پیام و تصاویر بازیگران در نوروز ۹۹/ آرزوهای نیوشا و پریناز تا انتقاد نیکی و غربت مهناز

پیام و تصاویر بازیگران در نوروز ۹۹/ آرزوهای نیوشا و پریناز تا انتقاد نیکی و غربت مهناز


منبع: ایران آرت

237

1399/1/3

16:35


ایران آرت: سال ۹۹ آغاز شده و با توجه به پویش درخانه بمانیم و ممنوعیت دید و بازدیدها و ممنوعیت سفرهای نوروزی تا اطلاع ثانوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، عید نوروز ۹۹ عید خاصی شده است و باید به خاص بودن این عید، توجه ویژه داشت.

در این روزها و شب‌ها که مردم کشورمان در خانه هستند، اینستاگردی، بخشی از سبک زندگی نوروزی هموطنان شده است و اوضاع شلوغی در هشتگ‌های نوروزی برپاست. در این بین، پیام‌های نوروزی و اینستانوشته‌های نوروزی سلبریتی‌های سینما و تلویزیون و ورزش و فرهنگ و سیاست نیز در کانون توجه کاربران ایرانی قرار دارد. به گزارش روزیاتو، در این گزارش مروری داریم بر پیام‌های نوروزی شماری از سلبریتی‌های سینمای ایران.

انتقاد تند نیکی کریمی

سال نو مبارک. به امید روزهای سلامت و شاد برای همه و با ارزوی بهبودی و شفای بیماران و خسته نباشید و عید مبارک صمیمانه و از ته دل به کادر درمانی و همه پرستاران و پزشکان عزیز و محترم...

الان بهترین وقت است برای اینکه قرنطینه رسمی و سراسری اعلام بشود ، چون ما تنها کشوری هستیم که هم زمان با عید نوروز و تعطیلات رسمی، موضوع کرونا را داریم چرا محدودیت های رفت و امد اعلام نمی‌شوند؟
 

1

تاخیر نوروزی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری با ۸ میلیون دنبال کننده، پیام نوروزی خود را با تاخیر گذاشته است. تنها مطلب نوروزی بهنوش، مربوط است به ویدیویی که ۱۷ ساعت قبل از سال تحویل به اشتراک گذلشت و نوشته‌ای برایش درج نکرد.

2

الناز شاکردوست و سال موش 

الناز شاکردوست، از سلبریتی های سینمای ایران که در سال ۹۷ توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برای نقش آفرینی در فیلم شبی که ماه کامل شد از جشنواره فیلم فجر دریافت کند، پیام نوروزی خود را با ویدیویی از تیتراژ فیلم شهر موش ها، به نمایش گذاشت و از هموطنان خواست به پویش در خانه بمانیم، بپیوندند.

3

پیام نوروزی محمد رضا گلزار با پیراهن زرد

محمد رضا گلزار از ستارگان سینمای ایران و مجری سابق برنامه مسابقه متوقف شده شبکه ۳، در یک پیام ویدیویی گفت که سال تحویل می خواهم که قدر همدیگر را بدانیم.

4

پیام نوروزی پرویز پرستویی با صدای استاد شجریان

پرویز پرستویی که با فیلم مطرب در سال ۹۸، پر فروش ترین فیلم سال نود و هشت شد، در پیام نوروزی اینستاگرامی خود، صوت دلنشین یا مقلب القلوب استاد محمد رضا شجریان را به اشتراک گذاشت.

"سال نو مبارک باد امیدوارم در سال نو، کرونا از کره زمین ریشه کن شود. روح همه رفتگان در سال ۹۸ شاد آرزوی صبر به همه خانواده های داغدار سال نود و هشت تبریک ویژه به پزشکان و پرستاران خط مقدم ((جنگ با کرونا ))و خانواده هایشان امیدوارم سال نو سالی پراز سلامتی و تندرستی و آرامش و آسایش برای شما مردم عزیز و شریف باشد.روح همه شهدا شاد. شمارا به خون شهدا قسم میدم مراقب سلامتی خودتان و دیگران باشید و کرونا را جدی بگیرید و به توصیه های پزشکان و پرستاران عمل کنید."

5

پیام نوروزی ساده سحر دولتشاهی

6

پیام نوروزی مهناز افشار از سوئد

مهناز افشار از سلبریتی های سینمای ایران، سال ۹۸ را با سورپرایزهای خاصی به پایان رساند. از طلاق تا مهاجرت از ایران و مجری گری پرشیا گات تلنت در کنار ابی و دیگران. مهناز افشار هم در پیام نوروزی اینستاگرامی خود از هموطنانش خواست تا به پویش در خانه بمانیم، ملحق شوند. سوئد نیز از کانون های درگیر با تراژدی کرونا در شمال قاره سبز است.

7



بهروز وثوقی: امید بخشش دارم

به گزارش ایران‌آرت، بهروز وثوقی، بازیگر سرشناس سینمای ایران در اولین ساعات سال 1399، پیامی را در صفحه اینستاگرامش منتشر و سال نو را تبریک گفت. پیام نوروزی بهروز وثوقی به شرح زیر است: 

"هم میهنان عزیزم

اینک که نوروز با جلوه

شکوفه‌ها وگلهایش طلیعه بهار را نوید میدهد،

ناب ترین دعاهایم را از این غربت غریب بر سینه‌های زلالتان عرضه میدارم.

در پرتو عنایات حضرت حق امید بهروزی وشادمانی برای تک تک شما عزیزان دارم و با قلبی

مالامال مدیون محبتهای با صفای شما هستم.

در گذشته اگر محبتی را بی پاسخ وسلامی را بی جواب گذاردم و اگر رنجشی در خاطر شما از من نقش بسته وباعث ازردگی تان شده،

امید بخشش دارم تا راحت تر با هم از سختیهای روزگار عبور کنیم.

عیدتان مبارک.

بهروز وثوقی"

Untitled



نیوشا ضیغمی: هرگز غم نبینید

نیوشا ضیغمی نیز ویدئویی از خود در کنار سفره هفت سین منتشر کرد که در آن می‌گوید: سلام، سال نو همگی مبارک، امیدوارم سالی پر از خیر و برکت و شادی داشته باشید، هرگز غم نبینید، یک دنیا عشق و اتفاقات خوب را برای‌تان آرزو می‌کنم. دوست‌تان دارم.

Untitled



پریناز ایزدیار نیز تصویری از خود همراه با هشتگ‌های "در خانه بمانیم" و "قرنطینه" منتشر کرد و نوشت: "آرامش، تن سالم و خنده از ته دل براتون آرزو میکنم ... سال نو مبارک"

Untitled

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو