آموزش آرایشگری ، شغل خاص با درآمد بالا

منبع: ساتین

193

1398/12/29

00:17


آموزش آرایشگری حیوانات خانگی، این روزها به یکی از ترندهای جذاب بازار تبدیل شده است، چرا که سلامتی حیوان خانگی تا حد زیادی به نظافت عمومی او، شامل مو و ناخن‌هایش بستگی دارد.

اما پت استایلیست کیست و برای یادگیری این مهارت به کدام آموزشگاه آرایشگری باید مراجعه کرد؟

آموزش اصلاح موی حیوانات آموزش آرایشگری

پت استایلیست کیست؟

پت استایلیست یکی از انواع مشاغل خدماتی است که در حال حاضر در ایران به دلیل کم بودن تعداد افرادی که به صورت حرفه‌ای و تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند، روزبه‌روز افراد زیادی را به خود جذب می‌کند؛ به طور کلی، وظیفه یک پت استایلیست، حمام حیوان، مرتب کردن مو و کوتاه کردن ناخن‌هایش و … است.

فردی که در این زمینه فعالیت خود را آغاز می‌کند، می‌تواند به شکل‌های مختلف، مانند در محل، کلینیک حیوانات، سالن زیبایی حیوانات و … خدمات خود را ارائه دهد.

جالب است بدانید که آرایشگری حیوانات در خانه، نسبت به سایر روش‌های موجود، طرفداران بیشتری دارد؛ چرا که حیوانات خانگی معمولاً به محیط خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، احساس راحتی بیشتری دارند. در نتیجه، همین مسئله باعث می‌شود که در حین آرایشگری، همکاری بیشتری با پت استایلیست داشته باشند.

بنابراین، اگر قصد آموزش آرایشگری پت یا آموزش اصلاح موی حیوانات را دارید، بهتر است که یکی از شاخه‌های خدماتی خود را به خدمات در محل تخصیص دهید.

آموزش آرایشگری چرا و چگونه؟

همان‌طور که گفته شد، با توجه به اینکه تعداد متخصص فعال در زمینه آرایشگری حیوانات خانگی بسیار کم است، شانس شما برای موفقیت در این زمینه به شرط آنکه به صورت حرفه‌ای آموزش دیده باشید، بسیار زیاد است.

به همین دلیل، توصیه می‌شود که برای شرکت در دوره‌های آموزش اصلاح موی حیوانات به بهترین مراکزی که در زمینه آموزش آرایشگری در حال فعالیت هستند، مراجعه کنید.

به خاطر داشته باشید که با شروع فعالیت در این زمینه، شما تنها با یک حیوان از یک نژاد خاص در ارتباط نیستید. بنابراین، نه تنها باید مهارت آرایشگری را به خوبی بدانید، بلکه باید به ویژگی‌های خاص هر حیوان و هر نژاد تسلط کامل داشته باشید و این مهم حاصل نمی‌شود، مگر آنکه در دوره‌های آموزشی زیر نظر یک فرد باتجربه و متخصص شرکت کنید.

مجموعه خدماتی و آرایشگاه حیوانات خانگی پت استایلیست (petstylist.ir)یکی از مجموعه‌هایی است که در زمینه آموزش آرایشگری حیوانات خانگی در حال فعالیت است. این مجموعه به عنوان اولین آموزشگاه آرایشگری تخصصی سگ، تحت نظارت مستقیم آقای آئین مهرآرا فعالیت خود را آغاز کرده است. شما با شرکت در دوره‌های آموزشی این مجموعه، می‌توانید به صورت خصوصی آرایشگری حیوانات را با حضور مربی، بر روی سگ‌هایی از نژادهای مختلف به صورت عملی یاد بگیرید. در پایان دوره، در صورتی که در امتحان نهایی که از شما گرفته می‌شود، موفق شوید، می‌توانید برای شرکت در دوره‌های بعدی اقدام کرده و در نهایت، مدرک معتبر و بین المللی IGA را دریافت نمایید.

در صورتی که در رابطه با انواع نژادهای سگ، نحوه اصلاح و مهم‌ترین نکاتی که در این خصوص باید بدانید نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می‌توانید به سایت پت استایلیست مراجعه کرده و با ما در ارتباط باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو