ویروس کرونا باعث شده بسیاری از ما در منزل بمانیم و کمتر فرصتی برای خروج از منزل داشته باشیم. ماندن در منزل به ما اجازه می دهد تا به سراغ فیلمها و سریالهای مختلف رفته و در این فرصت به تماشای آنها بنشینیم.

از این جهت این بار در پنج برتر هفته به سراغ معرفی « 5 سریال برتر خارجی برای تماشا در ایام قرنطینه»  برویم و سریال هایی را معرفی کنیم که می توانید از تماشای آنها در ایام قرنطینه لذت ببرید.

بَری (Barry)

 

5- بَری (Barry): نمی توان پنج سریال برتر تلویزیون را معرفی کرد و در آن یک سریال کمدی نباشد. سریال های کمدی سهم بسزایی در تولیدات تلویزیونی دارند و گزینه این هفته ما برای تماشا در دوران قرنطینه، سریال کمدی « بَری » با بازی بیل هدر است که با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شده و نمرات بسیار خوبی هم از سوی مخاطبین و کارشناسان سینمایی دریافت کرده است. این سریال داستان قاتلی است که برای انجام یک قتل به شهری می رود و در آنجا عضو یک گروه هنری می شود و اتفاقات مختلفی برایش رخ می دهد. « بَری » محصول شبکه HBO است و تا به امروز 2 فصل از آن منتشر شده که می تواند گزینه بسیار خوبی برای تماشا در دوران قرنطینه باشد.

 

دیدن (See)

4- دیدن (See) : در میان سریال هایی که باید در ایام قرنطینه در منزل تماشا کنیم، بهتر است یک گزینه اکشن هم باشد تا کمی هیجان به تن علاقه مندان به سریال بیاورد! گزینه اکشن این هفته ما سریال جدید اپل یعنی « دیدن » است که تابحال یک فصل از آن منتشر شده است. داستان سریال در آینده ای رخ می دهد که همه انسانها در آن نابینا شده اند و سبک زندگی متفاوتی را پیش گرفته اند تا اینکه فرزندی با چشمان بینا متولد می شود. جیسون موموآ، ( یا همان آکوامن خودمان ) بازیگر نقش اصلی سریال است و از ویژگی مثبت سریال می توان به سکانس های اکشن نفس گیر و طراحی صحنه اشاره کرد که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. بهترین خبر اینکه تا زمان نوشتن این مقاله تنها یک فصل از سریال « دیدن » منتشر شده که باعث می شود به راحتی بتوانید این فصل را به پایان برسانید و منتظر فصل جدید بمانید.

 

دروغ های کوچک بزرگ (Big Little Lies)

3- دروغ های کوچک بزرگ (Big Little Lies): کسانی که به ژانر درام علاقه دارند، می توانند در ایام قرنطینه سریال جذاب و تماشایی « دروغ های کوچک بزرگ » را تماشا کنند. سریالی که مشهورترین ستارگان زن هالیوود در آن به ایفای نقش پرداخته اند و چه چیزی بهتر از اینکه هنرنمایی آنها را در مقابل یکدیگر ببینیم؟ داستان سریال با یک مرگ مشکوک در مراسم جمع آوری کمک های خیریه آغاز می شود که در ادامه توجهات را معطوف به سه مادر کرده و ماجرا را وارد ابعاد پیچیده تری می کند. نیکول کیدمن، ریس ویترسپون، مریل استریپ و شیلین وودلی از جمله ستارگان این سریال هستند. « دروغ های کوچک بزرگ » در 2 فصل منتشر شده است و می تواند برای تماش در ایام قرنطینه مناسب باشد.

 

 تاریک (Dark)

2- تاریک (Dark): در میان سریال هایی برتر این هفته، یک گزینه را به سریالی تخیلی اختصاص داده ایم که به اندازه کل روزهای قرنطینه ذهن شما را مجبور به انجام محاسبات پیچیده خواهد کرد! سریال « تاریک » محصول نتفلیکس است و به زبان آلمانی ساخته شده و داستان گم شدن مرموز دو کودک را روایت می کند، اما این تنها خلاصه یک خطی داستان است و اگر می خواهید تمام اتفاقات داستان را بدانید باید همیشه تمرکزتان را معطوف به اطلاعات سریال نمایید. سریال « تاریک »  برای سخت پسندان گزینه مطلوبی است و دیدنش را توصیه می کنیم!

 

چرنوبیل (Chernobyl)

1- چرنوبیل (Chernobyl): بهترین سریالی که در لیست این هفته به شما برای تماشا در ایام قرنطینه پیشنهاد می کنیم، سریال « چرنوبیل » است که توسط شبکه HBO ساخته شده است. سریالی که تمام منتقدان از آن استقبال کردن و نقدهای مثبت منتشر شده آن را به یکی از بهترین سریال های ساخته شده در تاریخ تلویزیون تبدیل کرد. این سریال همانطور که از نامش هم مشخص است، درباره فاجعه انفجار رآکتور هسته ای در چرنوبیل در سال 1986 است و به بررسی ابعاد گوناگون این فاجعه می پردازد. « چرنوبیل » مینی سریال است و تنها در 5 اپیزود ساخته شده که باعث می شود این سریال بهترین گزینه برای تماشا در ایام قرنطینه محسوب شود.

 

نازنین آفاق

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت " مووی مگ " به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید