نور مخفی کابینت با ۲۳ طراحی متفاوت و خاص

نور مخفی کابینت با ۲۳ طراحی متفاوت و خاص


منبع: دکوراسیون

595

1399/1/3

17:19


نور مخفی کابینت

نور مخفی کابینت آشپزخانه یکی از انواع ایده های جالب و کاربردی برای افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه می باشد و این نوع نورپردازی می تواند فضای آشپزخانه را متحول کند بنابراین اگر شما به دنبال شیوه ای خاص برای طراحی نورپردازی آشپزخانه منزل خود هستید می توانید در صورت تمایل از این ایده خلاقانه و کاربردی استفاده نمایید.

طراحی نور مخفی کابینت آشپزخانه

همانطور که می دانید طراحی نورپردازی آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید به کمک ایده های مختلف نورپردازی مناسبی را در فضای آشپزخانه های کوچک و بزرگ ایجاد نمایید. فضای آشپزخانه حتی بدون نصب لامپ های ال ای دی در زیر کابینت ها باز هم جذاب و بی نظیر به نظر می رسد اما تازه بعد از نصب این لامپ های کوچک متوجه تاثیر قابل توجه آن ها روی دکوراسیون داخلی آشپزخانه می شوید. در ادامه ایده هایی برای ایجاد نورپردازی مخفی کابینت آشپزخانه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد.

نور مخفی کابینت

نورپردازی مخفی کابینت آشپزخانه

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از نورپردازی مخفی کابینت آشپزخانه افزودن زیبایی بیشتر به طراحی داخلی این بخش از منزل می باشد و شما می توانید با ایجاد این نوع نورپردازی ، نوری کافی و مناسب را برای دیدن اشیاء در هنگام شب در فضای آشپزخانه منزل تان ایجاد نمایید.

برای ایجاد نورپردازی مخفی آشپزخانه از لامپ های ال ای دی استفاده می شود همچنین برای طراحی این نوع نورپردازی نیازی به صرف هزینه های بیهوده و اضافی نیست و بهتر است شما به کمک این لامپ های کوچک در قسمت های مختلف کابینت بهترین نوع نورپردازی را ایجاد نمایید.

اجرای دکوراسیون داخلی

برای نصب لامپ های ال ای دی در فضای آشپزخانه ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید این لامپ ها را بین دیوار کابینت ها نصب نمایید همچنین می توانید لامپ ها را به گونه ای نصب نمایید که فضای رو کابینتی سنگی را روشن نمایند. یکی دیگر از انواع ایده های جالب ایجاد نورپردازی مخفی در بالای سینک ظرفشویی می باشد که با این کار شستن ظرف ها و میوه ها و انجام سایر فعالیت ها برای کدبانوی خانه راحت تر می شود.

طراحی نورپردازی کابینت

نور مخفی کابینت

نورپردازی کابینت آشپزخانه

نورپردازی کابینت آشپزخانه

طراحی نور مخفی آشپزخانه

طراحی نور مخفی کابینت

نورپردازی کابینت آشپزخانه

طراحی نورپردازی مخفی آشپزخانه

نورپردازی کاربردی آشپزخانه

نور مخفی کابینت آشپزخانه

دیزاین نور مخفی کابینت

اگر دیوار بین کابینت ها با رنگ کابینت ها مطابقت و همخوانی دارد می توانید با نصب لامپ های ال ای دی تفاوت بی نظیری را در بین این دو قسمت ایجاد نمایید همچنین این نوع نورپردازی باعث زیبایی دید در کابینت ها و دیوار بین آن ها می شود.

نورهای ال ای دارای رنگ های گرم و سرد می باشند که می توان از آن ها به شیوه ای خاص در فضای آشپزخانه استفاده کرد.

اگر کابینت های آشپزخانه شما تیره هستند و روکابینت ها نیز به رنگ تیره می باشند می توانید با طراحی نورپردازی مخفی سفید روشنایی بیشتری را بین دیوار و کابینت ها ایجاد نمایید و این ایده کارآمد و جالب می باشد.

نصب نوارهای ال ای دی بسیار راحت و آسان می باشد برخی از آن ها به صورت چسبناک هستند و به راحتی به هر سطحی می چسبند که برای نورپردازی کابینت ها اغلب از این نوع لامپ های ال ای دی استفاده می شود.

نورپردازی آشپزخانه

نورپردازی مخفی آشپزخانه

طراحی نور مخفی آشپزخانه

نورپردازی دیوار بین کابینت ها

طراحی نورپردازی آشپزخانه

طراحی نور مخفی آشپزخانه

نورپردازی آبی کابینت ها

دیزاین نورپردازی بین کابینت ها

نورپردازی دیوار بین کابینت ها

نورپردازی کابینت آشپزخانه

در این مطلب روش هایی برای طراحی نورپردازی مخفی کابینت های آشپزخانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید نورپردازی متفاوتی را در فضای آشپزخانه منزل خود ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو