معرفی سریال چرنوبیل، بهترین سریال تاریخ

معرفی سریال چرنوبیل، بهترین سریال تاریخ


منبع: زیبامون

239

1398/4/3

13:18


سریال چرنوبیل یک مینی سریال پنج قسمتی هست که این روزها سروصدای خیلی زیادی کرده است. در این بخش از زیبامون دات کام اطلاعاتی درباره این سریال که به عنوان بهترین سریال تاریخ از آن یاد می شود، کسب خواهید کرد. با ما همراه باشید.

معرفی سریال چرنوبیل، بهترین سریال تاریخ

اگه اهل دیدن سریال باشید حتما از جدیدترین و به روزترین سریال هایی که در سراسر جهان تولید و پخش میشه اطلاع دارید و سعی می کنید بهترین سریال ها رو درست در زمان پخش آن ببینید و لذت ببرید.

این روزها سریال آمریکایی - بریتانیایی با نام سریال چرنوبیل که در تاریخ 6 و 7 ماه مه سال 2019 به نمایش درآمده، طرفداران خیلی زیادی رو به خودش جلب کرده است. در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و اطلاعات مفیدی رو در رابطه با سریال چرنوبیل، بهترین سریال تاریخ، کسب کنید.

 

داستان سریال چرنوبیل چیست؟

چرنوبیل (Chernobyl) یک مینی سریال 5 قسمتی هست که محصول مشترک ایالات متحده و بریتانیا بوده و در ژانر درام - تاریخی تولید شده است. این سریال پرطرفدار در کشورهای لیتوانی و اوکراین فیلم برداری شده، تهیه کننده آن سن وولنبرگ (Sanne Wohlenberg) تهیه کننده آلمانی، نویسنده این سریال گریک مازن (Craig Mazin) و کارگردان آن یوهان رنک (Johan Renck) هستند. زبان اصلی این سریال انگلیسی هست و در سال 2019 ساخته شده است.

 

بخشی از سریال چرنوبیل

 

داستان سریال چرنوبیل مربوط به فاجعه هسته ای چرنوبیل هست که در سال 1986 در جمهوری شوروی سوسالیستی اوکراین اتفاق افتاده و تلاش هایی که در جهت پاکسازی آن صورت گرفته رو به تصویر کشده اند.

علاوه بر این میشه گفت چرنوبیل ماجرای واقعی از یکی از فجایع عظیم انسانی هست که در تاریخ 1986 اتفاق افتاده و شجاعت زنان و مردانی که زندگی خودشون رو در جهت نجات اروپا از این فاجعه، قربانی کرده اند رو نشون میده. این سریال، چگونگی اتفاق فاجعه چرنوبیل در آوریل 1986 رو آشکار کرده است و به پنهان کاری شوروی در ایجاد این فاجعه عظیم اشاره دارد.

 

چرنوبیل

 

این سریال که بر مبنای کتاب "صداهایی از چرنوبیل" ساخته شده است نه تنها به خوبی توانسته اند چرایی و چگونگی این فاجعه عظیم انسانی رو نشان دهند بلکه نحوه مواجه شدن مردم با آن و اثرات آن بر روح و روان‌شان را روایت کرده است و شاید به همین دلیل هست که این کتاب، عنوان ترسناک ترین و غم انگیزترین کتاب رو به خودش اختصاص داده و سریال چرنوبیل نیز در کنار تلخ بودن، جز بهترین فیلم های تاریخی انتخاب شده است

سریال چرنوبیل بر اساس امتیاز تماشاگران در وب‌ سایت IMDB تونسته بیشترین امتیاز رو در لیست بهترین سریال ها از آن خودش کنه و نسبت به سریال هایی همچون سیاره زمین 2، جوخه برادران، افسار گسیخته یا بریکینگ بد، بازی تاج و تخت و ... رتبه بالاتری داره.

 

بازیگران سریال چرنوبیل

 

قسمتی از سریال چرنوبیل

 

جرد هریس (Jared Harris) در نقش: پروفسور والری لگاسف.

استلان اسکارشگورد (Stellan Skarsgård) در نقش: بوریس شربینا.

امیلی واتسون (Emily Watson) در نقش: یولانا خومیوک.

آدام ناگایتیس (Adam Nagaitis) در نقشواسیلی ایگناتنکو.

جسی باکلی (Jessie Buckley) در نقش لیودمیلا ایگناتنکو.

دیوید دنسیک (David Dencik) در نقش میخائیل گورباچف.

و ...

 

مطالب پیشنهادی:

سلبریتی ها قبل و بعد از سریال بازی تاج و تخت

مریم مومن بازیگر نقش فخر الزمان سریال بانوی عمارت + بیوگرافی و عکس

معرفی سلبریتی های ترکیه ای - سریال عشق اجاره ای

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو