معرفی برترین اپلیکیشن های رنگ آمیزی برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس

معرفی برترین اپلیکیشن های رنگ آمیزی برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس


منبع: روزیاتو

168

1398/12/26

20:36


یک سرگرمی لذتبخش که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده رنگ آمیزی است. این تفریح را شاید قبل تر مخصوص کودکان می دانستند، اما حالا ثابت شده رنگ آمیزی برای بزرگسالان هم فواید زیادی دارد که رفع اضطراب و افزایش تمرکز فقط دو مورد از آن ها است. کتاب های رنگ آمیزی در سال های اخیر بسیار پرفروش بوده اند. اما از آنجایی که ما در عصر دیجیتال به سر می بریم، حالا پای این سرگرمی لذتبخش به دنیای اپلیکیشن های موبایلی هم باز شده و برنامه های زیادی با این موضوع تولید شده اند. بنابراین اگر از طرفداران رنگ آمیزی باشید، با داشتن یک گوشی موبایل یا تبلت می توانید در هر زمانی که مایل باشید خود را با این سرگرمی لذتبخش مشغول کنید و از فواید آن بهره مند شوید. در ادامه برترین اپلیکیشن های رنگ آمیزی را به شما معرفی خواهیم کرد. این اپلیکیشن ها هم بر روی گوشی های اندرویدی قابل استفاده هستند و هم بر روی گوشی های آی او اس.

۵- Colorfy

برترین اپلیکیشن های رنگ آمیزی

اپلیکیشن Colorfy یک کتاب رنگ آمیزی با بیشتر از ۵۰۰ طرح است. این برنامه علاوه بر اینکه رایگان است، برای کار با آن نیازی به اینترنت ندارید. پس راحت در گوشه ای بنشینید، طرح مورد علاقه تان را انتخاب کنید و با مداد مجازی خود آن را رنگ آمیزی کنید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

۴- Mandala Coloring

تحقیقات نشان داده کتاب های رنگ آمیزی حاوی طرح های ماندالا مثل گل ماندالا می توانند تأثیر ضد اضطرابی بر افراد داشته باشند و ذهن را آرام کنند.

اپلیکیشن های رنگ آمیزی ماندالای مخصوص بزرگسالان مملوء از طرح های ضد اضطراب و ماندالاهایی پیچیده هستند که رنگ آمیزی آن ها همه ی دقت و تمرکز شما را می طلبد. این کار به شما کمک می کند احساسات خود را از طریق رنگ آمیزی ابراز کنید و یک حس موفقیت در شما ایجاد می کند.

اپلیکیشن Mandala Coloring حاوی ۲۰۰ طرح رنگ آمیزی برای بزرگسالان و کودکان است. این طرح ها انواع مختلفی از ساده تا پیچیده هستند، به همین دلیل هر کسی می تواند از آن لذت ببرد.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

۳- Colority

این اپلیکشین رنگ آمیزی برای هر کسی است که خواهان گرفتن آرامش و کاهش اضطراب باشد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که از مزایای مختلف اپلیکیشن Colority بهره ببرید:

  • از پالت ها و طیف های رنگی مختلف آن انتخاب کنید.
  • فیلترها و استیکرهای زیبا به طرح خود اضافه کنید.
  • رنگ آمیزی خود را در گالری برنامه ذخیره کنید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

۲- Happy color

Happy color یک اپلیکیشن رنگ آمیزی نسبتاً جدیدتر است و مملوء از طرح های منحصر به فردی از حیوانات، اسب های تک شاخ، ماندالا و بسیاری موارد دیگر است.

تصاویر مورد علاقه ی خود را هر چند بار و به هر شکلی که دوست دارید رنگ آمیزی کنید و لذت رنگ آمیزی را کشف کنید.

شما می توانید تصاویر زیبایی که رنگ آمیزی و خلق کرده اید را ذخیره و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مزیت اپلیکیشن Happy color این است که به طرح های آن دائم اضافه می شود. علاوه بر این، استفاده از آن بسیار راحت است و ب همین دلیل برای افراد مبتدی هم مناسب است.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

۱- Pigment

Pigment یکی از اپلیکیشن های جدید رنگ آمیزی است. در این اپلیکیشن شما هم می توانید طرح ها را تنها با یک ضربه ی انگشت با رنگ دلخواه تان پر کنید و هم می توانید مثل یک طرح واقعی روی کاغذ با ابزارهای رنگ آمیزی متنوع برنامه، رنگ آمیزی دلخواه خود را روی طرح ها داشته باشید.

اپلیکیشن Pigment بزرگ ترین مجموعه از طرح های رنگ آمیزی را به شما ارائه می دهد که شامل طرح هایی از گل ها، پری های دریایی، حیوانات، مناظر، ماندالا و بسیاری موارد دیگر می شود.

بعد از اتمام رنگ آمیزی هم می توانید اثر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و حتی آن را پرینت کنید.

  • Pigment تنها اپلیکیشن رنگ آمیزی است که ابزارهای رنگ آمیزی آن حالتی واقع گرا دارند و امکان تجربه ای مانند یک رنگ آمیزی واقعی را فراهم می کنند.
  • این اپلیکیشن گستره ی نامحدودی از رنگ ها را در اختیارتان می گذارد و شما می توانید پالت رنگ آمیزی خود را به شکلی حرفه ای و خلاقانه انتخاب کنید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو