آزار شیطانی دختر جوان در خلوت مرد ثروتمند تهرانی

منبع: نیک صالحی

146

1398/12/27

18:05


دختر جوانی در تهران از مردی بانفوذ به دلیل آزار و اذیت وحشیانه شکایت کرده است اما مرد ثروتمند منکر تجاوز بوده و اعلام کرده که او با دختر جوان کاری نکرده است.

دختری جوان که هیچ پشتوانه ای نداشته به کمک دوستوش با مردی ثروتمند و بانفوذ آشنا می شود تا بلکه او برای برادرش که بیکار می باشد شغلی دست و پا کند غافل از اینکه این مرد با افکار شیطانی دختر جوان را به خلوتگاه کشانده و سپس به او تجاوز کرده است. در ادامه جزئیات تعرض به دختر جوان توسط مرد ثروتمند تهرانی را در نیک صالحی بخوانید.

تجاوز مرد ثروتمند تهرانی به دختر جوان

یک زن جوان با مراجعه به دادگاه کیفری استان تهران پرده از سرنوشت شوم خود برداشت. در این پرونده دختر جوانی به قضات شعبه ۱۱ دادگاه کیفری گفت: برای پیدا کردن کار برای برادرم به خانه مردی ثروتمند رفتم.

پدر و مادرم سال‌ ها قبل فوت کردند و من و برادرم با هم زندگی می‌ کردیم برادرم بیکار بود و ما اصلاً پول نداشتیم و خیلی فقیر بودیم تا اینکه یکی از آشنایان گفت مردی با نفوذ و ثروتمند را می‌ شناسد که می‌ تواند برای برادرم کار پیدا کند. من هم به دفترش رفتم و شرایطم را توضیح دادم او هم گفت درخواستی برایش بنویسم و شرایطم را بگویم تا بررسی کند و نتیجه را به من بگوید.

ماجرای تجاوز مرد ثروتمند تهرانی به دختر فقیر

چند روز بعد از دفترش با من تماس گرفتند و نشانی محلی را دادند و گفتند به آنجا بروم وقتی رفتم مرد ثروتمند گفت قرار است برادرم در یک کارگاه کار کند. من هم خیلی خوشحال شدم اما ناگهان او به من تعرض کرد.

آزار جنسی دختر جوان

سپس نوبت به مرد ثروتمند رسید او همه ادعاهای دختر جوان را رد کرد و گفت: من فردی بانفوذ
و ثروتمند هستم این دختر به من گفت برای برادرش کار می‌ خواهد من هم تلاش کردم کمکی بکنم.
من فقط یکبار این دختر را دیدم که با دوستش آمده بود و من آنها را به شمال بردم
چون گفتند می‌ خواهند به شمال بروند و پول ندارند دیگر هم ارتباطی با او نداشتم
اما وی دنبال سوء‌ استفاده از من است.

قضات بعد از رسیدگی به این پرونده متهم را با وثیقه آزاد کردند تا تحقیقات ادامه یابد.

رکنا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو