عکس های شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس در مطب خانم دندانپزشک

منبع: آرگا

976

1399/1/5

11:05


عکس های متفاوت شجاع خلیل زاده فوتبالیست مطرح کشورمان و مدافع تیم پرسپولیس در مطب خانم مهسا فرید دکتر دندانپزشک منتشر شد که به تازگی ازدواج کرده است از مردم خواست تا به سفر نروند و در خانه بمانند.

تصاویر متفاوت و جدید از شجاع خلیل زاده مدافع تیم پرسپولیس در مطب خانم مهسا فرید دندانپزشک منتشر شد، این فوتبالیست محبوب اهل روستای گالش در بابلسر می باشد که در صحبت هایش در آخرین برنامه فوتبال برتر در شبکه سوم سیما ضمن بیان خبر ازدواج خودش از مردم خواست تا به سفر نروند و در خانه بمانند.

خلاصه صحبت های شجاع خلیل زاده در آخرین برنامه فوتبال برتر :

“بنا به گفته ی وی محرومیت او به دلیل اتفاقی که در دربی افتاد، سوء تفاهمی بیش نیست.

خلیل زاده با دوست صمیمی خود سروش رفیعی به برنامه آمده بود که علاوه بر صحبت در مورد فوتبال و محرومیت هایش، خبر ازدواجش را اعلام نمود و گفت:«از زمانی که ما زادواج کردیم، کرونا امد»

خلیل زاده در مورد سال ۹۸ می گوید:” ۹۸ از لحاظ فوتبالی برای من خوب و سخت بود، با توجه به شرایطی که پرسپولیس داشت توانستیم مسیر خوبی را طی کنیم و ۲ جام بگیریم. امسال قهرمان می شویم، امیدواریم مسئولان تدابیری در نظر بگیرند تا لیگ تمام و پرسپولیس قهرمان شود”

همچنین او با بیان اینکه که یا باید پرسپولیس قهرمان معرفی نماید یا اینکه بازی ها را ادامه دهند، مهدی ترابی را بهترین بازیکن لیگ دانست، او بیان داشت که مهدی ترابی پیش از امدن گل محمدی موجب صدر نشینی ما گردید.

در آخر شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس از مردم در خواست نمود که در خانه های خود بمانند و به شمال سفر نکنند. او در باب این موضوع گفت:

“می گویند جاده ها ترافیک است اقا تو رو خدا به شمال نروید، خانواده ما شمال هستند، اگر به جان خودتان رحم نمی کنید به دیگران رحم کنید.”

عکس های شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس در مطب خانم دندانپزشک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو