دانلود Space Grunts 2 v1.14 – بازی ماجراجویی سربازان فضایی ۲ برای اندروید

دانلود Space Grunts 2 v1.14 – بازی ماجراجویی سربازان فضایی ۲ برای اندروید


منبع: دانلود ها

85

1399/1/5

18:40


بازی Space Grunts 2 توسط استودیو بازی سازی OrangePixel در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است. این بازی در سبک ماجراجویی می باشد. سال ۲۴۷۶ می باشد فدراسیون هوا و فضای زمین در می یابد که یکی از پایگاه های ماه سیگنال های غم و اندوه به زمین ارسال می کند و شما در نقش یک تیم تک نفره به نام گرانت فضایی که یک گروه بین کهکشانی می باشد برای بررسی و حل مشکل به پایگاهتان در ماه فرستاده می شوید. ماموریتتان در این بازی این است که راه خود را در ماه پیدا کنید و کشف کنید که چه اتفاقی افتاده و به هسته مشکلات دسترسی پیدا کنید.

در هر بار اجرای بازی، یک مرحله جدید ساخته می شود. این مراحل توسط یک سیستم حرفه ای به شکل تصادفی طراحی می شوند. به نقل از سازندگان بازی، هیچ وقت دو مرحله یکسان نیستند و هیچ وقت تجربه یکسانی از دو بار اجرای بازی در این بخش وجود ندارد. با این حساب باید گفت که در هر بار انجام این بازی یک تجربه جدید از مراحل خواهید داشت که شاید در کمتر بازی های دیگری این قابلیت وجود داشته باشد. اجرا این بازی به اندروید ۴٫۰ و بالاتر نیاز دارید.

Space Grunts 2 v1.14 Apk

بازی-Space-Grunts-2-اندروید

info

Every game you play is uniquely generated from building blocks. No two levels are the same, no two game sessions are the same. As you progress through the levels you get to collect items for your inventory : weapons, shields, and dozens of other type items. Each item in your inventory is a card in your deck.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو