طرز تهیه پاستای لاشریمپ لذیذ با دستور پخت راحت

منبع: آرگا

123

1399/1/6

12:33


در این آموزش طرز تهیه پاستای لاشریمپ خوشمزه و خوش طعم را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از تهیه این نوع پاستا نهایت لذت را ببرید و بتوانید با توجه به مراحل ذکر شده پاستایی خوش طعم را در منزل بپزید.

پاستای لاشریمپ از انواع روش ها برای پخت پاستا می باشد و در دستور تهیه این نوع پاستا از ترکیب میگو و سس گوجه فرنگی و پنیر گودا و اسپاگتی و فلفل و نمک استفاده می شود و شما می توانید این نوع پاستا را در منزل به راحتی تهیه نمایید.

برای پخت پاستا روش های مختلفی نظیر پاستا لاشریمپ و پاستا میگو و پاستا پنه و پاستا چیکن آلفردو و … وجود دارد و اگر شما تمایل دارید این غذای فرنگی را در برنامه غذایی خود قرار دهید بهتر است به کمک روش های مختلف در دستور پخت آن تنوع ایجاد نمایید.

 طرز تهیه پاستای لاشریمپ

مواد لازم

  • میگو : ۱۰۰ گرم
  • اسپاگتی : ۲۰۰ گرم
  • سس گوجه فرنگی : ۲۰۰ گرم
  • پنیر گودا : به میزان لازم
  • فلفل : به میزان لازم
  • نمک : به میزان لازم

طرز تهیه پاستای لاشریمپ با ساده ترین روش

برای تهیه پاستای لاشریمپ ابتدا درون قابلمه ای مناسب مقداری آب و نمک بریزید و قابلمه را روی حرارت گاز قرار دهید تا آب به دمای جوش برسد سپس پاستا را درون آب بریزید و بعد از اینکه پاستا نرم شد آن را درون آبکش بریزید.

در مرحله بعدی طرز تهیه پاستای لاشریمپ ، میگو را پاک کنید و آن را به خوبی بشویید سپس میگوی پاک شده را با سس گوجه فرنگی ترکیب نمایید و مخلوط مواد را روی حرارت گاز قرار دهید تا میگو به خوبی پخته شود و قبل از اینکه سس سفت شود اسپاگتی را به آن بیفزایید سپس به مخلوط مواد مقداری نمک و فلفل اضافه نمایید.

دستور تهیه پاستای لاشریمپ

در این مرحله پاستای لاشریمپ آماده سرو می شود و شما می توانید آن را درون ظرفی مناسب بریزید سپس روی پاستا را به کمک پنیر گودا تزیین نمایید.

پاستای لاشریمپ

در این مطلب با دستور پخت پاستای لاشریمپ غذای فرنگی خوش طعم در خدمت شما کدبانوهای عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم از طعم بی نظیر این نوع پاستا نهایت لذت را ببرید.
نوش جان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو