این زندانی خیلی زود دلتنگ سلول خود شد

منبع: برترین ها

106

1398/12/26

17:57


زورگیر خشن که پس از ۵ سال زندان وقتی از زندان آزاد شد دست به سرقت زد و بعد از ۵ روز دستگیر شد.

رکنا: سرهنگ "جهانشاه تیموری" گفت: ساعت 1:30 بامداد 22 اسفند ماه سال جاری مرد جوانی با مراجعه به مامور گشت موتور سوار کلانتری 132 نبرد ادعا کرد مرد جوانی را به عنوان مسافر در میدان خراسان سوار بر موتور کردم اما وقتی به مقصد که در منطقه خاوران بود رسیدیم با تهدید سلاح سرد گوشی موبایلم را سرقت و به سمت پارک فدائیان اسلام فرار کرد.

وی افزود: مامور گشت کلانتری با ورود به پارک به جستجوی سارق جوان پرداخت و با شناسایی سارق گشت کلانتری برای دستگیری متهم اقدام و در این صحنه سارق با مشاهده مامور با در دست گرفتن سلاح سرد شروع به قدرتنمایی کرد.

این مقام انتظامی تصرح کرد: با شلیک تیرهوایی توسط مامور سارق با رفتن به سمت خیابان مانع حرکت یک خودرو شده و با تهدید سلاح سرد راننده را از خودرو پیاده و سوار بر آن پا به فرار گذاشت.

این مقام پلیسی ادامه داد: مامور گشت کلانتری به تعقیب سارق رفته و از مرکز فوریت های پلیسی درخواست کمک می کند که در این تعقیب و گریز طولانی ماموران با شلیک تیرهوایی و بستن مسیر فرار موفق به دستگیری سارق می شوند.

رئیس کلانتری 132 نبرد گفت: متهم پس از دستگیری به زورگیری از مرد موتور سوار اعتراف و عنوان کرد، 5 سال قبل بخاطر زورگیری و شرارت به زندان رفته و پس از 5 سال محکومیت زندان، 5 روز قبل آزاد شده و مجددا دست به سرقت زده است.

سرهنگ تیموری در پایان گفت: متهم پس از اعتراف به سرقت برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو