انتقاد از کوتاهی برخی مسئولان در مسئله حجاب

منبع: برترین ها

114

1398/4/2

16:39


مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از عدم توجه برخی مسئولان و دستگاه‌ها به مقوله حجاب ‌گفت: متأسفانه مسئله حجاب نادیده گرفته‌ شده و برخی مسئولان این مسئله را جدی نگرفتند و عده‌ای هنجارشکن به‌صورت علنی رفتارهای غیراخلاقی در جامعه دارند.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار با فرمانده انتظامی استان قم ضمن تأکید بر اهمیت خدمت در نظام اسلامی اظهار داشت: توفیق خدمتگزاری در نظام اسلامی یک نعمت الهی است و درگاه خداوند اجر بالایی دارد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به رفتار هنجارشکنانه برخی از افراد در جامعه عنوان کرد: این رفتارها باعث به خطر افتادن امنیت اجتماعی می‌شود که در صورت نیاز برخورد قانونی صورت پذیرد.

وی با انتقاد از عدم توجه برخی مسئولان و دستگاه‌ها به مقوله حجاب در جامعه، افزود: متأسفانه مسئله حجاب نادیده گرفته‌ شده است، برخی مسئولان این مسئله را جدی نگرفتند و نتیجه‌اش این شده که عده‌ای هنجارشکن به‌صورت علنی رفتارهای غیراخلاقی در جامعه دارند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم ضمن حمایت قاطع از اجرای طرح‌های قانون توسط ناجا برای سالم‌سازی محیط جامعه و برخورد با هنجارشکنان عنوان کرد: اداره کشور زحمت دارد و مسئله مهمی است و برای حفظ کشور مسئله برخورد با ناهنجاری‌ها کار اولویت‌داری است.

وی از اقدامات نیروی انتظامی برای سالم‌سازی محیط جامعه از ناهنجاری‌ها اظهار رضایت‌مندی کرد و گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم برخورد با مخلان نظم و امنیت است.

آیت‌الله سبحانی گفت: فرمانده ناجا در خدمت اسلام و انقلاب است و سلام مرا به ایشان برسانید.

سردارعبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم نیز در ابتدای این دیدار گزارشی مبسوط از اهداف، نحوه و مراحل اجرای طرح «ناظر یک» ارائه کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو