اجرای آهنگ جان لنون توسط خانم‌های بازیگر

منبع: ایران آرت

136

1399/1/1

00:22


بازیگرانی نظیر گل گدوت و ناتالی پورتمن، در روزهای قرنطینه ترانه "تصور کن" جان لنون را خواندند.

ایران آرت: در یکی از سخت‌ترین دوران بشر در یک قرن اخیر، گروهی از بازیگران و خوانندگان ترانه‌ی امیدوارکننده‌ی "تصور کن" اثر "جان لنون" را در ویدیویی که ستاره‌ی "زن شگفت‌انگیز" منتشر ساخته می‌خوانند.

گروهی از ستارگان هالیوود، روز چهارشنبه در ویدیویی که "گل گدوت" در اینستاگرامش منتشر کرد، برای تقویت روحیه‌ی مردم ترانه‌ی کلاسیک "تصور کن" اثر "جان لنون" را خواندند. این ویدیوی سه دقیقه‌ای که در اینستاگرام بسیار پربیننده‌ است، با صحبت‌های "گل گدوت" ستاره‌ی "زن شگفت‌انگیز" در مورد "روز ششم قرنطینه" آغاز می‌شود و اینکه چگونه این شرایط او را به تفکر فلسفی واداشته. او اضافه می‌کند که از ویدیوی پربیننده‌ی مرد ایتالیایی ترومپت‌نواز در حین قرنطینه الهام گرفته است.

گدوت می‌گوید: "نیرویی قدرتمند در آن ویدیو وجود داشت" و سپس خواندن ترانه‌ی "تصور کن" را از سر می‌گیرد و دوستان سلبریتی‌اش آن را ادامه می‌دهند. این ستارگان شامل "ناتالی پورتمن"، "مارک رافلو"، "جیمز مارسدن"، "سارا سیلورمن"، "کریستن ویگ"، "امی آدامز" و بسیاری دیگر می‌شوند. در انتهای ویدیو گدت اشعار پایانی ترانه را می‌خواند.

دیگر ستارگان حاضر در ویدیو "پدرو پاسکال"، "جیمی دورنان"، "زوئی کراویتز"، "کریس اودود"، "لزلی اودوم جونیور"، "ادی بنجامین"، "اشلی بنسون"، "لیندا کارتر"، "جیمی فالن"، "ویل فرل"، "نورا جونز"، "کایا گربر"، "کارا دلوین"، "آنی مومولو"، و "مایا رودالف" بودند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو