دانلود WinZip Pro 24.0 Build 14033 – زیپ کردن فایل ها با وینزیپ

دانلود WinZip Pro 24.0 Build 14033 – زیپ کردن فایل ها با وینزیپ


منبع: پی سی دی

166

1398/12/28

03:41


دانلود WinZip Pro 24.0 Build 14033 - زیپ کردن فایل ها با وینزیپ

WinZip Pro یکی از بهترین نرم افزارهای فشرده سازی و زیپ کردن فایل ها به صورت حرفه ای و کامل است ، هیچ نرم افزار فشرده سازی ای مانند این نرم افزار دارای امکانات متعدد و استاندارد نمی باشد. شما با استفاده از WinZip می توانید به سرعت فایل های خود را Zip کنید تا فضای کمتری اشغال کنند و سرعت انتقال آنها توسط ایمیل افزایش یافته و زمان دانلود آنها کم شود. فشرده سازی حرفه ای، رمزگذاری قدرتمند AES، سازگاری با فرمت های مختلف فایل های فشرده و فشرده سازی جدید عکس ها WinZip را به یکی از کاملترین نرم افزارهای فشرده سازی تبدیل کرده است. این نرم افزار محبوب میلیون ها کاربر در سراسر دنیا دارد.

امکانات جدید WinZip Pro :

–    Zip کردن و به اشتراک گذاری در سیستم های ابری : با قرار دادن فایل های خود در سیستم ابری می توانید از آنها محافظت کنید. WinZip 17.5 به شما امکان اتصال به سیستم های ابری مانند Google Drive, SkyDrive و Dropbox را می دهد. قبل از آپلود می توانید فایل های خود را Zip کنید ، می توانید فایل های Zip را در سیستم های ابری اجرا کنید یا فایل ها را از سیستم ابری انتخاب کرده و به اشتراک بگذارید.
–    مدیریت و به اشتراک گذاری از سیستم های ابری : شما می توانید در صورت استفاده از سیستم های ابری مختلف تمامی فایل های خود را به صورت مستقیم از درون نرم افزار مشاهده و مدیریت کنید. WinZip به سیستم های ابری منتخب شما متصل می شود تا شما بتوانید به سادگی فایل های خود را لینک کرده و به اشتراک بگذارید.
–    Zip کردن و به اشتراک گذاری در سایت های شبکه اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و LinkedIn توسط ابزار ZipShare که ابزاری آنلاین است انجام می شود. تنها کافیست پیام خود را بنویسید، فایل ها و پست خود را نیز اضاف کنید. دیگر به نرم افزارهای جانبی دیگری نیاز نخواهید داشت.
–    تغییر سایز آنلی عکس ها برای به اشتراک گذاری آنها بدون استفاده از نرم افزارهای ویرایش عکس پیچیده.
–    تبدیل فایل ها به PDF و سپس Zip کردن آنها برای انتقال بهتر و ساده تر فایل های متنی
–    رابط گرافیکی کاربر پسندتر که دارای تولبارهای حساس به متن است که بر اساس کار شما تغییر می کنند تا شما بتوانید به سادگی ابزار مورد نیاز به Zip کردن، UnZip کردن و به اشتراک گذاری فایل ها را پیدا کنید.

دانلود

دانلود برنامه WinZip + کرک

نسخهحجمسرور پی سی دی
1265MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود WinZip Pro 24.0 Build 14033 - زیپ کردن فایل ها با وینزیپ

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید
2. نرم افزار را نصب کنید .
3. با استفاده از keygen نرم افزار را کرک کنید.
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو