بیوگرافی آرش لباف و عکس های آرش خواننده ایرانی در کنار همسر و فرزندش

بیوگرافی آرش لباف و عکس های آرش خواننده ایرانی در کنار همسر و فرزندش


منبع: تاپ ناز

410

1398/12/26

04:50


آرش خواننده

آرش لباف یکی از خواننده های ایرانی معروف است که البته شهرت جهانی هم پیدا کرده است. او اخیرا در برنامه پرشیا گات تلنت به عنوان داور حضور دارد. آرش با خوانندگان بین المللی مانند اسنوپ داگ، پیت بول، شان پال و … تجربه همکاری داشته است. در این بخش بیوگرافی کامل آرش خواننده، عکس های او و همسرش، اطلاعات زندگی شخصی و هنری آرش را آماده کرده ایم.

بیوگرافی آرش لباف خواننده ایرانی

آرش لَبّاف معروف به آرش خواننده ایرانی زاده 3 اردیبهشت سال 1356 در شهر تهران است.

آرش در تهران متولد شد و تا سن ده سالگی هم در تهران زندگی کرد و سپس با خانواده اش به اروپا مهاجرت کردند و در اواخر دهه هشتاد میلادی به سوئد رفت.

آرش خواننده

عکس آرش در کنار سیاوش قمیشی

مهاجرت آرش

آرش و خانواده اش در ابتدا در شهری به نام اوپسالا رفتند و 5 سال و 3 ماه در آنجا ماندند و سپس از اوپسالا به مالموی سوئد رفتند. در سال 2006 به دبی مهاجرت کرد و بدلیل شوق زیاد و علاقه اش به موسیقی، بعد از دانشگاه، شروع به کار موسیقیایی کرد.

آرش خواننده

آرش در کنار بهروز وثوقی و برن ساعات

شروع به فعالیت خوانندگی

آرش در ابتدا کارش را به صورت گروهی و با کامرون کارتیو شورع کرد و کلوپ و بارها می خواند. پس از اینکه موسیقی او پیشرفت کرد و پس از تلاش های زیاد، نخستین آلبوم او در 22 سپتامبر سال 2004 منتشر شد. او در جدول های موسیقی تاپ 10 سوئد شماره یک شد و بعد از مدتی در تمام اروپا معروف شد و آلبومش سومین البوم پر فروش شد.

آرش خواننده

معروفیت جهانی آرش

به دلیل اینکه آهنگ های زیاد شنیده شدند او بسیار معروف شده است و در تمام دنیا آرش را می شناسند.

آرش به دلیل اینکه زبان فارسی و نه انگلیسی می خواند را، عشق خودش به ایران و زبان فارسی عنوان کرده است.

آرش خواننده

عکس آرش در کنار ابی

خبرسازترین آهنگ آرش

در ادامه بیوگرافی آرش می خوانید که خبرسازترین رویداد مربوط به آرش، مربوط به پیش از جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان می‌شود. آرش ترانه «ایران ایران» را به نمایندگی از کشور ایران با همان ملودی «موزیک زبان من است» اجرا کرد.

آرش خواننده

آرش در مسابقات یوروویژن

آرش در مسابقه یوروویژن سال 2009، ایسل تیمورزاده نماینده جمهوری آذربایجان را با آهنگ همیشه همراهی کرد. آرش و آیسل در این مسابقت بعد از نمایندگان نروژ و ایسلند و بالاتر از نمایندگان بریتانیا و ترکیه به مقام سوم رسیدند.

آرش خواننده

همسر و ازدواج آرش

ارش در تاریخ می سال 2001 در شهر دبی با بهناز انصاری ازدواج کرده است و اکنون دو فرزند دارد.

آرش خواننده

بازیگری آرش

آرش در فیلم کرگردن ساخته بهمن قبادی هم ایفای نقش کرده است و بازیگری را تجربه کرده است. در فصل کرگردن آرش در کنار بهروز وثوقی و مونیکا بلوچی بازی کرده است.

 

همکاری با هنرمندان جهانی

آرش با خوانندگان جهانی زیادی همکاری کرده است. در سال 2018 آهنگ گلی گلی را با پیت بول، نیوشا و بلانکو به مناسبت جام جهانی خواند.

 

آلبوم های آرش

او تا به حال 4 البوم با عنوان های آرش، کراس فید، دنیا و سوپرمن را منتشر کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو