زوج های هالیوودی با اختلاف سنی زیاد + تصاویر

زوج های هالیوودی با اختلاف سنی زیاد + تصاویر


منبع: نمناک

578

1398/4/3

14:14


اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از زوج های هالیوودی با وجود داشتن اختلاف سنی عجیب و غریب با هم زندگی خوبی دارند ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک را از دست ندهید.

زوج های هالیوودی با اختلاف سنی زیاد + تصاویر

نگاهی به زندگی زوج های هالیوودی با اختلاف سنی زیاد

هنرمندان و چهره ها از جمله افراد سرشناسی هستند که زندگی شخصی و هنری شان زیر ذره بین هواداران قرار دارد . مقوله ی ازدواج و تشکیل خانواده یکی از مهم ترین بخش های زندگی این سلبریتی ها است که هوادارانشان با نگاهی خاص به آن می نگرند.

از نکات قابل توجهی که در ازدواج سلبریتی ها میتوان به وفور یافت ماجرای ازدواج با اختلاف سنی زیاد است که در میان چهره های سراسر دنیا این ماجرا یک امر عادی است. عبور از مرز سن و سال برای ازدواج این روزها به مانند گذشته با نگاه متعصبانه دیده نمیشود و این امر در نگاهی کوتاه به ازدواج هایی که میان چهره ها رخ میدهد قابل درک است.

در این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک نگاهی به زندگی چند تن زوج های هالیوودی که با وجود اختلاف سنی زیاد در کنار هم زندگی میکنند داشته ایم که شاید برای شما هم جالب باشد.

این زوج های هالیوودی با هم اختلف سنی دارند

1- نیک جوناس و پریانکا چوپرا - 11 سال

نیک جوناس و پریانکا چوپرا

نیک جوناس و پریانکا چوپرا زوج مشهور هالیوود با اختلاف سنی 11 ساله

آقای نیک جوناس یکی از محبوب ترین موسیقی دان های آمریکا، متولد 16 سپتامبر 1992 میلادی می باشد که محبوبیت وی از سال 2000 میلادی آغاز و تا اکنون ادامه داشته است که در نهایت بعد از گذشته چند دهه از زندگی اش در ژوئیه 2018 میلادی با خانم پریانکا چوپرا در طی مراسمی باشکوه در هند ازدواج کرد.

خانم چوپرا نیز یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین بازیگران بالیوود ( سینمای هند ) است که متولد تاریخ 18 ژوئیه 1982 میلادی است که همسر او حدودا 11 سال کوچکتر است و در فهرست ما به عنوان اولین زوج هالیوودی با اختلاف سنی بالا قرار گرفتند و آقای جوناس این تفاوت سن را مهم نخواند!

2- رایان رینولدز و بلیک لایولی - 11 سال

رایان رینولدز و بلیک لایولی

رایان رینولدز و بلیک لایولی زوج مشهوری با 11 اختلاف سن

زوج هنری و هالیوودی رینولدز و لایولی هر دو در زمینه بازیگری و هنرپیشگی در سینما و تلویزیون شناخته شده هستند که خانم لایولی همسر دوم رینولدز است و در سپتامبر سال 2012 میلادی زمانیکه لیولی 22 سال و رینولدز 33 ساله بود با یکدیگر ازدواج کردند و نتیجه آنها دو دختر با نام های جیمز و اینز رینولدز می باشد.

3- جورج کلونی و امل کلونی - 17 سال

جورج کلونی و امل کلونی

اختلاف سنی 17 ساله جورج کلونی و امل کلونی

جورج کلونی از بازیگران قدیمی و سرشناس آمریکایی متولد 6 مه سال 1961 میلادی است که در زمینه های بازیگری، فیلم نامه نویسی، تهیه کنندگی، کارگردانی و... فعالیت داشته است و تاکنون دو جایزه اسکار و گلدن گلوب را بدست آورده که نشان دهنده تجربه و فعالیت چشمگیر وی در طول این سال ها است. اما همسر وی امل کلونی متولد 3 فوریه 1978 میلادی است و در زمینه وکالت فعالیت دارد.

با این حال این زوج در سپتامبر سال 2014 میلادی ازدواج کردند و اینک دارای دوقلوهایی با نام های الا و الکساندر می باشند.

4- آدام لوین و بهاتی پرینسلو - 10 سال

آدام لوین و همسرش

اختلاف سنی 10 ساله آدام لوین و همسرش بهاتی پرینسلو

آقای آدام لوین یکی از محبوب ترین خوانندگان، آهنگسازان، ترانه سراها، بازیگران و... متولد 18 مارس 1979 میلادی در آمریکا می باشد که در سال که در سال سال 2014 میلادی زمانیکه 34 سال سن داشت، با خانم بهاتی پرینسلو که متولد 16 مه 1989 می باشد، ازدواج کرد که همسر وی در زمینه مدلینگ مشغول بکار است و در لیست سلبریتی هایی قرار گرفت که با یکدیگر اختلاف سنی زیادی دارند.

با این حال هم اکنون این زوج شناخته شده، دارای دو دختر هستند.

5- جی زی و بیانسه - 12 سال

جی زی و بیانسه

جی زی و بیانسه زوج مشهوری با 12 سال اختلاف سن

آقای شان کوری کارتر که با نام " جی زی شناخته شده است، متولد 4 دسامبر سال 1969 میلادی است که در خواننده و تاجر آمریکایی با ثروتی بیش از 1 میلیارد دلار است که بقدری شناخته شده و محبوب است در پرونده درخشان خود بیش از 21 جایزه گرمی ثبت کرده است. با این حال این خواننده معروف در سال 2010 میلادی با خانم بیانسه که خواننده و هنرپیشه آمریکایی متولد 4 سپتامبر 1981 میلادی می باشد، ازدواج کرد. با این حال اینک این زوج دارای 3 فرزند هستند.

6- جیسون استاتهام و رزی هانتیگتون وایتلی - 20 سال

جیسون استاتهام و همسرش

اختلاف سنی 20 ساله جیسون استاتهام و رزی هانتیگتون وایتلی

در میان شناخته شده ترین و معروف بازیگران انگلیسی، قطعا با آقای جیسون استاتهام آشنا هستید. او متولد 26 ژوئیه 1967 میلادی است و در زمینه های مختلفی اعم از بازیگری، تهیه کنندگی، ورزشکاری و صدا پیشگی مشهور و شناخته شده است که بیشتر در فیلم های اکشن دیده شده است.

اما همسر او " رزی هانتیتون وایتلی " است که متولد 18 آوریل 1987 میلادی می باشد و در زمینه مدلینگ و بازیگری فعالیت می کند و با جیسون استاتهام در تاریخ 2016 میلادی با یکدیگر ازدواج کردند که یک سال بعد مالک اولین فرزند خود شدند.

7- مایکل فاسبندر و آلیسیا ویکاندر - 11 سال

مایکل فاسبندر و آلیسیا ویکاندر

مایکل فاسبندر و آلیسیا ویکاندر زوج مشهوری با 11 سالاختلاف سن

آقای مایکل فاسبندر متولد 2 آوریل 1977 میلادی است که در زمینه بازیگری شناخته شده است و در فیلم های متعددی بازی کرده است. با این حال همسر او یعنی خانم " آلیسیا ویکاندر " متولد 3 اکتبر 1988 میلادی می باشد که وی همانند همسر خود در زمینه بازیگری فعالیت دارد که تاکنون یکبار جایزه بهترین بازیگر زن مکمل اسکار را به نام خود نموده است.

اما این زوج نیز همانند زوج های دیگر دارای اختلاف سنی 11 سال هستند و در سال 2017 میلادی با یکدیگر ازدواج کردند.

8- متیو مک کانهی و کامیلا آلوز - 13 سال

متیو مک کانهی و کامیلا آلوز

متیو مک کانهی و کامیلا آلوز زوج مشهوری با 13 سال اختلاف سن

آقای " متیو مک کانهی " یکی از معروف ترین بازیگران، نویسندگان، کارگردانان و تهیه کنندگان آمریکایی متولد 4 نوامبر 1969 میلادی می باشد که همسر او " کامیلا آلوز " معروف که یک طراح و مانکن برزیلی متولد 28 ژانویه 182 میلادی است و این زوج هنری در سال 2012 میلادی با یکدیگر بصورت رسمی ازدواج کردند و اینک دارای 2 فرزند پسر و یک فرزند دختر می باشند.

9- مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز - 25 سال

مایکل داگلاس و همسرش

اختلاف سنی 25 ساله مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز

مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز یکی از زوج های هالیوودی با اختلاف سنی بسیار زیاد هستند.  جالب است بدانید که آقای مایکل داگلاس معروف در عرصه هنرپیشگی متولد 25 سپتامبر 1944 میلادی است که پدر او نیز آقای " کرک داگلاس " معروف است که در عرصه بازیگری شناخته شده بود.

با این حال همسر او یعنی خانم " کاترین زتا جونز " که در عرصه بازیگری فعالیت دارد و متولد 25 سپتامبر سال 1969 میلادی است، با اختلاف سنی زیاد ( 25 سال ) با آقای مایکل داگلاس در سال 2000 میلادی ازدواج کرد و نام فرزند آنها کامرون دالگاس می باشد که او نیز همانند خانواده خود در زمینه هنر پیشگی فعالیت دارد.

10- مری کیت اولسن و اولیور سارکوزی - 17 سال

مری کیت اولسن و همسرش

اختلاف سنی 17 ساله مری کیت اولسن و اولیور سارکوز

آقای اولیور سارکوزی، متولد 26 مه 1969 میلادی است که در عرصه بانکداری در فرانسه فعالیت می کند که همسر او یکی از معروف ترین و محبوب ترین سلبریتی های هالیوودی به نام " مری کیت اولسن " متولد 13 ژوئن 1986 میلادی است که در عرصه های مختلف بازیگری، مدلینگ، نویسندگی و تهیه کنندگی فعالیت دارد.

با این حال این زوج در سال 2015 میلادی در طی مراسمی ساده با یکدیگر ازدواج کردند و دارای اختلاف سنی 17 ساله هستند و هم اکنون در خانه ای 6.25 میلیون دلاری در نیویورک اقامت دارند.

11- ویلیام اچ میسی و فلیسیتی هافمن - 12 سال

ویلیام اچ میسی و فلیسیتی هافمن

ویلیام اچ میسی و فلیسیتی هافمن زوج مشهوری با اختلاف سنی 12 سال

آقای ویلیام اچ میسی متولد 13 فوریه سال 1950 میلادی است که یکی از نقش های اصلی در فیلم پارک ژوراسیک 3 بود و امروزه در کنار بازیگری، در عرصه نویسندگی نیز فعالیت دارد. اما همسر او خانم " فلیسیتی هافمن " متولد 9 دسامبر 1962 میلادی می باشد که در همانند همسر خود در عرصه بازیگری در هالیوود شناخته شده است.

با این حال این زوج هنری با اختلاف 12 سال در سال 1977 میلادی با یکدیگر زمانیکه میسی 35 ساله بود، ازدواج کردند.

12- شاهزاده آلبرت آلکساندر لوئیس پیر گریمالدی و شاهزاده شارلین - 20 سال

شاهزاده آلبرت و همسرش

عکسی از شاهزاده آلبرت آلکساندر لوئیس پیر گریمالدی و شاهزاده شارلین

شاهزاده آلبرت متولد 14 مارس 1958 میلادی در مونوکو می باشد که بعد از چندین دهه، در سال 2005 میلادی به پادشاهی مونوکو دست یافت و با نام " آلبرت دوم " شناخته شده است. همسر او نیز شاهزاده شارلین معروف می باشد که در عرصه شنا فعالیت داشت و در نهایت با اختلاف سنی 20 سال با آلبرت دوم، پیشنهاد ازدواج او را پذیرفت و در سال 2011 با یکدیگر ازدواج کردند و هم اکنون دارای 2 فرزند می باشند.

13- هریسون فورد و کالیستا فلوکهارت - 22 سال

هریسون فورد و کالیستا فلوکهارت

اختلاف سنی عجیب هریسون فورد و همسرش کالیستا فلوکهارت

هریسون فورد یکی از سرشناس ترین و قدیمی ترین بازیگران هالیوود متولد 13 ژوئیه 1942 میلادی می باشد که در عرصه بازیگری و تهیه کنندگی فعالیت دارد و در مراسم گلدن گلوب سال 2002 برای اولین بار با خانم کالیستا فلوکهارت دیدار کرد که در این مراسم وی 60 سال و خانم فلوکهارت 38 سال سن داشتو در نهایت در سال 2010 میلادی با یکدیگر ازدواج کردند و این سومین ازدواج آقای فورد بود و تاکنون ادامه داشته است.

14- دیوید فاستر و کاترین مک فی - 34 سال

دیوید فاستر و کاترین مک فی

اختلاف سنی عجیب دیوید فاستر و همسرش کاترین مک فی

دیوید فاستر یکی از موسیقیدانان بزرگ و شناخته شده کانادایی است که متولد 1 نوامبر 1949 میلادی می باشد که تاکنون 47 بار نامزد جایزه گرمی شده است که 16 بار این جایزه را به نام خود کرده است. اما در سال 2006 میلادی، زمانیکه در حال آموزش تعدادی از شاگردانش بود، خانم کاترین مک فی جوان را مشاهده کرد که از قرار معلوم عاشق وی شد.

اما ازدواج آنها به سرعت انجام نگرفت و در سال گذشته ( 2018 ) با اختلاف سنی بسیار زیاد 34 ساله با یکدیگر ازدواج کردند که بیشترین اختلاف سنی را در میان سلبریتی های لیست ما را دارا می باشند و این کمی عجیب و شوکه کننده می باشد.

15- راد استوارت و پنی لانکاستر - 27 سال

 راد استوارت و پنی لانکاستر

اختلاف سنی 27 ساله راد استوارت و پنی لانکاستر

آقای راد استوارت یکی از خوانندگان معروف و شناخته شده راک متولد 10 ژانویه 1945 میلادی در لندن است که آثار وی در میان سایر خوانندگان با فروش فوق العاده روبرو شده است. با این حال همسر وی خانم پنی لانکاستر، مجری، مدلینگ و عکاس متولد 15 مارس 1971 میلادی می باشد که در سال 2007 میلادی با آقای راد استوارت خواننده با اختلاف سنی چشمگیر 27 سال ازدواج کرد و هم اکنون دارای دو فرزند می باشند. همچنین استوارت دارای 6 فرزند دیگر از همسران پیشین خود می باشد.

زوج های هالیوودی با اختلاف سنی عجیب و غریب + تصاویر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو