درخواست برخی طلاب از ظریف برای اعزام به اروپا

منبع: برترین ها

63

1399/1/7

04:05


خانه طلاب جوان با اشاره به وضعیت بغرنج سالمندان در کشور‌های اروپایی طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه کشورمان، اعلام آمادگی کردند که حاضرند از سالمندان کرونایی اروپایی پرستاری کنند.

خبرگزاری دانشجو: خانه طلاب جوان با اشاره به وضعیت بغرنج سالمندان در کشور‌های اروپایی طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه کشورمان، اعلام آمادگی کردند که حاضرند از سالمندان کرونایی اروپایی پرستاری کنند.

خانه طلاب جوان در نامه خود خطاب به دکتر ظریف آورده است: با توجه به عدم رسیدگی مناسب به سالمندان و نیازمندان مبتلا به کرونا در آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی به حکم وظیفه انسانی بر خود لازم میدانیم که به یاری این دسته از بیماران اقدام کنیم و از هرگونه کمکی در جهت نجات جان آفریدگان آفریدگار مهربان دریغ نورزیم.

در ادامه این نامه آمده است: بدین منظور با توجه به تجربه موفق نظام سلامت کشور و گروه‌های جهادی مردمی در مهار و درمان بیماری کرونا از جنابعالی تقاضا داریم تا شرایط اعزام طلاب جهادی برای همراهی و کمک به بهبود این بیماران یا دعوت از این بیماران جهت مداوا در داخل کشور یا هر نوع اقدامی جهت کمک به این عزیزان را که صلاح میدانید، فراهم نمائید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو