12 مورد از بدترین نمونه‌های استوری اینستاگرام

منبع: مینویسم

117

1398/12/27

15:05


بدترین نمونه‌های استوری اینستاگرام

باید در مورد استوری‌های اینستاگرام صحبت کنیم.

“داستان زندگی من”؟ لطفاً تمام زندگی خود استوری (داستان) نکنید، یا حداقل این کار را با ذوق انجام دهید.

در طول چند سال گذشته، استوری‌های اینستاگرام، از اسنپ چت استفاده کرده و به عنوان نخستین مکان برای نمایش فیلم های کنسرت دوربین لرزان و سلفی های توله سگ، به شکل خیلی خوبی ظاهر شد. اما با قدرت زیادی سوءاستفاده بزرگی از یک پلتفرم ایجاد می شود.

همه ما تسلیم این اشتیاق می‌شویم که دائماً بهترین قسمت‌های زندگیمان را انتخاب کرده و آنها را با هرکسی که می خواهیم ببیند، به اشتراک می گذاریم. با این حال، گاهی اوقات، این قسمت‌های شیرین تجربه نمی‌شوند، یا به نظر کسانی که آنها را دنبال می کنیم، خیلی خوب به نظر می‌رسند.

زمان آن فرا رسیده است که در مورد اصول Instaquette  صحبت کنیم. (اصول اخلاقی اینستاگرام، duh)

 

۱۲ – استوری پست جدید

پست خود را به استوری خود ارسال نکنید تا از طریق استوریتان پستتان را ببینند ….

اگر چیزی ارسال کنید، به موقع آن را خواهیم دید.

همانگونه که Bebe Rexha در مورد موفقیت آهنگش با خواننده کشور گفت: «اگر بخواهد بشود، می‌شود.» اگر بخواهیم پستتان را ببینیم، آن را می‌بینیم. با قرار دادن این پست در استوری خود با یک GIF یا نوشته‌هایی زیر آن یا پنهان کردن چیزهای زیادی که ممکن است علاقه مند به دیدن آنها باشیم، ما را مجبور به دیدن پستتان نکنید. دوستان، به این کار، عمل افراط آمیز گفته می شود.

حرکت در اینستاگرام با هدایت و پرتاپ شما برای یک لایک را درک نمی‌کنم. اما اکنون می دانم که شما می خواهید چیزی را ببینم، که از نگاه کردن به آن، به سبک پرنده (Birdbox)خودداری می‌کنم.

 

۱۱ – عکس‌های ورزش کردن در استوری

متوجه می‌شویم، دوست دارید آیفون خود را خیس کنید.

سال ۲۰۱۹ است. همه ما برای مثبت‌گرایی بدن و به روش سالم به دنبال اهدافمان می‌رویم. امتحان کن! یک باشگاه ورزشی خوب و قوی خیلی خوب است. اما بمباران کردن مداوم ما با عکس‌های کم‌نور و نیمه آگاه از انعطاف شما شیوه‎‌ای ضعیف است. آن را به کیم کارداشیان واگذار کن. حرکات اسکات و کششی خود را انجام دهید و سپس ما را با عکس‌هایی که در آن شلوار جین مانند پوست دوم اندازه بدنتان می‌شود، بمباران کنید. اگر افرادی را که برایتان مهم هستند، وادار به مشارکت در دستاوردهای اجتماعی خود کرده باشید، دو برابر بی‌اثر می‌شود. آنها فقط می خواهند روابط عمومی خود را بدون احساس فشار برآورده كنند تا برای ۵۳۹ دنبال كننده خوش‌اندام ظاهر شوند.

 

۱۰- استوری فیلمبرداری بدون رضایت

بگذارید دوستانتان کار خود را بدون تبدیل آن به یک اثر سینمایی، انجام دهند.

اگر دوستتان می خواهد فیلمبرداری شود، تضمین می کنیم که می‌خواهد کاری را انجام دهد تا ضبط یک جلسه را گواهی دهد. جالب نیست که دائماً از هر حرکت دوستانتان فیلمبرداری کنید. به زودی، آنها احساس می کنند که نمی توانند بدون اینکه مانند بریتنی در سال ۲۰۰۶ صحبت کنند، در اطراف شما کاری انجام دهند.

هیچ چیز شرم‌آورتر از تماشای کسی که به طور علنی زیر لنز آیفون دوستشان لگد می زند، وجود ندارد.

 

۹- استوری نظرسنجی بیهوده

آنها مرا در یک نظرسنجی می‌بینند که از آن متنفرند.

اگر می خواهید یک نظرسنجی را در استوری خود قرار دهید، زمان مناسب و اشتباه برای نظرسنجی وجود دارد. لطفاً به قوانین مربوط به نظرسنجی پایبند باشید.

برای دوست داشتن هرچیز خوبی، نظرسنجی خود را در مرکز صفحه قرار دهید تا اگر سعی داریم به اسلایدهای بعدی برویم به طور تصادفی رأی ندهیم. یا برعکس هنگامی که ما با حالت تهاجمی سعی داریم به نظرسنجی شما رأی دهیم و شما آن را آنقدر در سمت چپ قرار دهید که با توقف کلیک به عقب برگردیم. لازم نیست دوبار استوری شما را ببینیم.

درآخر، نظرسنجی هایی که  به”بله” یا “بله ، اما به رنگ قرمز” تفسیر می‌شوند، باید حذف شوند. این نظرسنجی‌ها اصلاً بامزه نیستند.

 

۸- استوری موسیقی وحشتناک

اگر شما آهنگی را از طریق بلندگو بخش کنید، برایمان خسته کننده می‌شوید.

اینستاگرام برایتان کنار رفت و تشکر نکردید. شما را کایلی جنر می‌بینیم. درست است، به جای ویژگی موسیقی، در مورد پخش آهنگ‌ها از طریق بلندگویتان در برنامه صحبت می‌کنیم. اگر می خواستیم موسیقی دریافتی پخش و  قطع شود، به رادیوی AM گوش می دادیم، بنابراین مطمئن هستیم که نمی خواهیم آن را از طریق آیفون شما دریافت کنیم.

 

۷- استوری عکس‌های ویرایش شده بچه‌ها

ربکا، ما نمی‌خواهیم بچه شما را که لطیف‌تر از یک دونات براق است، ببینیم.

نه یک‌بار بلکه هزار بار گفته‌ایم. عکس‌های بچه‌هایتان را ویرایش نکنید. بچه‌ها ذاتا ً جذاب هستند . نیازی به تغییر صورت یا بدن آن‌ها نیست، پس پیش از اینکه بدانند که استانداردهای زیبایی چه هستند، آن‌ها را به معیارهای مسخره زیبایی تبدیل نکنید. واقعا ً تصور می‌کردیم که این امر موضوعی واضح است، اما طبق معمول اینترنت راهی برای ناامید کردن ما پیدا کرده‌ است.

 

۶- استوری بیهوده‌گویی بی‌پایان

گوش دهید، گاهی اوقات فقط باید از نیروهای محلی فرار کنید – خواه موضوع بی عدالتی اجتماعی باشد ، یا هنگامی که احساس می کنید شخصاً مورد حمله مادران شرور قرار گرفته اید که برای سلطه جویی در حمام با شما می‌جنگند.

متأسفانه، محدودیت زمانی کلیپ های استوری لزوماً برای نقد ۳۰ دقیقه ای دلسوزانه از نظام سلطه سیاسی اجتماعی مناسب نیستند. و تضمین می کنیم که مردم دوست دارند آن را بشنوند – اگر فقط هر ۱۵ ثانیه آن را قطع نمی‌کردید. دفعه بعد که یک موضوع خاص باعث ایجاد آتشی در شما می شود، به جای آن در YouTube شعله ور شوید.

 

۵- استوری تولد بهترین دوست دختران

فکر می‌کنم که پست اینستاگرامی مورد علاقه من، پست روز تولد بهترین دوستم است.

تولدت مبارک عزیزم ( دوستتان را من نمی‌شناسم)! تولدت مبارک

این مورد واقعاً یک قانون تولد است که شما باید یک روز را با بهترین دوستتان در روز تولدش بگذرانید – اما واقعاً مهم است؟ بله، مطمئن هستیم که هشتک روز تولد دوستتان مانند یک بمب است. بله، این مهمانی همانند پریدن به نظر می‌رسد. بله، کیک خوشمزه به نظر میرسد. اما ما آنجا هستیم؟ نه، استوری‌های تولد بهترین دوست دختران مظهر شادی از دست رفته است – تماشای افرادی که آن‌ها را نمی‌شناسید خسته‌کننده است و جذاب نیست.

 

۴- استوری نمایش کلیپ با بومرنگ

روزها چیزی جز بومرنگ نیست.

هنگامی که بومرنگ برای اولین بار به اینستاگرام آمد داشتن دستگاه GIF شخصی شما یک روش جالب و ابداعی برای جذاب کردن ظاهر، طعم و مزه غذای شما بود. با این حال، گرچه که تازگی آن از بین رفته، از شما می‌خواهیم که این کار را ادامه ندهید. امروزه بسیاری از ویژگی های دیگر در استوری‌ها برای شما وجود دارد: فیلترهای چهره، بزرگنمایی با موسیقی ، اوه … سایر موارد! ما به ویدئوی ترغیب کننده خوردن سومین کوکتل شبانه شما، نیاز نداریم.

 

۳-  استوری متنی ناخوانا

شما نیازی به مدرک نظریه رنگ‌ها ندارید تا متن زیبایی را با رعایت اصول هنری در استوری خود بگذارید، اما حداقل سعی کنید آن را خوانا کنید. هیچ چیز بدتر از تلاش برای خواندن سریع فونت شیب دار سبز نئونی با اندازه ۰٫۲ با حاشیه زرد روشن در کمتر از ۱۵ ثانیه قبل از تغییر استوری نیست. اگر عکس گرفتید، شلوغ کردن صفحه نمایش با متن از عکس واقعی نیز فاصله می گیرد. استوری‌هایتان، کتاب طنز نیست، بنابراین آن‌ها را با حرف‌های زیاد پر نکنید.

 

۲- استوری فیلمبرداری از رانندگی‌تان

بله، فیلمی از خیابان که در آن رانندگی می‌کنید، دقیقاً همان چیزی است که دنبالش بودم.

همه می دانند که شما نباید هنگام رانندگی چیزی بنویسید، یا حداقل ما این چنین فکر می‌کنیم. این مورد شامل اینستاگرام نیز می‌شود. نه تنها خطرناک است و می تواند به شما یا دیگران صدمات جسمی وارد کند، بلکه می توانیم تضمین کنیم که هیچ کس به فیلمبرداری شما از صحبت کردنتان یا پخش صداهای بم از بلندگوهای ماشینتان، اهمیت نمی دهد

هیچ کس چنین محتوایی درخواست نمی‌کند ، در واقع ، می‌خواهیم که این کار متوقف شود.

 

۱- استوری کنسرت

اگر می خواستیم آن کنسرت را ببینیم، بلیط خریداری می کردیم.

بسیار خوشحالیم که شما به آن کنسرت رفتید. واقعاً خوشحالیم. از شادیت لذت ببر. اما تماشای پخش این کنسرت روی صفحه نمایش شیشه ای ۵ اینچی با کیفیت صدا که به نظر می رسد در Nintendo DS ضبط شده است هرگز بخشی از برنامه ما نبود.

مگر اینکه واقعاً با هنرمند پشت صحنه باشید، لطفاً از ضبط قطعه های پشت سر هم از کنسرت آنها خودداری کنید. حتی صندلی های شما مناسب نیستند پس نمی توانیم هنرمند را از پشت رقاص‌ها تشخیص دهیم. این امر در مورد استوری گرفتن در یک باشگاه پرسر و صدا نیز صدق می کند. مگر اینکه جادن اسمیت یک شی درخشان در دست دارد و همزمان یک شات از غاز خاکستری را برای شما می‌ریزد، از گرفتن آن خودداری کنید. ما نگران اتفاق‌هایی جالبی ا که آنقدر ناامیدانه سعی می کنید القا کنید، نیستیم، حتی اگر گوش‌هایمان خونریزی کنند. اگر چیزی ارسال می‌کنید، صدا را قطع کنید.

 

می توانید در استوری های اینستاگرام بهتر باشید. ما شما را باور داریم.

حقیقت این است که هر استوری از اینستاگرام را می توان به راحتی در یک لحظه با کشیدن مشاهده کرد. می توانید سریعتر از آنکه انگشتتان بتواند لیوان را بگیرد، از طریق کلیپ ها سرعت بگیرید. هیچکدام از این استوری‌های آزار دهنده ما را نمی کشند، اگرچه ممکن است ادعا کنیم که آنها می‌توانند این کار را انجام دهند – در نهایت، ما برای درام زندگی می کنیم.

اما، همانند اکثر مردم، واقعاً به زندگی دوستانمان علاقه مند هستیم. این امر شاید برای کنار آمدن با عادتهای اینستای آن‌ها کافی نباشد. همانطور که مطمئنم که گروه‌هایی از مردم در طول تاریخ موافق هستند، برخی از استوری‌ها به شکلی که گفته می شوند، نیستند.

 

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو