تعویق تا نیمه پاییز؛ فستیوال شیرهای کن هم به خاطر کرونا به تعویق افتاد

منبع: سینما پرس

70

1399/1/1

18:16


سینماپرس: فستیوال خلاقیت شیرهای کن جدیدترین قربانی همه‌گیری ویروس کرونا شده است

فستیوال خلاقیت شیرهای کن

سینماپرس: فستیوال خلاقیت شیرهای کن جدیدترین قربانی همه‌گیری ویروس کرونا شده است

به گزارش سینماپرس، به نقل از ورایتی، رویداد سینمایی شیرهای کن که قرار بود بین روزهای بیست‌ودوم و بیست‌وششم ژوئن (۲ تا ۶ تیرماه) برگزار شود حالا به تاریخ جایگزین بیست‌وششم تا سی‌ام اکتبر (۵ تا ۹ آبان) منتقل شده است.

سازمان‌دهندگان این فستیوال این تصمیم را بعد از مشاوره با مسئولان سلامت عمومی، دفتر شهردار شهر کن، مسئولان فرانسوی و شرکای فستیوال گرفتند.

از افرادی که قرار بود در این فستیوال سخنرانی کنند می‌توان به کلادین شیور رییس جهانی برندینگ و تبلیغات آمازون، ژان تانیس رییس بازاریابی جهانی نت‌فلیکس و کتلین هال معاون برندینگ و تحقیقات مایکروسافت اشاره کرد.

فیلیپ توماس رییس هیات مدیره فستیوال گفت: وضعیت جهانی پویا و در حال تغییر سریع است و حس کردیم ضروری است که درباره وضعیت فستیوال در ژوئن شفافیت ارایه کنیم. ما به همکاری نزدیک با مشتریان و پیشبرد برنامه‌ها ادامه خواهیم داد.

سایمون کوک مدیر فستیوال اضافه کرد: جامعه ما با چالش‌هایی بی‌سابقه مواجه شده و همکاری از همیشه مهم‌تر است. ما حالا بر برنامه‌ریزی فستیوال متمرکز هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که جامعه محلی ما می‌تواند آثار خارق‌العاده‌ای را که به کسب‌وکار، سازمان‌ها و جامعه ما کمک می‌کنند، دنبال کند.

شیرهای کن تجلیل سالانه‌ای از خلاقیت، بازاریابی و امور بازرگانی در سینما است که حدود ۱۵ هزار بازدیدکننده دارد.

فرانسه در حال حاضر در پاسخ به همه‌گیری کروناویروس درهای خود را بسته است. تا به حال ۷۶۵۲ مورد تایید شده و ۱۴۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

سرنوشت فستیوال فیلم کن نیز روز پیش مشخص و به اوایل تابستان منتقل شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو