دانلود Adorable Home v1.6.5 – بازی شبیه سازی خانه دوست داشتنی برای اندروید

دانلود Adorable Home v1.6.5 – بازی شبیه سازی خانه دوست داشتنی برای اندروید


منبع: دانلود ها

99

1399/1/5

18:40


بازی Adorable Home توسط استودیو بازی سازی HyperBeard در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است. این بازی در سبک شبیه سازی می باشد. در بازی Adorable Home شما در نقش یک زوج جوان هستید که به تازگی به یک خانه جدید نقل مکان کرده‌اند اند. این خانه جدید برای اینکه به یک محل مناسب برای زندگی تبدیل شود نیاز به تغییرات زیادی دارد.

شما کسی هستید که باید این خانه را به یک خانه رویایی تبدیل کنید و برای این کار می بایست از توانایی های خود برای چیدمان و طراحی دکوراسیون استفاده کنید. بازی هایی که از واقعیت برگرفته شده اند جذابیت و سرگرمی بهتری را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. زیرا به زندگی واقعی نزدیک تر هستند که این مورد بدون شک با رضایت کاربران همراه خواهد بود. این بازی توانسته آن را به خوبی پیاده سازی کند. اجرا این بازی به اندروید ۴٫۴ و بالاتر نیاز دارید.

Adorable Home v1.6.5 Apk+ Mod

بازی-Adorable-Home-اندروید

info

You and your partner have just moved to a new home in the suburbs with your furry companion, an adorable cat named Snow. What to do first? Let’s clean up so you can start decorating! There’s a couch, a table and a TV stand but not much else. What’s missing here?! Oh… silly me, a TV of course. Let’s buy that first! But we can’t just watch TV all day. Your partner needs to work and you have important chores around the house to do. Be sure to prepare meals for your partner and feed your kitty (or multiple, kitties as the case may be) to earn love.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی

دانلود فایل نصبی – مود شده


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو