داستان کامل قسمت ۱۶۳ سریال ترکی سیب ممنوعه

منبع: کولاک

184

1399/1/2

15:08


داستان کامل قسمت ۱۶۳ سریال ترکی سیب ممنوعه به همراه جزئیات و خلاصه داستان در این مطلب yasak elma مجموعه پرطرفدار درام و عاشقانه ترکیه ای ست که بازیگران اصلی آن عبارتند از: شوال سام در نقش اندر آرگون، تالات بولوت در نقش هالیت آرگون، اونور تونا در نقش علیهان، ادا اجه در نقش ییلدیز، سودا ارگنچی در نقش زینب. این مجموعه به کارگردانی نسلیحان ایسیلیورت و نویسندگی ملیس سیوئلک و زینپ سویا ساخته شده است. سریال سیب ممنوعه توسط شرکت تولید MED YAPIM تولید شده است. شبکه پخش کننده این سریال مهیج، شبکه تلویزیونی FOX است. زمان پخش این سریال از ۹ آوریل ۲۰۱۸ آغاز شده است.

قسمت ۱۶۳ سریال ترکی سیب ممنوعه

قسمت ۱۶۳ سریال ترکی سیب ممنوعه

هالیت به ییلدیز میگوید که دوباره همه چیز را از اول شروع کنند. او از ییلدیز میخواهد که به خانه برگردد و نمیخواهد که دور از پسرش باشد. ییلدیز این حرفها را بیهوده میداند و با وجود شاهیکا، چنین کاری را ممکن نمی‌داند. هالیت به او میگوید که برای آن نیز راه حلی پیدا خواهد کرد. ییلدیز بی توجه به هالیت از اتاق خارج می شود. لیلا با عجله از رستوران بیرون آمده و فرار میکند. او در کوچه ای پنهان می شود و با سیبل تماس میگیرد. سیبل جواب نمی‌دهد و به او پیام میدهد که شوهرش او را پیدا کرده و از لیلا میخواهد دیگر با او تماس نگیرد، زیرا دنبال دردسر نیست.

.
لیلا با گریه و ناراحتی به این فکر میکند که باید چه کار کند.او یادش می آید که شوهرش به شدت متعصب بود و از روی شکاکیت او را در خانه زندانی کرده بود و او را اذیت میکرد. کایا با عصبانیت به دفتر می رود و با جانر بخاطر معرفی کردن لیلا که یک فرد کلاهبردار و دروغگو بوده بحث میکند. جانر میگوید که اطلاعی نداشته و به او توضیح میدهد که لیلا خودش را خواهر او معرفی کرده بود. شاهیکا به خانه می آید و به شنود اتاق هالیت گوش میدهد و متوجه می شود که هالیت تصمیم به طلاق ندارد. او با آن مرد تماس گرفته و به او میگوید که باید نقشه دوم را امتحان کنند.
.
او سپس به اتاق هالیت می رود و نمی‌گذارد که هالیت در مورد تصمیم طلاقش چیزی بگوید. او میگوید که برای هالیت در زمینه کار سوپرایزی دارد و فردا به او خواهد گفت. اندر به دفتر کایا می رود و جانر و امیر ماجرا را برای او تعریف میکنند. اندر به آنها میگوید که از قبل به آنها گوشزد کرده بود. آکین به زهرا یپشنهاد میدهد که یک صفحه مجازی باز کند و داخل آن کلیپ های مختلفی بگذارد و از طریق تبلیغات کسب درآمد کند. زهرا از ییلدیز کمک می‌گیرد و آنها یک کلیپ در حال آشپزی درست میکنند. لیلا با امیر تماس میگیرد و از او کمک میخواهد. او میگوید که هیچ جایی برای ماندن ندارد.
.
امیر به ناچار به او میگوید که به خانه اش بیاید. لیلا در خانه امیر همه چیز را برایش تعریف میکند و میگوید که از دست شوهرش فرار کرده است. او همچنین می‌گویدکه لیلا که خواهر جانر و اندر است واقعا وجود دارد و دوست صمیمی اوست و لیلا به او پیشنهاد داد تا خودش را اینگونه معرفی کند. در خانه، اندر و جانر و آسمان خانم سعی دارند ییلدیز را راضی کنند تا از طلاق منصرف شود و به خانه اش برگردد اما ییلدیز قانع نمی شود. ییعیت به لیلا پیشنهاد ازدواج می‌دهد. لیلا که عاشق او شده این پیشنهاد را قبول میکند. آنها قرار می‌گذارند تا پنهانی ازدواج کنند. این ماجرا نیز قسمتی از نقشه شاهیکا است.
.
شب اندر پنهانی با زهرا قرار گذاشته و از او میخواهد که فردا هالیت جان را از ییلدیز بگیرد و همه خواهر و برادرها به شرکت پیش هالیت بروند تا او را سوپرایز کنند. هدف اندر این است که روی هالیت تاثیر بگذارد تا از شاهیکا بگذرد. او سپس سر قرار با آقا فهیم می رود . او ماجرای حادثه ای که برایش اتفاق افتاده و مطمئن است که این کار عمدی بوده را برای او تعریف می‌کند و در صحبت هایش به آقا فهیم میفهماند که حاضر است با کسی که این بلا را سرش آورده همدست شود تا به نیتشان برسند.

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی سیب ممنوعه

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی سیب ممنوعه


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای ، سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو