تورکشتی کروز و گشت و گذار در سواحل شهر آنتالیا را از دست ندهید

121

1398/12/28

00:33


تورکشتی کروز و گشت و گذار در سواحل شهر آنتالیا را از دست ندهید

 پاموک کاله (پاموک قلعه):

پاموک کاله از شگفتی های بسیار عجیب و دیدنی در آنتالیا است که گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به این سمت می کشاند. آب های کالسیوس با درجه حرارتی بین سی تا صد درجه  که از ارتفاعات صد متری فرو می ریخته اند در حوضچه ها و استخر های طبیعی بزرگ جمع شده که با طبیعتی خیره کننده بسیار دیدنی خواهد بود. گفتنی است این منطقه به و متعددی را تشکیل می دهد.

آب روح معماری این تشعشعات زیبا بوده و این مکان به نام قصر پنبه ای نیز شهرت یافته  و استخر های آبگرم و حوضچه های متعدد آن دارای خواص درمانی نیز هست .

تورکشتی (KEMER YACHT TOUR)

تور کشتی آنتالیا شامل برنامه های شاد و مفرحی است که در گشت دریایی بر روی آب های زیبای دریای مدیترانه انجام می گیرد. با رزرو تور آنتالیا آفردار ارزان قیمت از محل اقامت خود توسط اتوبوس راهی بندر زیبای شهر کمر خواهید شد که این مسیر در حدود چهل و پنج کیلومتر است .

در ادامه مسیر از طبیعت و مناظر اطراف لذت خواهید برد و همچنین در مدت کوتاهی کوتاهی در سواحل ایست می کنید و در طول این زمان میتوانید در آبهای زیبای این منطقه شنا کنید . پس از ان برای صرف ناهار به روی عرشه کشتی خواهید رفت .

شب ترکی در شهر آنتالیا (TURKISH NIGHT)

مجموعه سرگرم کننده شب ترکی که به آن افسانه هزار و یکشب نیز گفته می شود شامل برنامه های شاد و مفرحی است که در ادامه آن با فولکوریک ترکی و نمایش آداب و رسوم عثمانیان مانند شیوه ازدواج آنها آشنا خواهید شد . این برنامه توسط گروهی هنرمند اجرا می گردد . و در ادامه این برنامه با پذیرایی و صرف غذا  و نوشیدنی توام خواهد بود.

رافتینگ در رودخانه كوپروچای آنتالیا:

اين رودخانه خروشان و پرآب از كوه های توروس سرچشمه می گیرد  ،مه با گذر از تنگه های طول و دراز و پر پيچ و خم به طبيعی زيبا روانه می شود . در ادامه مسیر این رودخانه به نقطه ای می رسد که در دو طرف عمود و قائم است و بالا رفتن از آن غير ممكن خواهد بود ، رودخانه كوپروچای كه از آب های زير زمينی تغذيه می‌شود و دارای مناظری بسیار شگفت انگیز است .

همچنین شهر تاريخی (Zerk) در غرب این رودخانه و مابین زمینهایی بسیار  زيبا قرار دارد که بازدید از آن جذاب و سرگرم کننده خواهد بود. آثار تاریخی ارزشمندی نظیر قلعه های تاریخی، پل های متعلق به دوران روم باستان به چشم می خورد که خود سبب اهمیت بیشتر این شهر شده است  .تور دبی پیشنهادی سایت سفر باتو را از دست ندهید.

تورکشتی کروز و گشت و گذار در سواحل شهر آنتالیا را از دست ندهید

Click here to preview your posts with PRO themes ››

گشت و گذار در سواحل شهر آنتالیا (ANTALYA BEACH)

شهر آنتاليا یکی از مهمترین شهرهای ساحلی در ترکیه است که به خاطر وجود سواحل نقره ای و آبهای زلال و فیروزه ای و همچنین امکانات رفاهی متنوع مورد توجه گردشگران از سراسر دنیا قرار گرفته است. طول ساحل هاي آنتاليا با در نظر گرفتن تمامی پستی و بلندیها  حدودا ششصد و پنجاه کيلومتر است . سواحل مناطق قاش ، دمره ، فينيکه ، کوملوجا، تکيراوا و کمر از پرطرفدارترین مکانهای تفریحی در این شهر است که دارای امکانات متنوع است .

همچنین سواحل گوينوک ، کمر، تکيراوا، اولمپيوس نیز دارای طبیعتی شگفت انگیز و خیره کننده است .

در شرق این شهر نیز پلاژهاي مختلفی به نامهای کونوو ، بلک، لارا ،کارپوزکالديران قرار دارد که همگی از پرطرفدار ترینها هستند و برخی از آنها برنده دریافت پرچم آبي شده اند .

پرچم آبي در واقع نام جايزه اي است که از سوي سازمان آموزش محيط زيست اروپا و به منظور بالا بردن کيفيت خدمات ارائه شده پلاژها ارائه می گردد . این خدمات شامل نظافت اتاق ها ، تميزي آبهاي دريا و درياچه ها و همچنین رعایت بهداشت در سواحل است .

كسيك مناره Kesik Minare

کسیک مناره یا همان مناره بریده شده یکی دیگر از آثار تاریخی در این شهر است . این کلیسای باستانی  در زمان حکمرانی رومیان ساخته و پس از آن در دوران بیزانس ، سلجوقیان، و عثمانیان تغییراتی در آن انجام شد . زمانیکه که امپراتورهای دریان در سال یکصد و سی بعد از میلاد از این منطقه بازدید نمودند دروازه ای با سه طاق و ستونهای بر افراشته در اینجا بنا نمودند و در آن زمان این دروازه تنها راه ورودی به شهر محسوب می شد . و اما امروزه دو برج دروازه و قسمتهایی از دیوار مربوط به آن بعنوان مکانی تاریخی مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

برج ساعت (CLOCK TOWER)

برج ساعت یکی از آثار تاریخی ارزشمند در انتالیا است که بعنوان نماد این شهر مورد توجه قرار گرفته است . این بنا در میدان کاله کاپیسی قرار دارد و سمبل صلابت و پایداری در این سرزمین است .  در این اطراف مکانهای دیدنی بسیاری نظیر پارکهای آتاتورک و کاراعلی اوغلو ، آبهای درخشان اطراف خلیج به چشم می خورد که هر کدام دارای جذابیت های گوناگونی است .

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو