فراخوان مقتدی‌صدر از هوادارانش علیه کرونا

منبع: برترین ها

70

1399/1/5

06:43


رهبر جریان صدر طرفداران خود را به مشارکت در طرح همیاری اجتماعی برای کمک به زیان دیدگان ناشی از تدابیر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در عراق فراخواند.

ایرنا: رهبر جریان صدر طرفداران خود را به مشارکت در طرح همیاری اجتماعی برای کمک به زیان دیدگان ناشی از تدابیر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در عراق فراخواند.

«مقتدی صدر» در توییتی که به نقل از او کاربر معروف «محمد صالح العراقی» نزدیک به رهبر جریان صدر وز دوشنبه منتشر کرده طرفداران صدری را به شرکت در این طرح که بر آن نام «پویش وطن» نهاده فراخوانده است.

فراخوان مقتدی‌صدر از هوادارانش علیه کرونا

کمک به خانواده های مستمند که از اجرای طرح پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و ممنوعیت رفت و آمد معاش روزانه آنها قطع شده یکی از مهمترین اهداف این طرح است.

مشارکت در طرح ضدعفونی عمومی معابر و محلات با هماهنگی و مشارکت مراجع بهداشتی متخصص از دیگر اهداف طرح عنوان شده است.

صدر به دنبال فتوای مرجعیت عالی دینی عراق مبنی بر همیاری اجتماعی برای کمک به زیان دیدگان ناشی از تدابیر پیشگیری از شیوع کرونا، این طرح را اعلام کرده است.

فتوای فراخوان همیاری اجتماعی آیت الله سیستانی با استقبال و پاسخ عمومی برای کمک به خانواده های بی بضاعت و بی سرپرست و ایتام رو به رو شده است.

پیش از صدر نیز شیخ قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق و برخی شخصیت های سیاسی، نمایندگان مجلس و مقام های عراقی پیوستن خود را به این فراخوان مرجعیت عالی دینی اعلام کرده بودند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو