دانلود Adobe Photoshop 2020 v21.1.1.121 – جدیدترین نسخه فتوشاپ + کرک

دانلود Adobe Photoshop 2020 v21.1.1.121 – جدیدترین نسخه فتوشاپ + کرک


منبع: پی سی دی

574

1399/1/2

01:43


دانلود Adobe Photoshop 2020 v21.1.1.121 - جدیدترین نسخه فتوشاپ + کرک

Adobe Photoshop نرم افزاری برای پردازش و ویرایش گرافیک ها می باشد. فتوشاپ به شما امکان ساخت و ویرایش عکس ها را می دهد. کاربران از این نرم افزار قدرتمند برای ساخت تصاویر واقع گرایانه از روی عکس های اسکن شده، روتوش، تصحیح رنگ، تغییر شکل نمودارها، تجزیه رنگ ها و … استفاده می کنند. فتوشاپ دارای تمامی متدهای کار با تصاویر Bitmap به همراه لایه ها می باشد. امکانات متعدد، کارآیی و سرعت بالا از ویژگی های این نرم افزار می باشد. Adobe Photoshop دارای تمامی امکانات لازم برای تصحیح، ویرایش، آماده سازی تصاویر برای پرینت با کیفیت خروجی بالا می باشد.

امکانات فتوشاپ Adobe Photoshop CC 2020 :

–    Photoshop. Photoshop ® CC بخشی از Creative Cloud ™ است بنابراین برای تمامی کاربرانی که آخرین آپدیت ها را دارند و به نسخه های جدید دسترسی دارند، موجود است. قابلیت های انتشار در Cloud می تواند برای مدیریت فایل ها در چندین کامپویتر مورد استفاده قرار گیرد. از طریق یکپارچگی با the Behance می توانید پروژه های آن را به صورت مستقیم با دیگر کاربران نرم افزار به اشتراک بگذرید و نظرات دیگر طراحان را در سراسر دنیا به سرعت دریافت کنید.
–    Smart Sharpen جدید شامل تکسچرها، sharp contour ها و جزئیات شفاف مختلفی است. این ابزار جدید دارای تکنولوژی بسیار مدرن برای افزایش شفافیت می باشد. این ابزار عکس را آنالیز می کند . به شما امکان ایجاد بیشترین شفافیت و کاهش نویز و حالت مات شدن را می دهد تا تصویر واقعی به نظر برسد.
–    نمونه گیری افزایشی هوشمند : افزایش رزولوشن عکس ها برای پرینت یا استفاده از آنها در بیلوبردها یا پوسترهای بزرگ از دیگر امکانات بهینه شده فتوشاپ است که بدون افت کیفیت می تواند نمونه گیری را با تمامی جزئیات انجام دهد.
–    فتوشاپ CC به عنوان بخشی از Creative Cloud به شما امکان استفاده از قدرت کامل ویرایش عکس و ویدئو به همراه ابزارهای حرفه ای ویرایش آبجکت های 3 بعدی و آنالیز عکس را که تنها در نسخه های Extended وجود داشت را به شما می دهد.
–    Camera Raw 8 و پشتیبانی از لایه ها. ویرایش های Camera Raw 8 را به عنوان فیلتر برای لایه ها انتخاب کنید و سپس لایه ها و فایل ها را به سادگی به روز رسانی کنید. علاوه بر این، ماژول خارجی Camera Raw 8 به شما امکان تصحیح دقیق تر عکس ها و حذف اعوجاج را می دهد.
–    گوشه های گرد و مرعبی متنوع. این قابلیت یکی از مهم ترین امکانات جدید این نسخه است. حالا شما می توانید سایز شکل را قبل از ساخت آنها انتخاب کنید. حتی می توانید مقدار دایره ای شدن گوشه ها را نیز تعیین کنید. اگر شکل شما قرار است در یک صفحه وب قرار گیرد می توانید اطلاعات را به صورت فایل CSS دریافت کنید.
–    قابلیت انتخاب چندین شکل و Contour به صورت همزمان که کارآیی نرم افزار را افزایش می دهد.بدین ترتیب می توانید تنها با چند کلیک ساده روی وکتورها و شکل ها ماسک قرار دهید.
–    حذف لرزش دست در عکس ها : عکس هایی که در حالت لرزش گرفته شده اند معمولا مات می باشند. همچنین عکس هایی که در سرعت کم شاتر دوربین گرفته شده اند یا طول Focal بزرگی دارند با استفاده از این عمکلرد جدید می توانید انالیز و بهینه سازی شوند.
–    پشتیبانی توسعه یافته تر از Smart Object ها. انتخاب افکت ها و مات کردن عکس ها یا قابلیت باز گرداندن به حالت قبل و پشتیبانی از Smart Object ها از امکانات توسعه یافته این نسخه از فتوشاپ است. شما می توانید به عکس ها و یا ویدئوها خود افکت های مختلفی اضافه کنید و هر زمان که خواستید به حالت اولیه باز گردید. تغییر یا حذف افکت هایی که ساخته اید بدین ترتیب ساده خواهند بود.
–    نقاشی توسعه یافته آبجکت های سه بعدی و تکسچرها برای ساخت نقشه های تعالی با سرعت 100 برابر بیشتر. با استفاده از مکانیزم قدرتمند نقاشی در فتوشاپ می توانید مدل های سه بعدی زیبایی خلق کنید.
–    استایل های فونت پیشرفته. شما ممکن است ساعت ها برای طراحی فونت وقت صرف کنید. با استفاده از استایل های فوت می توانید افکت های ساخته شده را ذخیره کرده و هر زمان که نیاز بود مجددا با یک کلیک آنها را اعمال کنید.
–    کپی مشخصات CSS. در زمان طراحی وب به صورت دستی، المان هایی مانند گوشه های گرد یا رنگ ها به سادگی ساخته می شوند. فتوشاپ می توانید کد CSS برای طراحی عناصر وب را به شما بدهد. بدین ترتیب تنها نیاز است که کد را در ویرایشگر وب سایت خود کپی و ارسال کنید.
–    پنل صحنه سه بعدی جدید و توسعه یافته برای ویرایش 2 بعدی و 3 بعدی که شامل پارامترهای محبوب شما مانند Duplicate، Create An Instance ، Group و Delete می باشد.
–    امکانات جدید برای صرفه جویی در زمان. کاهش صرف زمان برای کارهای روتین با استفاده از امکانات کاربرپسند نرم افزار بسیار مفید است. شما می توانید با استفاده از میانبرهای جدید صفحه کلید ، موس یا تکان دادن Countor های نرم افزار به سادگی Contour ها را بسازید.
–    افکت های 3 بعدی بهتر شامل سایه ها و انعکاس هایی که می توانند یک مدل سه بعدی را به شاهکاری هنری تبدیل کنند. عکس پیش نمایش تعاملی با کیفیت بالاتر نیز سرعت کار شما را افزایش می دهد. علاوه بر این شما می توانید افکت های درخشان و نورپردازی را به سادگی روی تکسچرها انجام دهید.
–    وارد کردن رنگ از فایل های وب به صورت مستقیم مانند فایل های HTML، CSS و SVG.
–    سیستم جدید ملایم کردن فونت ها که فونت های زیباتری رابرای کاربران ویندوز و مک به ارمفان می آورد.
–    و …

ویدیو امکانات جدید فتوشاپ Photoshop CC 2019 :


دانلود

دانلود نسخه جدید Adobe Photoshop CC 2020 v21.1.1.121

نسخهحجمسرور پی سی دی
64bit1.7GBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

– از نسخه v20 به بعد فتوشاپ دیگر از سیستم عامل های 32 بیتی و ویندوز 8 پشتیبانی نمی کند.

 

دانلود نسخه قدیمی Adobe Photoshop CC 2019 v20.0.6.27696

نسخهحجمسرور پی سی دی
64bit1.70GBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

– از نسخه v20 به بعد فتوشاپ دیگر از سیستم عامل های 32 بیتی و ویندوز 8 پشتیبانی نمی کند.

 

دانلود نسخه قدیمی Adobe Photoshop CC 2018 v19.1.9.27702

نسخهحجمسرور پی سی دی
64bit1.65GBDOWNLOAD
32bit1.41GBDOWNLOAD
v19.1.5.61161 – 64bit – Portable1.50GBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

 

دانلود نسخه قدیمی Adobe Photoshop CC 2017 18.1.1.252

نسخهحجمسرور پی سی دیلینک کمکی ایران
32bit1.46GBDOWNLOADDOWNLOAD
64bit1.62GBDOWNLOADDOWNLOAD
32bit – Portable438MBDOWNLOADDOWNLOAD
64bit – Portable508MBDOWNLOADDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

 

دانلود نسخه قدیمی Adobe Photoshop CC 2015.5 17.0.1

نسخهحجمسرور پی سی دیلینک کمکی ایران
32bit1.25GBDOWNLOADDOWNLOAD
64bit1.35GBDOWNLOADDOWNLOAD
Portable1.4GBDOWNLOADDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

 

دانلود کرک فتوشاپ Adobe Photoshop CC به صورت جداگانه

#حجمسرور پی سی دیلینک کمکی ایران
1DOWNLOADDOWNLOAD

 

تصاویر

دانلود Adobe Photoshop 2020 v21.1.1.121 - جدیدترین نسخه فتوشاپ + کرک

 
سیستم
 :حداقل سیستم مورد نیاز
Processor: Intel® Core 2 or AMD Athlon® 64 processor; 2 GHz or faster processor

Operating system: Microsoft Windows 7 with Service Pack 1, Windows 10* (Version 1709 or later)

RAM: 2 GB or more of RAM (8 GB recommended)

Hard disk space: 3.1 GB or more of available hard-disk space for 64-bit installation; additional free space required during installation (cannot install on a volume that uses a case-sensitive file system)

راهنمای نصب

آموزش نصب فتوشاپ Photoshop CC 2020 :

1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.

 

آموزش نصب فتوشاپ Photoshop CC 2019 :

1. پس از دانلود, فایل RAR را به کمک نرم افزار Winrar استخراج نمایید. توجه داشته باشید قبل از نصب قتوشاپ اتصال کامپیوتر خود را از اینترنت قطع کنید و سپس شروع به نصب نمایید.
2- فایل Setup.exe را اجرا کنید و منتظر نصب نرم افزار بمانید.
3- پس از نصب نرم افزار به صورت خودکار فعال شده
4- فتوشاپ را اجرا کرده و وارد قسمت Menu–>Preferences–>General شده و تیک Disable Home Screen را بزنید.
5- فتوشاپ را آپدیت نکنید تا غیر فعال نشود

طریقه فعال سازی فارسی نویسی در Photoshop CC:
1. از منوی Edit بر روی گزینه Preferences کلیک کنید. در منوی جدید باز شده General را انتخاب نمایید تا پنجره Preferences باز شود. (همچنین می‌توان با کلید میان‌بر Ctrl+K پنجره Preferences را باز کرد)
2. در سمت چپ پنجره‌ی Preferences گزینه Type را انتخاب کنید.
3. در قسمت Choose Text Engine Options گزینه Middle Eastern and South Asian را فعال نمایید و بر روی Ok کلیک کنید.
4. حال می‌بایست نرم‌افزار فتوشاپ را یکبار ببندید و مجددا باز کنید تا تغییرات اعمال شوند.
5. حال می‌توانید به راحتی در نرم‌افزار Adobe Photoshop CC به تایپ عبارات فارسی بپردازید.

نکات:
– کرک قرار داده شده کاملاً 100% و آفلاین بوده و تمام ویژگی‌های نرم افزار را فعال می‌کند و بعد از فعال سازی نرم افزار، نیازی به قطع ارتباط با اینترنت ندارد؛ همچنین می‌توانید وارد اکانت Adobe خود شده و نرم افزار را به Adobe Creative Cloud متصل نمایید.
– تمامی فایل‌ها تا حد امکان فشرده شده و قابلیت تعمیر با نرم افزار WinRAR را در صورت ناقص دانلود شدن، دارا می‌باشند.

 

آموزش نصب فتوشاپ Photoshop CC 2018 :

1. پس از دانلود, فایل RAR را به کمک نرم افزار Winrar استخراج نمایید. توجه داشته باشید قبل از نصب نرم افزار اتصال کامپیوتر خود را از اینترنت قطع کنید و سپس شروع به نصب نمایید.
2. فایل ISO را با خود ویندوز 10 یا برنامه PowerISO باز کنید و Autoplay را انتخاب کنید تا نرم افزار نصب شود.
3. در مرحله انتخاب مسیر نصب زبان نصب را یدعم العربیه English انتخاب کنید تا امکان تایپ فارسی در نرم افزار وجود داشته باشد.
4. پس از نصب یکی از کرک های adobe.snr.patch.v2.0-painter و یا Adobe AMT Emulator را اجرا کنید و Try to patch another product with amtlib file پیدا و گزینه Install را انتخاب کنید. در ادامه فایل amtlib.dll موجود در مسیری که نرم افزار را نصب کردید پیدا کنید تا کرک شود.
5. جهت تایپ پارسی ، زبان را به روی English International  قرار بدید و نرم افزار رو اجرا کنید و از قسمت Edit > Preferences > Type گزینه Middle Eastern and South Asian را انتخاب کنید و نرم افزار رو بسته و مجدد اجرا کنید.

6. حالا میتوانید نرم افزار را به راحتی اجرا و آپدیت کنید.

در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو