ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز در پایتخت ۶ کیست؟ + بیوگرافی کامل و عکس

ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز در پایتخت ۶ کیست؟ + بیوگرافی کامل و عکس


منبع: کولاک

409

1399/1/6

15:02


ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز در پایتخت ۶ کیست؟ زندگینامه ، بیوگرافی کامل و عکس های بدون گریم ابوالفضل رجبی در سریال پایتخت ۶ را اینجا بخوانید. با شروع سریال پایتخت ۶ چند بازیگر جدید در این سریال حضور پیدا کردند که از آن جمله می توان به بازیگر کاراکتر «بهروز» نام یرد. نقش بهروز در سریال پایتخت ۶ از جمله نقش‌های بامزه است، پسربچه‌ای بانمک که با تسلط زیادی بازی می‌کند. این بازیگر کم سن و سال ابوالفضل رجبی نام دارد.

بهروز از فصل پنجم وارد سریال پایتخت شد. او پسر فهمیه و بهبود است اما در فصل قبل خیلی کم سن و سال‌تر بود و در این فصل که بزرگ‌تر شده نقش او را ابوالفضل رجبی بازی می‌کند. ابوالفضل همان طور که از ظاهرش مشخص است متولد دهه ۸۰ است اما به نظر می‌رسد توانایی‌ها و مهارت‌های او بیشتر از سن‌اش باشد.

بهروز از اولین قسمت پایتخت ۶ وارد بازی شده و نقشی بسیار جذاب و روان را ایفا کرد که نظر مخاطبان و بیننده های تلویزیون را به خود کرد. تسلط ابوالفضل مقابل دوربین و بازی روان و در عین حال بانمک او در نقش بهروز نشان می‌دهد هم خودش توانایی بالایی دارد و هم سیروس مقدم در مقام کارگردان خیلی خوب توانسته از این بازیگر بازی بگیرد.

ابوالفضل رجبی در سریال پایتخت ۶ در کنار محسن تنابنده، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، مهران احمدی، احمد مهرانفر، هومن حاجی عبداللهی، ریما رامین فر، سارا و نیکا فرقانی اصل و … به ایفای نقش پرداخته است. ابوالفضل رجبی ۱۳ سال دارد، در ساری متولد شده است و در حال حاضر دانش آموز می باشد.

بازیگر نقش بهروز سریال پایتخت که تازه در ابتدای راه هنرپیشگی است و فعلا دانش آموز است در شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت دارد و از جمله می‌توان به صفحه او در اینستاگرام اشاره کرد. ابوالفضل اگرچه پست‌های زیادی منتشر نکرده اما برای یکی از عکس‌هایش شرح پرمفهومی نوشته است: به چیزهای بزرگ فکر کن تا به چیزهای بزرگتر برسی. خود این بازیگر ابتدای راه را با سریالی بزرگ شروع کرده است و می‌توان پیش بینی کرد آینده خوبی در انتظارش باشد.

پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده مجموعه سریالی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد. در ایام نوروز سال ۱۳۹۲ نیز پایتخت ۲ پخش شد. پایتخت ۳ نیز در سال ۱۳۹۳ و پایتخت ۴ در رمضان ۱۳۹۴ پخش شد. همچنین پایتخت ۵ نیز در نوروز سال ۱۳۹۷ پخش شده‌است. پایتخت ۶ نیز در نوروز سال ۱۳۹۹ پخش می‌شود.

اینستاگرام ابوالفضل رجبی

صفحه اینستاگرام ابوالفضل رجبی abolfazlrajabiofficial می باشد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو