بررسی تبلت ایسوس زن پد ۸ و شناخت ویژگی های این تلفن همراه

بررسی تبلت ایسوس زن پد ۸ و شناخت ویژگی های این تلفن همراه


منبع: آرگا

159

1398/12/26

18:05


در بررسی تبلت ایسوس زن پد ۸ متوجه خواهید شد که این تبلت به غیر از استفاده در کار های روز مره در کار های دیگری همچون عکاسی یا بازی کردن استفاده کرد. این تبلت ساخت شرکت بزرگ ایسوس است که این شرکت را به عنوان تولید کننده قطعات و لوازم الکترونیکی میشناسیم. در این مطلب با ما همراه باشید تا این محصول شرکت ایسوس را برای شما معرفی کنیم و همچنین نقاط ضعف و نقاط قوت این تبلت را بیان کنیم.

تبلت زن پد ۸ یکی از تبلت های خوب و عالی بازار و ساخت شرکت بزرگ و معتبر ایسوس است. این تبلت از طراحی خوبی برخوردار اس و در استفاده از آن نیز کاربران این تبلت به مشکلی بر نخواهند خورد. ما در این مطلب به نقد تبلت ایسوس زن پد ۸ و نقاط ضعف و قوت این تبلت خواهیم پرداخت.

بررسی تبلت ایسوس زن پد ۸ و ویژگی های آن

شرکت ایسوس یکی از شرکت های بزرگی است که ما آن را با لپ تاپ ها و تبلت هایش می شناسیم که این محصولات شرکت ایسوس بسیار معروف و پرطرفدار هستند. یکی از ویژگی های خاص این تبلت نسبت به سایر تبلت های هم رده خود قیمت مناسب آن است.

بررسی تبلت ایسوس زن پد و ویژگی های آن

بررسی طراحی تبلت ایسوس زن پد ۸

تبلت ایسوس زن پد ۸ از نظر طراحی و ظاهر بسیار زیبا و متفاوت نسبت به دیگر تبلت ها طراحی شده است. بخش اصلی بدنه این تبلت از پلاستیک ساخته شده است اما این قضیه منجر به افت کیفیت و زیبایی این تبلت نخواهد شد. بدنه این تبلت در ابعاد ۸.۵*۱۲۳*۲۰۹ میلیمتری طراحی و ساخته شده است و وزن آن نیز در حدود ۳۵۰ گرم است که این ویژگی ها باعث حمل کردن راحت این تبلت می شود. از دیگر ویژگی های تبلت ایسوس زن پد ۸ طراحی قاب پشتی این تبلت است که طراحی جالبی شبیه به بافت دارد.

طراحی ایسوس زن پد 8

تبلت زن پد ایسوس از سیم کارت نسل ۴ یعنی ۴G پشتیبانی میکند و شما می توانید از اینترنت پرسرعت با این تبلت لذت ببرید. اسلات ها ورودی سیم کارت این تبلت در لبه ی سمت چپ این دستگاه است. همچنین در لبه ی سمت راست این تبلت دکمه ای پاور و تنظیم صدا وجود دارد که شما به راحتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. در لبه پایینی این تبلت نیز پورت ورودی USB برای شارژ و انتقال فایل از طریق کابل وجود دارد و در کنار این یک جک خروجی صدای ۳.۵ میلیمتری وجود دارد. به طور کلی می توان گفت تبلت ایسوس زن پد ۸ از طراحی بسیار خوب و عالی برخوردار است.

بررسی صفحه نمایش تبلت ایسوس زن پد ۸

ذر بررسی تبلت ایسوس زن پد ۸ ، به بخش صفحه نمایش و خروجی تصویر می رسیم. اندازه صفحه نمایش این تبلت ۸ اینچ است و رزولیشنی برابر ۸۰۰*۱۲۸۰ دارد. همچنین پنل انتخاب شده برای صفحه نمایشی این تبلت از نوع IPS LCD است. این صفحه نمایش حاشیه های نسبتا باریکی دارد که این امر منجر شده است تا نسبت صفحه نمایش به قسمت جلویی تبلت ۷۲.۲ درصد باشد که این موضوع یکی از ویژگی های مثبت در این تبلت است. در بررسی تبلت ایسوس زن پد ۸ مشخص شد که صفحه نمایش این تبلت از نظر نمایش رنگ و وضوح تصاویر از عملکرد خوبی برخوردار است. این صفحه نمایش از نظر روشنایی نیز عملکرد بدی ندارد فقط در زیر نور شدید تصویر ها نا واضح خواهند شد.

ویژگی های صفحه نمایش ایسوس زن پد 8

بررسی سخت افزاری تبلت زن پد ۸

پردازنده اصلی به کار برده شده در این تبلت اسنپدراگون ۴۱۰ است که از ۴ هسته ۱.۴ هسته ای بهره می برد. همچنین پردازنده گرافیکی به کار رفته در تبلت ایسوس زن پد ۸ آدرنو ۳۰۶ است که یگ پردازنده گرافیکی معمولی است. این تبلت از نظر Ram و حافظه داخلی در دو نسخه تولید می شود که یک نسخه آن با Ram یک گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایت و نسخه دیگر با Ram دو گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت است. همچنین این تبلت از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید به راحتی حافظه آن را افزایش بدهید. در بررسی تبلت ایسوس زن پد ۸ مشخص شد که این تبلت برای انجام کار های روز مره و همچنین بازی ها عادی و متوسط خوب است و از عملکرد مطلوبی برخوردار است.

بررسی نرم افزاری تبلت زن پد ۸

تبلت ایسوس زن پد از نسخه اندروید ۶ بهره می برد که آپدیت نسخه اندروید ۷ نیز برای این تبلت قرار گرفته است. همچنین رابط کاربری این تبلت نیز بسیار عالی است و کار کردن با آن راحت است.

دوربین های تبلت زن پد ۸

عموما در طراحی تبلت ها به دوربین های آن اهمیت چندانی نمی دهند. تبلت ایسوس زن پد ۸ نیز از این قاعده مستثنی نیست. در بررسی تبلت ایسوس زن پد ۸ مشخص شد که دوربین اصلی این تبلت دارای لنز ۵ مگاپیکسلی است همچنین این دوربین عملکرد عادی را دارد و زیاد برای عکس برداری خوب نخواهد بود.

بررسی دوربین های تبلت ایسوس زن پد 8

به خاطر اینکه چراغ هاب LED در این تبلت در نظر نگرفته شده است عملکرد دوربین در تاریکی و محیط های کم نور بسیار بد خواهد بود. دوربین سلفی تبلت زن پد ۸ از کیفیت پایینی برخوردار است و برای لنز این دوربین از کیفیت ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. در کل از دوربین های این تبلت فقط برای راه انداختن کار های ضروری می توان استفاده کرد و نمی توان برای عکاسی های خوب از آن ها استفاده کرد.

باتری تبلت زن پد ۸

در بررسی تبلت ایسوس زن پد ۸ مشخص شد که باتری به کار رفته در این تبلت از نوع لیتیوم یونی است و ظرفیتی برابر ۴۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت دارد. در صورت استفاده عادی از این تبلت می توان آن را تا حدود ۲ روز روشن نگه داشت. برای شارژ مجدد باتری این تبلت زمانی برابر ۱۸۰ دقیقه لازم است زیرا این تبلت از هیچکدام از قابلیت های شارژ سریع بهره نمی برد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو