عباسعلی کدخدایی به مناسبت آغاز سال نو در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:


«روز هجران و شب فرقت یار آخر شد، زدم این فال و گذشت اختر و کار آخر شد

آن همه ناز و تنعم که خزان می‌فرمود، عاقبت در قدم باد بهار آخر شد

نوروز امسال نوروزی متفاوت است، شاید در این صد سال اخیر مثل آن را نداشتیم. همیشه مشکلات و مصائبی بود اما سال ۹۸ متفاوت بود. هفت سین های امسال همه از جنس عسرت است. سیل ابتدای سال، شهادت سردار دلها شهید سلیمانی، سقوط هواپیما و شهادت جوانان کشور، و بالاخره نحسی ویروس منحوس. سال ۹۸ سال عسرتها بود و سختی‌ها. سال مشقت ها برای مردم ایران. اما عسرتها را چشم به راه آسانی‌ها هستیم.

در بین همه سین‌ها سین شهید سلیمانی ماناست. سینی که فراموش شدنی نیست، سین مُلک سلیمان که بر دلها نشسته، سینی مبارک چرا که حضورش باعث برکت بود و هم شهادتش. او که در بیابانها به دنبال شهادت بود و سرانجام آنرا در آغوش گرفت، فافوز فوزا عظیما.

او عند ربهم یرزقون شد و مکتب سلیمانی را برای آیندگان به ارث گذاشت.

امسال نوروز ما اوست. چلچله ای که آواز خوان صبح صادق ماست.

آن صبح نخستین بهاری که به شادی، می آورد از چلچله پیغام، شمایید

ایمان داریم که شب فرقت و روز هجران آخر می‌شود، می‌دانیم که پاییز ماندنی نیست و عاقبت بهار خواهد آمد، دیگر نه نخوت بادی خواهد ماند و نه شوکت خارهای روزگار.

عاقبت شب‌های تار از میان می‌روند و همچنان به صبح امید چشم دوخته‌ایم و بد عهدی ایام از بین خواهند رفت.

از خدای بزرگ طلب می‌کنیم نعمت و رحمت کثیر او را چرا که به همه می‌بخشد، آن کس که او را شناخت و هم آنکس که او را نشناخت، از تو خیر می‌خواهیم خیر در دنیا و آخرت را، همانطور که دفع شر در دنیا و هم در آخرت را طلب می‌نماییم.

پیام جاودانی این است که در ناامیدی‌ها می‌مانیم، نوروز ما هستیم. در آن شب دراز شاهد ما بودیم و حرکت از آن ماست. مبارکی ایام به حضور مردم است شما بمانید که در جهان ماندن طریق شماست، ایران می‌ماند و قوی هم می‌ماند و سیاهی‌ها بر طرف خواهد شد.

نوروز بمانید که ایّام شمایید
آغاز شمایید و سرانجام شمایید

آن صبح نخستین بهاری که به شادی،
می‌آورد از چلچله پیغام، شمایید

آن دشت طراوت زده آن جنگل هشیار
آن گنبد گردننده‌ی آرام شمایید»