مرور خاطرات با سفره هفت سین هنرآنلاین

90

1399/1/1

12:38


سفره هفت‌سین هنرآنلاین اگرچه امسال در آستانه نوروز 1399 به دلیل شیوع ویروس کرونا گسترده نشد، اما جایگزین آن را می‌توانید در ایام نوروز در این رسانه هنر و هنرمندان مطالعه کنید.

مرور خاطرات با سفره هفت سین هنرآنلاین

هنرآنلاین: طی شش سال گذشته سفره هفت‌سین هنرآنلاین میزبان جمعی از بزرگان و جوانان هنرمند بود تا گفت‌‌وگوی آنها در تعطیلات نوروزی فرصتی باشد برای شما مخاطبان فهیم و علاقمند به هنر که مروری داشته باشید به بخشی از تاریخ شفاهی هنر، اندیشه‌های هنرمندان، سبک زندگی آنها و.... 

در سال‌های گذشته گفت‌وگوهای نوروزی در میان مخاطبان هنرآنلاین جایگاه خاصی داشت؛ اما متاسفانه در آستانه نوروز سال 99 به دلیل شیوع ویروس کرونا که ما و سایر افراد جامعه را ملزم می‌کرد تا با احتیاط از تجمعات دوری و برای گسترده نشدن این بیماری در قرنطینه خانگی باشیم، از برپایی سفره هفت سین صرفه نظر کردیم؛ اما این به آن معنی نیست که در ایام سال نو این بخش را از دست خواهیم داد. قصد داریم در این ایام مروری داشته باشیم به بخشی از گفت‌‌وگوهای گذشته نوروزی هنرآنلاین و برخی از آنها را بازخوانی کنیم.

بر این اساس به رسم نوروز هرساله هنرآنلاین هر روز دو گفت‌‌وگوی ویژه نوروزی سال‌های گذشته را بازخوانی کرده و با شما مخاطبان هنر که این روزها در خانه به سر می‌برید به اشتراک می‌گذاریم. گفت‌وگوهایی که هر زمان ارزش مرور دوباره دارند و می‌توان همواره از آنها آموخت و لذت برد. 

به امید آن‌که روزهایی پر از سلامتی در سال پیش رو در انتظار مردم خوب ایران باشد، از سوی خانواده هنرآنلاین پیشاپیش عید نوروز را به شما مخاطبان و علاقمندان به هنر تبریک می‌گوییم.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو