نرم افزار ماسک ؛ پویش مردمی علیه کرونا + لینک دانلود

منبع: روزیاتو

240

1399/1/7

15:01


نرم افزار ماسک ؛ پویش مردمی علیه کرونا + لینک دانلود

اطلاع از مناطق شیوع کرونا در کشور با نرم افزار ماسک دانشگاه شریف

دانلود نرم افزار ماسک کرونا

بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور، متخصصان و نخبگان ایرانی نیز مانند دانشمندان بسیاری کشورهای دیگر دست به کار شدند تا با تلاش و دسترنج خود راهکار رهایی از این ویروس مهلک را بیابند و در همین راستا روز گذشته خبر رسید که محققان ایرانی موفق به ساخت کیت تشخیص کرونا شدند و چندی پیش هم اعلام شد جمعی از دانشجویان دانشگاه های برتر ایران با همراهی یکدیگر نرم افزار ماسک کرونا را ساخته اند.

این نرم افزار نقشه ای از آلودگی به ویروس کرونا را در کشور، شهر و محل زندگی کاربران ارائه می کند و حاوی تست هایی است که سلامت و ابتلای احتمالی فرد به کووید ۱۹ را می سنجد.

سازندگان نرم افزار ماسک کرونا چه کسانی هستند؟

همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شد جمعی از دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه شهید بهشتی و امیرکبیر به صورت داوطلبانه و با هماهنگی مرکز مبارزه با بیماری های واگیردار وزارت بهداشت و البته متخصصان برجسته علوم پزشکی و اپیدمیولوژیکی کشور اقدام به ساخت نرم افزار ماسک کرونا کرده اند. سازندگان این نرم افزار اعلام کرده اند که برای استفاده از آن نیازی به وارد کردن شماره موبایل نیست و برنامه صرفا از موقعیت مکانی گوشی شما (برای تشخیص کانون های ابتلا) و برخی اطلاعات دیگر که خودتان اجازه می دهید اطلاع دارد. علاوه بر این کمیته‌ای متشکل از نمایندگان تعدادی از معتبرترین نهادهای تخصصی و علمی و مستقل کشور و نمایندگان چند خیریهٔ معتبر بر محرمانگی داده‌های شما نظارت می‌کنند.

 دانلود نرم افزار ماسک کرونا

برای دانلود نرم افزار نخست وارد اپلیکیشن بازار در گوشی اندرویدی خود شوید و از طریق نوار جستجوی بالای برنامه عبارت ماسک را سرچ کنید.

نرم افزار ماسک کرونا

آیکون برنامه (سمت راست بالا) شکلی شبیه به ماسک روی پس زمینه صورتی دارد. روی آن کلیک کنید و گزینه نصب را بزنید.

بعد از نصب اسلایدهایی از نرم افزار ماسک کرونا برای شما نمایش داده می شود تا با امکانات مختلف آن آشنا شوید. برنامه شامل بخش هایی با اسامی من (که به پیگیری سلامت خود فرد مربوط می شود)، خانواده، نقشه (که اصلی ترین مشخصه آن است)، آگاهی بخشی (حاوی دستورالعمل های بهداشتی و محل ها است. برای شروع بهتر است با قسمت من شروع کنید که لازم است در این قسمت شماره موبایل خود را وارد کرده و کد فعالسازی که برایتان ارسال می شود را وارد نمایید و سپس از امکانات برنامه استفاده کنید.

دانلود نرم افزار ماسک کرونا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو