تعبیر خواب لباس سفید - معنی دیدن لباس سفید در خواب چیست؟

منبع: ستاره

211

1398/12/26

23:24


تعبیر خواب لباس سفید به معنای پاکی و انسجام درونی بیننده خواب است. با تعبیر خواب لباس سفید پوشیدن، لباس سفید پاره، لباس سفید پوشیدن زن، لباس سفید برای مرد و... با ادامه مطلب همراه باشید.

تعبیر خواب لباس سفید - معنی دیدن لباس سفید در خواب چیست؟

ستاره | سرویس سرگرمی - به گفته فروید، شخصیت انسان کوه یخی است که قسمت خودآگاه، تنها نوک آن به حساب می‌آید و بقیه اش ناخودآگاه است. قسمت عمده‌ای از ناخودآگاه، در خواب هوشیار می‌شود که معمولا روانشناسان برای حل مشکلات روحی به بررسی خواب‌ها می‌پردازند. مجموعه تعبیر خواب مجله ستاره با بررسی روانشناسی و نظریات اسلامی در رابطه با انواع خواب‌ها به این موضوع پرداخته است.

 

تعبیرگران اسلامی لباس را نشانه‌ای برای کسب و کار مرد می‌دانند.
حضرت دانیال لباس سفید و شسته شده را کاری آماده و مناسب برای انسان بیان می‌کند. 
جابر مغربی لباس سفید و پاکیزه‌ را تعبیری نیکو برای دین، ایمان و دنیای بیننده خواب می‌داند.
 
در این بین معبرین غربی نیز تعابیری نیکو برای دیدن لباس سفید در خواب ذکر کرده‌اند. 
تونی کریسپ دیدن لباس سفید را در خواب نمایانگر احساس انسجام و یکپارچگی درونی بیننده خواب می‌داند. او همچنین در جایی دیگر از کتاب خود، فرهنگ تفسیر رویا، بیان می‌کند که حالاتی در رابطه با احساس پاک بودن و ازدواج نیز می‌تواند خود را به صورت رویای لباس سفید ظاهر ‌گرداند.
لوک اویتنهاو لباس سفید را نشانه‌ای برای ازدواج عنوان کرده است.
 

تعبیر خواب لباس سفید پوشیدن

ابن سیرین پوشیدن لباس سفید در خواب رستگاری از غم و رنج ذکر کرده است.

ابراهیم کرمانی با توجه به آیه ۵۸ سوره نحل در قرآن کریم (وَاِذَا بُشِّرَ اَحَدُهُمْ بِالاُنثَى ظَلَّ وَجْهُهُ مُسْوَدًّا وَهُوَ كَظِیمٌ) می‌گوید: اگر ببینی در حالی که چهره‌ات سیاه است، لباس سفید پوشیده‌ای صاحب فرزندی دختر می‌شوی.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب لباس سیاه

 

تعبیر خواب لباس سفید پوشیدن زن

به تعبیر برخی معبرین غربی، چنانچه شما در رویای خود زنی را در لباس سفید ببینید نشان از نزدیک بودن ازدواج شما یا یکی از نزدیکانتان دارد. این رویا همچنین بیانگر نوعی تجدید قوا یا آماده‌سازی روحی از سوی شما برای خودتان در امر ازدواج است. 

 

تعبیر خواب لباس سفید برای مرد

به گفته معبرین غربی، چنانچه مردی در رویای خود لباسی سفید ببیند نشان از روابط جنسی و تجربه آن در آینده‌ای نزدیک برای او است.

 

تعبیر خواب لباس سفید پوشیدن دختر مجرد

به بیان معبرین غربی اگر در خواب دختر مجردی را در لباس سفید دیدید، نشان از علاقه خاص شما به شخصی دارد که می‌خواهید با او ازدواج کنید. این ازدواج اگر صورت پذیرد با دوام خواهد بود. 

 

تعبیر خواب دیدن لباس سفید بر تن دیگری

به بیان معبرین غربی اینکه در خواب، شخصی ببیند که فرد دیگری لباس سفید بر تن کرده است اغلب نشان دهنده غم و اندوهی است که در آینده‌ای نزدیک گریبان‌گیر بیننده خواب خواهد شد. اگر مردهایی در خواب شما لباس سفید بر تن داشته باشند نشان دهنده آن است که به زودی بیمار خواهید شد. چنانچه در خواب خود زن یا کودکی را در لباس سفید دیدید معمولا تعبیر خوبی دارد و به این معناست که اتفاقات خوبی در روزهای پیش رو برایتان رخ خواهد داد. 

بیشتر بخوانید: تعبیر خواب پیراهن

 

تعبیر خواب لباس سفید پاره

به تعبیر معبرین غربی، دیدن لباس سفید پاره و کثیف در خواب بد شگون است. این رویا می‌تواند به اختلافات زناشویی که در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد اشاره داشته باشد. شاید این خواب هشداری است درباره اینکه رابطه زناشویی شما در معرض خطر است. 

 

تعبیر خواب گرفتن لباس سفید از فرشتگان

جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی فرشته‌ها به تو لباس سفید یا سبز داده‌اند یکی از بستگانت از دنیا می‌رود یا حتی ممکن است خودت از دنیا بروی.
 
منابع:
کتاب فرهنگ تفسیر رؤیا
تعبیرستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو