ویروس کرونا از بندر شهیدرجایی بندرعباس صادر شد.

خبرگزاری مهر: دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان اعلام کرد: در پی تأکیدات دادستان کل کشور، دستور ترخیص فوری اقلام بهداشتی موردنیاز برای مبارزه با ویروس کرونا از بندر شهیدرجایی بندرعباس صادر شد.

در پی دستور حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور، مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان صبح امروز (۲۵ اسفندماه) ضمن بازدید از گمرک شهید رجایی و اداره بنادر و دریانوردی بندرعباس، از نزدیک بر روند واردات و ترخیص کالاهای بهداشتی مورد نیاز برای مبارزه با ویروس کرونا نظارت کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای دستور حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان محترم کل کشور مبنی بر ضرورت تسریع در روند واردات و ترخیص کالاهای بهداشتی مورد نیاز برای مبارزه با ویروس کرونا، هیأتی متشکل از ناظر گمرکات استان، مدیر کل بنادر و دریانوردی، مدیر کل استاندارد، نماینده دانشگاه علوم پزشکی، نماینده سازمان صمت و نمایندگان صاحبان کالا به محوریت دادستانی بندرعباس تشکیل شده است و اعضای این هیأت به منظور شتاب بخشی به فرآیند ترخیص و طی مراحل اداری با حضور در محل بارانداز و گمرک، ضمن نظارت‌های معمول دستورات لازم را صادر می‌کنند.

وی در ادامه یادآور شد: پیش از ظهر امروز اعضای این هیأت ویژه با حضور در اسکله شهید رجایی بندرعباس ضمن بازدید از اجناس موجود و استماع اظهارات صاحبان کالا و مسئولین امر، دستورات لازم را مبنی بر ترخیص فوری این اقلام صادر کردند.

وی خاطرنشان کرد: اقلام ترخیص شده در نتیجه این بازدید، شامل انواع دستکش مواد ضد عفونی کننده و مواد شیمیایی مورد نیاز برای تهیه و تولید اجناس و کالاهای بهداشتی و سایر ملزومات مورد نیاز کشور در حوزه مبارزه با ویروس کرونا است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو