مدل پیراهن دخترانه آستین بلند با طراحی شیک و جذاب مد سال

مدل پیراهن دخترانه آستین بلند با طراحی شیک و جذاب مد سال


منبع: آرگا

634

1399/1/6

15:01


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل پیراهن دخترانه آستین بلند با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

پیراهن های مجلسی از پرکاربردترین لباس ها برای دختران جوان محسوب می شوند و در انواع طرح های متنوع بدون آستین و آستین دار موجود می باشند که انتخاب هر یک از این پیراهن ها به سلیقه شخصی و نیاز شما بستگی دارد.

مدل پیراهن دخترانه آستین بلند با طرح و رنگ های زیبا

پیراهن های دخترانه در انواع مدل های طرح دار و ساده و گلدار موجود می باشند و شما می توانید از بین این طرح های متنوع پیراهن با تن پوشی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

پیراهن دخترانه مجلسی

طرح های لباس مجلسی آستین بلند دخترانه

اغلب لباس مجلسی های آستین دار به صورت پوشیده دوخته می شوند و یقه آن ها نیز به صورت بسته است و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهر و تیپی پوشیده داشته باشید بهتر است این طرح پیراهن های مجلسی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

برای دوخت پیراهن های مجلسی آستین بلند از پارچه های مختلف نظیر حریر و گیپور و ساتن و … استفاده می شود همچنین در برخی از طرح ها نیز در دوخت آستین لباس پارچه های توری و گیپور به چشم می خورند که این مدل لباس ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

لباس مجلسی آستین بلند برای دختران جوان با فرم اندام مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود همچنین اگر شما دارای بازوهایی چاق و بالاتنه ای درشت هستید بهتر است برای پوشاندن عیب های موجود بالاتنه بدن خود این طرح پیراهن مجلسی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

پیراهن دخترانه آستین بلند

پیراهن مجلسی دخترانه

مدل لباس دخترانه

لباس مجلسی آستین دار دخترانه

 مدل پیراهن دخترانه آستین بلند

لباس مجلسی مشکی دخترانه

لباس مجلسی شیک دخترانه

پیراهن مجلسی مشکی دخترانه

لباس مجلسی آستین دار دخترانه

لباس مجلسی آستین دار دخترانه

 مدل پیراهن دخترانه آستین بلند و ساده

پیراهن مجلسی اسپرت دخترانه

مدل پیراهن مجلسی ساده

لباس مجلسی بلند دخترانه

مدل لباس مجلسی آستین بلند

پیراهن مجلسی آستین دار

مدل لباس مجلسی زیبا دخترانه

پیراهن مجلسی طرح دار دخترانه

مدل لباس مجلسی شیک دخترانه

مدل لباس مجلسی ساده

لباس مجلسی های آستین دار در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند که بهتر است شما رنگ پیراهن را با توجه به رنگ پوست و فرم اندام خود انتخاب نمایید همچنین در دوخت برخی از پیراهن ها ترکیب دو یا چند رنگ مکمل یا متضاد به چشم می خورد که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

لباس مجلسی های رنگ تیره و آستین دار برای خانم ها با فرم اندام مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند همچنین اگر شما دارای اندامی متناسب یا لاغر هستید بهتر است پیراهن های مجلسی رنگ روشن را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس استایلی بی نظیر و متفاوت داشته باشید بهتر است در هنگام پوشیدن لباس مجلسی آستین بلند از اکسسوری های مناسبی استفاده نمایید همچنین می توانید این طرح پیراهن را به همراه کفش پاشنه بلند مجلسی بپوشید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

لباس مجلسی آستین بلند دخترانه

پیراهن مجلسی شیک و کوتاه

لباس مجلسی

لباس مجلسی مشکی دخترانه

 مدل پیراهن دخترانه آستین بلند و مشکی

پیراهن مجلسی آستین بلند

 مدل پیراهن دخترانه آستین بلند و زیبا

مدل لباس مجلسی پوشیده دخترانه

لباس مجلسی ساده دخترانه

پیراهن مجلسی و شیک دخترانه

لباس مجلسی آستین بلند

پیراهن مجلسی طرح دار دخترانه

 

طرح لباس مجلسی دخترانه

مدل لباس مجلسی آستین بلند

مدل لباس دخترانه آستین دار

پیراهن ساده مجلسی

مدل لباس طرح دار دخترانه

مدل لباس مجلسی طرح دار

 مدل پیراهن دخترانه آستین بلند

لباس مجلسی کوتاه آستین بلند

در این مطلب تصاویری از انواع مدل پیراهن دخترانه آستین بلند را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباس مجلسی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو