تیلور سوئیفت و لیدی گاگا علیه کرونا

منبع: ایران آرت

107

1399/1/1

16:46


تیلور سوئیفت از اینکه عده زیادی هنوز کرونا را جدی نگرفته‌اند انتقاد کرد و لیدی گاگا توصیه کرد: با افراد بالای ۶۵ سال ملاقات نکنید.

ایران آرت: ویروس کرونا به آمریکا هم رسیده و با سرعت بسیار بالا در حال شیوع است. تا کنون بیش از 14 هزار آمریکایی مبتلا به این ویروس شده‌اند و اکثر فعالیت‌های هنری هم در این کشور به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش ایران‌آرت، تیلور سوئیفت و لیدی گاگا دو خواننده مشهور اهل آمریکا، با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی از مردم دنیا خواستند از خانه خود خارج نشوند تا از شیوع گسترده این ویروس جلوگیری شود. 

تیلور سوئیفت در پیامی خطاب به طرفدارانش نوشت: "من به صورت آنلاین همه شما رو دنبال میکنم و خیلی دوستتون دارم اما از اینکه که در حال حاضر مسائل به قدر کافی جدی گرفته نمیشه، نگران هستم.

من می‌بینم که هنوز خیلی از مهمونی ها، پارتی و دورهمی‌ها برگزار میشه

الان باید برنامه هاتون رو کنسل کنید و تا جایی که میتونید خودتون رو ایزوله (قرنطینه) کنید و تصور نکنید چون احساس بیماری نمی کنید، پس بیماری رو به یک فرد مسن یا آسیب پذیر منتقل نمی کنید.

شرایط بسیار ترسناکی است و ما به فداکاری و از خودگذشتگی اجتماعی نیاز داریم"

لیدی گاگا نیز از مردم خواست در قرنطینه بمانند. او پستی منتشر کرده و نوشته است: "من با برخی از پزشکان و دانشمندان صحبت کردم. در حال حاضر، این کار آسانی برای همه نیست، اما با محبت ترین و سالم ترین کاری که ما می توانیم انجام دهیم قرنطینه کردن خود، وقت نگذراندن با افراد بالای ۶۵ سال و عدم حضور در تجمعات است. ای کاش می توانستم پدر و مادرم را ببینم، اما امن تر است که این کار را نکنم. 

بنابراین در صورتی که این بیماری را داشته باشم، آن ها را بیمار نخواهم کرد. من فعلا با سگ هایم در خانه وقت میگذرانم. همه ما از این مورد عبور می کنیم. به من اعتماد کن. من با خدا حرف زدم و او گفت همه چیز درست میشه"

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو