دانلود بازی A Year Of Rain برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی A Year Of Rain برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

160

1398/12/26

04:09


داستان بازی A Year Of Rain در مکانی خشن و فراموش نشدنی دنبال می‌شود. مردمانی که در چنین دنیای زندگی می‌کنند، باید با هر ماشین آلات قراضه‌ای که می‌بینند بجنگند و خودشان را نجات دهند. قبیله‌های عشایری یا تمام کسانی که دارای قدرت و مقام هستند، همگی در این چرخه‌ی نبرد سنگین حضور دارند و با خشونت تمام شما را به سمت مراحل بعد بدرقه می‌کنند. آن‌ها ناچارا چنین اخلاق تندی پیدا کرده‌اند تا بتوانند حقشان را از سرزمینی که حضور در چندان هم ساده نیست، بگیرند. حال دو دوست قدیمی را در بازی می‌بینیم که قصد دارند این چرخه را شکسته و در میان تمام این ویرانی‌ها بهشتی را بنا کند. وسوسه‌ی ایجاد تغییر در افق تمام فعالیت‌های این دو دوست قدیمی وجود دارد.

A Year Of Rain PC-CODEX

دانلود-بازی-A-Year-Of-Rain

بازی A Year Of Rain از یک سبک استراتژی آنلاین بهره می‌برد و باید یکی از سه جناح حاضر در بازی را انتخاب کنید. ترکیب جذابی از گیم‌پلی پایگاه سازی و جمع‌آوری منابع را در بازی می‌بینیم که باید در کنار سایر بازیکنان این کارها را انجام دهید. واحدهای مختلف را استخدام کنید و با قدرت تمام وارد حالت‌های مبارزه‌ای انتخابی بازی شوید. همه‌ی دیگری‌های شکل گرفته در این بخش‌ها کارایی بالایی از شما انتظار دارند و باید با ساختار حمله و دفاع مناسب و همچنین واحدهای ارتقا داده شده وارد شوید. بر دشمنان خود چیره شوید و سعی کنید که از یک قهرمان افسانه‌ای برای هدایت بخش‌هایی از ارتش خود استفاده کنید.

بازی A Year Of Rain از یک حالت کمپین کوآپ هم برخوردار است که تیمی دو نفره وظیفه‌ی خلق داستان‌های حماسی این بخش را برعهده خواهد داشت. این بخش شامل مکان‌های نمادین بسیاری است و باید با استراتژی صحیح به مصاف شخصیت‌های خود بروید و در تمام مراحل این بخش زنده بمانید. در این صورت است که می‌توانید پرده از اسرار این نبرد بزرگ بردارید و منابع مالی زیادی را کسب کنید. همیشه این بخش را همراه با یک بازیکن دوست تجربه کنید تا شانس بیشتری برای پیروزی بر تیم‌های رقیب داشته باشید. بخش چندنفره رقابتی بازی شامل نبردهای کلاسیک خواهد بود و سازندگان بیشترین وقت خودشان را برای این بخش صرف کرده‌اند.

info

This world is a harsh and unforgiving place. Its people have to fight for every scrap. Tenacious tribes, nomadic clans or those huddled in the shadow of those with power… they’re all caught in a cycle of war and violence, to wrestle from the land what little sustenance it provides. Two old friends want to break that cycle and create paradise amidst the desolation. A tempest of change is brewing on the horizon.

A desolate realm, kept in flux by the rhythm of battle. A proving ground for those with great ambition. A Year Of Rain is the ultimate team real-time strategy game. Choose your faction, team up and take control of a legendary hero to lead your armies!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8 (8.1) 64Bit

Processor: Intel® Core™ i5-4690K 3.50GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 960 2GB

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 14 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64Bit

Processor: Intel® Core™ i7-4790K 4.00GHz

Memory: 12 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 970 4GB

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 14 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی A Year Of Rain-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو