دانلود DRIVE v1.7.10 – بازی ماشین سواری رانندگی دیوانه وار برای اندروید

دانلود DRIVE v1.7.10 – بازی ماشین سواری رانندگی دیوانه وار برای اندروید


منبع: دانلود ها

87

1399/1/5

18:40


بازی DRIVE توسط استودیو بازی سازی Pixel Perfect Dude در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است. این بازی در سبک ماشین سواری می باشد. بازی درایو با الهام از فیلم های اکشن ۱۹۷۰ و جاده های ان دوران ساخته شده است و هیچ گزینه پیچیده ای در ان دیده نمی شود و تنها کاری که می کنید این است که با ضربه زدن به صفحه نمایش با سرعت می رانید و از رانندگی دیوانه وار لذت می برید.

خبری از مرحله و ماموریت نیست و این شمایید که قرار است رکورد بهترین راننده را ثبت کنید. بازی برای شما خیابان ها و جاده های دهه ی هفتاد میلادی را شبیه سازی کرده است و شما می توانید در ان به رانندگی در میان ماشین ها بپردازید. رانندگی شما در این بازی هیچ محدودیتی نخواهد داشت و می توانید به سرعت تمامی مسیر ها را طی کنید و جلو بروید. اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

DRIVE v1.7.10 Apk+ Mod

بازی-DRIVE-اندروید

info

#DRIVE is an endless driving videogame inspired by road and action movies from 1970s. As simple as possible, allowing the player to pick a car, pick the place and just hit the road. Just be aware not to hit anything else. No matter where we drive, no matter what we drive or how fast we drive. We simply chose to drive. And you?

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی

دانلود فایل نصبی – مود شده


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو