بهترین آموزشگاه مراقبت زیبایی تهران کجاست؟

بهترین آموزشگاه مراقبت زیبایی تهران کجاست؟


منبع: زیبامون

338

1398/12/25

17:28


در این بخش از زیبامون قراره با اهمیت اموزش در حرفه ارایشگری و یکی از بهترین اموزشگاه های تهران در این زمینه آشنا بشید. با ما همراه باشید!

بهترین آموزشگاه مراقبت زیبایی تهران کجاست؟

فرقی نمیکنه در چه حرفه و شغلی در حال فعالیت هستید، اموزش دیدن و یاد گرفتن روش ها و متدهای جدید به شما کمک میکنه تا کار خودتون رو بهتر و با کیفیت تر انجام بدید و به دلیل آشنا بودن با روش های جدید، میتونید مشتریان بیشتر و یا درآمد بهتر و بالاتری داشته باشید!

آرایشگری هم از این موضوع مستثنی نیست و حتی لازم و ضروری هست که هر چند وقت یک بار مهارت خودتون رو آپدیت کنید و با جدیدترین متدهای روز دنیا در زمینه میکاپ، شینیون، کوتاه کرد موها، مراقبت از پوست و مو، خدمات ناخن، خدمات مربوط به آرایش دائمی و ... آشنا باشید تا بتونید بهترین و باکیفیت ترین خدمات رو ارائه بدید و درامد خیلی خوبی هم داشته باشید.

علاوه بر این اگر به فکر این هستید که مهارت های آرایشگری رو به درستی و زیر نظر متخصصین این کار یاد بگیرید، لازمه به آموزشگاه معتبر و حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید. با این کار هم خیالتون از بابت نوع اموزش راحت خواهد بود و هم مدرک معتبر و تایید شده دریافت می کنید و میتونید کسب و کار مخصوص به خودتون رو راه اندازی کنید و یا در ارایشگاه ها و سالن های زیبایی به راحتی مشغول به کار شوید.

اگر به دنبال یک آموزشگاه حرفه ای و تخصصی برای یادگیری مهارتهای مربوط به آرایش و پیرایش هستید، بهتون پیشنهاد میکنیم در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید. ما در این مقاله به اهمیت اموزش و یادگیری مهارتها جدید در زمینه آرایشگری اشاره کرده ایم و یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه های مراقبت از زیبایی که در تهران قرار داره رو به شما همراهان عزیر معرفی کرده ایم. 

 

اهمیت آموزش و یادگیری مهارت های مختلف در زمینه آرایشگری

اگر قصد یاد گرفتن مهارت جدیدی رو دارید و تمایل دارید با استفاده از این مهارت و تخصص خودتون کسب و کار راه اندازی کنید و درآمدزایی داشته باشید، لازمه این کار رو از ابتدا زیر نظر متخصصین این کار یاد بگیرید. استادان و مربیان میتونن به راحتی تمام جزئیاتی که برای شروع حرفه آرایشگری به آن نیاز دارید رو به شما یاد داده و همچنین مدرک معتبر و تایید شده ای رو بهتون ارائه میدن و میتونید با استفاده از این مدرک، هم مجوز برای راه اندازی آرایشگاه خودتون رو کسب کنید و یا به راحتی در سایر سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

علاوه بر این با حضور در کلاس های آموزشی، هم استعدادهای شما در زمینه های مختلف کشف میشه و هم میتونید اطلاعات و مهارت های خودتون رو به روز کنید و از این طریق خدمات باکیفیت و بهتری رو به مراجعه کنندگان خود ارائه دهید.مطمئنا افرادی که در زمینه فعالیت خود همیشه آپدیت هستند و جدیدترین متدها و روش های آرایشی و زیبایی رو آموزش دیده اند، میتونن به راحتی و با اعتماد به نفس بالا با سایر افراد رقابت کنند و در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشند.

 

اموزش کوتاهی مو

 

شما با مراجعه به آموزشگاه مراقبت و زیبایی میتونید درک دقیق تری رو از مسائل مربوط به زیبایی داشته باشید، علاقه مندی خودتون رو به زمینه های مختلف آرایشگری پیدا کنید و مهارت و تخصص مورد نظر خودتون رو در زمینه ای که به آن علاقه مند هستید، افزایش بدید و این کار رو با شوق و اشتیاق خیلی زیادی دنبال کنید و از این طریق به اهداف خودتون نزدیک و نزدیک تر خواهید شد.

علاوه بر این اگر شما صاحب یک سالن زیبایی هستید و افراد مختلفی در آرایشگاه شما مشغول به کار هستند، لازمه که به این موضوع توجه داشته باشید و هر چند وقت یک بار، کارکنان خودتون رو برای یادگیری متدها و روش های جدید به یک آموزشگاه زیبایی معتبر و حرفه ای بفرستید تا مهارت و تخصص کارکنان شما به روز بشه و از این طریق، خدمات جدیدتر و حرفه ای تری رو در سالن زیبایی خود ارائه بدید.

شما با این کار شهرت و معروفیت خودتون رو به عنوان کارفرما تقویت می کنید و میتونید تعداد کارکنان بیشتری که از نظر مهارت و تخصص در سطح بالاتری قرار دارند رو جذب کرده و تیم حرفه ای و عالی برای سالن زیبایی خود داشته باشید! علاوه بر این با این کار شما حس ارزشمندی فوق العاده ای رو به کارکنان خود منتقل می کنید و باعث میشید تا این افراد با اشتیاق بیشتری به فعالیت های خود در سالن زیبایی شما ادامه دهند!

 

اموزش لاک زدن

 

یک آموزشگاه زیبایی باید چه خصوصیات و ویژگی هایی داشته باشد؟

برای اینکه بتونید بهترین و حرفه ای ترین آموزشگاه رو برای یادگیری مهارت های آرایش و پیرایش پیدا کنید باید به چند نکته مهم و اساسی در این زمینه توجه داشته باشید:

  • یک آموزشگاه مراقبت از زیبایی باید دارای اساتید حرفه ای و متخصص در زمینه های مختلف زیبایی و آرایشی باشه.
  • محیط اموزشگاه باید برای این کار مناسب باشه و برای هر تخصص لاین ویژه و مخصوصی در نظر گرفته بشه.
  • ابزار و وسایل مورد استفاده در اموزشگاه زیبایی باید کاملا جدید و به روز باشه تا مربیان بتونن به راحتی مهارت های مورد نیاز کارآموزان رو به آنها آموزش دهند.
  • امکانات رفاهی و ویژه ای رو برای افرادی که از راه های دور برای حضور در دوره های آموزشی مراجعه کرده اند، در نظر بگیره.
  • مدرک معتبر و تایید شده به کارآموزان ارائه بده.
  • مشاوره خوب و مناسبی برای کارآموزان داشته باشه تا بتونن علاقه مندی خودشون رو بهتر پیدا کنند.
  • تمام تخصص های آرایشگری رو از مبتدی تا فوق تخصصی ارائه بده و افراد بتونن با خیال راحت این مهارت ها و تخصص ها رو یاد بگیرند.

 

اموزش شینیون

 

بهترین آموزشگاه مراقبت از زیبایی در تهران کجاست؟

اگرچه مراکز و آموزشگاه های مختلفی در شهر تهران وجود داره که مهارت ها و تخصص های مورد نیاز در زمینه آرایشگری رو ارائه میدهند، اما آیا تمام این آموزشگاه ها مورد تایید بوده و میتونن جدیدترین و به روزترین مهارتها و تخصص های آرایشی و زیبایی رو به کارآموزان ارائه دهند؟

آموزشگاه مراقبت از زیبایی گل گیس، یکی از اموزشگاه های باسابقه در این زمینه هست که چیزی در حدود 42 تخصص در تمام زمینه های زیبایی و آرایشی رو با ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای به مراجعه کنندگان و کارآموزان ارائه میده.

در آموزشگاه ها تخصصی گل گیس شما میتونید هر تخصص و مهارتی که به اون علاقه مند هستید رو زیر نظر متخصص و استادان مربوطه آموزش ببینید. زیرا در این اموزشگاه مدرس و مربیان نمونه و درجه یک با فن بیان قوی برای هر تخصص وجود داره که تمام این اساتید دارای سوابق کاری بالا بوده و کارت مربی‌گری نیز دارند.

 

اساتید اموزشگه گل گیس

 

ویژگی مثبت دیگی که در اموزشگاه گل گیس وجود داره این هست که دوره های آموزشی در این آموزشگاه هم به صورت گروهی و هم به صورت خصوصی برگزار میشه و شما این حق انتخاب رو دارید که در هر کدام از دوره هایی که تمایل دارید شرکت کنید و بتونید تخصص و مهارت مورد نظر خودتون رو به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید.

در اموزشگاه حرفه ای گل گیس، تمام تخصص ها در زمینه ارایش و زیبایی از جمله میکاپ و آرایش، شینیون، خدمات ناخن، آرایش دائمی و ... رو از مبتدی تا فوق تخصصی آموزش داده میشه و در جلسات آخر میتونید هر عکس و مدلی که تمایل دارید رو به استاد یا مربی خود نشان داده و مدل مورد نظر رو به بهترین شکل ممکن آموزش ببینید!

 

رنگ مو حرفه ای

 

اساتید و مربیانی که در اموزشگاه گل گیس فعالیت می کنند، همگی با جدیدترین متدهای روز دنیا آشنا بوده و فوق العاده جدید و به روز هستند و به جز کارآموزان، آرایشگران هم میتونن برای آپدیت کردن مهارت و تخصص خودشون به این آموزشگاه مراجعه کرده و جدیدترین متدها در زمینه آرایش و زیبایی رو یاد بگیرند و خدمات بهتر و تخصصی تری رو به مراجعه کنندگان خود ارائه دهند.

بعد از پایان دوره های آموزشی در آموزشگاه گل گیس، مدرک بی المللی از سازمان فنی حرفه ای دریافت خواهید کرد و میتونید به راحتی با استفاده از این مدرک، مجوز کسب برای آرایشگاه خود دریافت کرده و یا در سایر آرایشگاه ها و سالن های زیبایی مشغول به کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

 

شینیون حرفه ای

 

جالبه بدونید مرکز آموزشی گل گیس جزو اولین آموزشگاه هایی ست که به طور حرفه ای آرایش دائم را آموزش داده و دارای پزشک مربوطه در این زمینه هست و میتونید با خیال راحت تمام مهارتهایی که در زمینه آرایش دائم صورت وجود داره مثل انواع تتو ابرو، تاتو خط چشم، آرایش دائم لب، میکروبلیدینگ، فیبروز، تتو بدن و ... رو یاد بگیرید و مورد استفاده قرار بدید.

 

میکروبلیدینگ ابرو

 

از دیگر نکات مثبتی که آموزشگاه تخصص گل گیس داره میشه به تخفیفات ویژه در این اموزشگاه اشاره کرد. تمام آموزش های ارائه شده در این اموزشگاه در کنار جدید بودن، دارای تخفیف ویژه نیز هستند و هنرجویانی که قصد اشتغال زایی دارند و به دنبال کسب مجوز هستند، آموزشگاه با آن ها همکاری کرده و مشاوره رایگان نیز خواهد داشت.

هنرجویانی که در آموزشگاه گل گیس برای دریافت 7 رشته اصلی آرایش و پیرایش ثبت نام می کنند، از تخفیف ویژه و پشتیبانی این اموزشگاه برخوردار خواهند شد.

کلاس های آموزشی که در آموزشگاه گل گیس برگزار میشه، به دو صورت تئوری و عملی هستند که در کلاس های تئوری ارائه جزوه و توضیحات و در کلاس های عملی کار روی مدل انجام می پذیرد و با حضور در این کلاس ها هم رفع اشکال خواهید داشت و هم میتونید با تمرین و تکرار، مهارت و تخصص مورد نظر خودتون رو بهتر و حرفه ای تر یاد بگیرید!

 

میکاپ حرفه ای

 

آموزشگاه گل گیس برای افرادی که قصد دارند که از سایر استان های ایران در کلاس های اموزشی این مرکز شرکت کنند هم بسیار مناسب هست زیرا این مجموعه برای این افراد کلاس های آموزشی رو به شکل فشرده و در چند جلسه برگزار می کنه تا همه علاقه مندان بتونن از این آموزش های حرفه ای و جدید بهره مند بشن.

شما میتونید با مراجعه به آموزشگاه مراقبت زیبایی گل گیس و دریافت مشاوره رایگان، در بهترین و مناسب ترین کلاس های اموزشی متناسب با علاقه مندی خودتون شرکت کنید و بهترین اموزش ها رو در این زمینه دریافت کنید.

 

راه های ارتباطی با آموزشگاه گل گیس

شما میتونید برای مراجعه حضوری به اموزشگاه مراقبت و زیبایی گل گیس به ادرس تهران، فلکه سوم تهرانپارس، خیابان 196 غربی، بین چهار راه عادل و باقری، پلاک 64، ساختمان ماهان، واحد 7 مراجعه کنید. این مجموعه توسط خانم خانی مدیریت می شود.

 

مدیریت اموزشگاه گل گیس

 

برای دریافت مشاوره رایگان، اطلاع از هزینه کلاس ها، کسب اطلاعات تکمیلی و ... در رابطه با مرکز آموزشی و تخصصی گل گیس با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

شماره تلفن ثابت: 02177729682

شماره تلفن همراه: 09194222141

علاوه بر این میتوانید با مراجعه به اینستاگرام آموزشگاه گل گیس به نشانی Amozeshgah.Arayeshi  هم از جدیدترین کلاس های عمومی و تخصصی که در این مرکز تخصصی برگزار میشه مطلع بشید، هم نمونه های آموزشی و نمونه کارهای هنرجویان این آموزشگاه رو ببینید و همچنین از تخفیف ها و آفرهایی که برای کلاس های اموزی در نظر گرفته شده است، مطلع شوید.

زیبایی داشته باشید اسلایدر آرایش و زیبایی آموزشگاه آرایشگری آموزش آرایشگری نکات انتخاب آموزشگاه آرایشگری زنانه خدمات آرایشگری خدمات آرایشگری زنانه رپورتاژ آگهی شغل آرایشگری آرایشگری حرفه ای شروع حرفه آرایشگری رپورتاژ رپورتاژآگهی بهترین آموزشگاه آرایشگری بهترین آموزش آرایشگری بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهرانپارس بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران جدیدترین آموزش آرایشگری آموزشگاه مراقبت زیبایی گل گیس آموزشگاه گل گیس گل گیس آموزشگاه تخصصی آموزشگاه حرفه ای آموزشگاه زیبایی در شرق تهران آرایش و پیرایش آموزشگاه معتبر و حرفه ای آموزشگاه مراقبت و زیبایی آموزشگاه زیبایی معتبر و حرفه ای بهترین و حرفه ای ترین آموزشگاه آموزشگاه مراقبت از زیبایی گل گیس آموزشگاه ها تخصصی گل گیس اموزشگاه گل گیس اموزشگاه حرفه ای گل گیس مرکز آموزشی گل گیس آموزشگاه تخصص گل گیس ر آموزشگاه گل گیس اموزشگاه مراقبت و زیبایی گل گیس مرکز آموزشی و تخصصی گل گیس اینستاگرام آموزشگاه گل گیس Amozeshgah.Arayeshi 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو