سریال ترکی استانبول ظالم کی پخش می شود ؟ + زمان پخش و تکرار سریال استانبول ظالم

منبع: کولاک

246

1399/1/7

01:31


سریال ترکی استانبول ظالم کی پخش می شود ؟ همچنین ساعت دقیق و زمان پخش و تکرار سریال ترکیه ای استانبول ظالم و اطلاعات تکمیلی در این مطلب. بسیاری از علاقه مندان به دنبال خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم هستند. نام اصلی این سریال ترکیه ای zalim istanbul است. این سریال در سال ۲۰۱۹ پخش شده و دو فصل دارد. فصل دوم استانبول ظالم نیز در سال ۲۰۲۰ پخش می شود.

سریال ترکی استانبول ظالم کی پخش می شود

سریال ترکی استانبول ظالم کی پخش می شود

«استانبول ظالم» سریالی ست با داستان پرکشش که سبب شده طرفداران زیادی در ترکیه و برخی دیگر از کشورها به دست بیاورد. مخاطبان ایرانی این سریال از طرفداران پروپا قرص آن هستند. استانبول ظالم خط داستانی مشخصی دارد و در کنار آن وقوع ماجراهایی دیگر بر جذابیت سریال افزوده است.

این سریال از ساعت ۲۲ در «جم» پخش می شود. همچنین تکرار این سریال نیز در ساعات ۳ ، ۱۰ و ۱۴ روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان سریال ترکی استانبول ظالم آمده است:

این سریال درباره مردی معلول است که پس از مراجعه خانواده ای از یک شهر کوچک به استانبول ، زندگی او به طرز چشمگیری تغییر می کند.

پس از فهمیدن اینکه مادر شوهرش با آقا کاراکای توافق کرده است ، چگونه رفتار خواهد کرد؟ چه کار خواهد کرد که کرن هنگامی که یاد می گیرد که قرار است به جای سنک با نادیم معلول ازدواج کند؟

آیا Cemre با مراقبت و معالجه خود موفق به نجات جان نادیم خواهد شد؟ آیا سنیز موفق خواهد شد اسرار خود را حفظ کند؟ آیا سرن در نهایت رویاهای خود را برای ثروتمند شدن برآورده می کند؟ آیا سنک یک عشق واقعی پیدا خواهد کرد؟ زندگی خانواده کاراکای بعد از آمدن سیر و فرزندانش چگونه تغییر خواهد کرد؟ آیا ندیم دوباره سلامتش را باز می یابد؟

آقا کاراکای (Fikret Kuskan) یک تاجر موفق است. او در یک عمارت بزرگ به همراه همسر زیبا و جاه طلب خود، پسر غیرمسئول، دختر بی سرپرست و برادرزاده معلولش Nedim زندگی می کند. وقتی برادر بزرگتر آقای کاراکای سالها پیش کشته شد، ثروتش به او رسید. غیر از ثروت مسئولیت برادرزاده ۸ ساله اش نیز به عهده او قرار گرفت. او برادر زاده اش را بزرگ کرد و در اتفاقی غیر منتظره او فلج شد.


معرفی سریال ترکی استانبول ظالم+ بیوگرافی بازیگران

داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

 


برای خواندن مطالب بیشتر به این لینکها مراجعه کنید: سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه، سریال ترکی عاشقانه، سریال ترکی عاشقانه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو