اسامی بازیگران و داستان سریال خانه بیچم + معرفی نقش ها و عکس

منبع: کولاک

287

1399/1/4

03:54


اسامی بازیگران و داستان سریال خانه بیچم Beecham House به همراه معرفی نقش ها و عکس بازیگران همچنین معرفی کامل سریال خانه بیچم در این مطلب. فصل اول سریال خانه بیچم در سال ۲۰۱۹ ساخته و پخش شد. این سریال را «گایرندر چادها» کارگردان زن انگلیسی-کنیایی ساخته است.

 

سریال خانه بیچم

سریال خانه بیچم

بازیگران و داستان سریال خانه بیچم

چادها ۶۰ ساله سالها خبرنگار و مستندساز بود و از چندی قبل شروع به ساخت فیلم ها و سریال ای داستانی کرد. داستان این سریال با همکاری چادها و دو نویسنده دیگر (Paul Mayeda Berges و Shahrukh Husain) نوشته شده است.

ماجرای این سریال در روزگاری که هند به نوعی مستعمره انگلستان بود می گذرد. روزگاری که دو کشور تاریخ مشترکی را رقم زدند. هندی ها در آن ایام سختی های زیادی را متحمل شدند تا بتوانند دوباره به استقلال برسند.

اسامی بازیگران و نقش ها

Tom Batemanدر نقش John Beecham
Kumiko Kaur Chadha Bergesدر نقش Princess Maliya
Ronak Singh Chadha Bergesدر نقش Prince Kareem
Bessie Carterدر نقش Violet
Amer Chadha-Patelدر نقش Ram Lal
Tisca Chopraدر نقش Empress
Grégory Fitoussiدر نقش General Castillion
Kulvinder Ghirدر نقش Mool Chand

خلاصه داستان

دهلی سال ۱۷۹۵. جان بیچام، سرباز سابق کمپانی هند شرقی، عزمش را جزم کرده تا گذشته‌اش را کنار بگذارد و زندگی تازه‌ای شروع کند. وقتی به خانه‌ی بزرگی وارد می‌شود، خدمتکاران شوکه می‌شوند از کشف این موضوع که ارباب مرموزشان به همراه نوزاد دورگه‌اش، پسری به نام آگوست، آمده است. جان مصمم است تا خانواده‌اش را در دهلی از نو کنار هم جمع کند و در همان حال هویت کودکش را پنهان نگه دارد، اما این خواست او به چه قیمتی برای خانواده‌ و عزیزانش تمام می‌شود


⇐برای دیدن مطالب مرتبط به لینک های سریال جدید خارجی و بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۰ مراجعه کنید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو