ایده های جذاب ست لباس بهاری برای خانم ها و آقایان خوش پوش

ایده های جذاب ست لباس بهاری برای خانم ها و آقایان خوش پوش


منبع: آرگا

369

1399/1/7

15:04


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل های ست لباس بهاری مخصوص آقایان و خانم ها در رده سنی مختلف آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

با شروع فصل بهار لباس ها با طرح های متنوعی از سوی متخصصان مد و زیبایی معرفی شده اند و اگر شما تمایل دارید در این فصل زیبا استایل و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است طرح و رنگ لباس هایتان را به گونه ای انتخاب نمایید که با یکدیگر همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل های ست لباس بهاری با جدیدترین طرح و رنگ ها

لباس هایی که برای فصل بهار طراحی می شوند دارای رنگ هایی شاد و روشن و طرح هایی خاص و متفاوت می باشند و بهتر است شما با توجه به نیاز و فرم اندام خود از بین آن ها ست لباس مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

ست لباس بهاره

ست لباس بهاره برای خانم های شیک پوش

با پایان یافتن فصل زمستان وقت آن رسیده است که رنگ ها را در پوشش خود تغییر دهید و رنگ های روشن و بهاری نظیر سبز و زرد و صورتی و قرمز و آبی و سفید و … را جایگزین رنگ های تیره نمایید همچنین هوا در فصل بهار گرم می شود از این رو بهتر است لباس هایتان را تا جای ممکن از جنس پارچه های نازک و سبک انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که لباس های نخی و ابریشمی و حریر برای این فصل انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

برخی از روزها در فصل بهار بسیار گرم می شوند بنابراین بهتر است شما لباس هایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که دارای دوختی گشاد و راحت هستند.

مانتوهای نخی و گلدار برای پوشیدن در فصل بهار انتخابی مناسب می باشند و شما می توانید در این فصل از کفش های رو باز و صندل استفاده نمایید.

ست لباس بهاره

ست لباس زنانه

ست لباس بهاری دخترانه

ست لباس اسپرت مخصوص فصل بهار

ست لباس بهاره

ست لباس شیک

ست لباس دخترانه

لباس دخترانه بهاره

ست لباس شیک بهاری

مدل لباس بهاره دخترانه

ست لباس بهاری زنانه

لباس بهاره زنانه

ست لباس قرمز و سفید

ست لباس بهاره قرمز و سفید

ست لباس بهاره دخترانه و زنانه

لباس زنانه و دخترانه بهاری

ست لباس شیک

مدل مانتوی بهاره

ست لباس شیک بهاری

ست لباس مخصوص فصل بهار

ست لباس زنانه

مدل لباس زنانه بهاری

ست لباس دخترانه بهاری

لباس اسپرت دخترانه

ست لباس شیک دخترانه

لباس زنانه مخصوص فصل بهار

مدل ست لباس مخصوص دختران جوان

مدل مانتو شلوار بهاری

ست لباس اسپرت بهاری

لباس اسپرت

ست لباس شیک بهاری

لباس اسپرت دخترانه

مدل لباس بهاری

ست لباس چهارخونه

برای شرکت در مهمانی ها و مجالس نیز می توانید از لباس های طرح دار و گلدار با پارچه های حریر استفاده نمایید همچنین لباس های مجلسی که در دوخت آن ها از پارچه ها با طرح طبیعت و شکوفه و … استفاده شده است می توانند برای استفاده در فصل بهار مناسب باشند.

اگر تمایل دارید در مهمانی دوستانه یا دورهمی خانوادگی شرکت کنید بهتر است پیراهن های کوتاه و بدون آستین را برای پوشیدن انتخاب نمایید زیرا این پیراهن ها بر خلاف پیراهن های بلند شما را جوان و سرحال تر نشان می دهند.

در صورت تمایل می توانید شلوارهای گل دار و طرح دار را با مانتوی گشاد و جلوباز ست نمایید و بهتر است طرح مانتو را ساده انتخاب نمایید تا جذابیت تیپ و استایل شما تکمیل شود.

در فصل بهار استفاده از روسری و دستمال گردن و شال افزایش پیدا می کند و بهتر است شما رنگ و طرح روسری و شال خود را به گونه ای انتخاب نمایید که با فصل بهار مطابقت داشته باشد. شال ها و روسری های طرح دار و رنگ روشن برای استفاده در فصل بهار انتخابی مناسب به شمار می روند.

لباس مجلسی زنانه

ست لباس مجلسی بهاری

ست لباس زرد و قرمز مخصوص فصل بهار

ست لباس زرد و قرمز

ست لباس زنانه

لباس اسپرت بهاره

ست لباس شیک زنانه

پیراهن طرح دار بهاره

مدل ست لباس بهاره

لباس زنانه شیک و جدید

ست لباس شیک زنانه

لباس زنانه مجلسی

ست لباس مخصوص خانم ها

لباس دخترانه اسپرت

مدل ست لباس بهاری

ست شیک لباس برای خانم ها

طرح ست لباس بهاره

ست زیبا لباس زنانه

ست لباس مجلسی

ست لباس مجلسی زنانه

ست لباس بهاره برای آقایان جذاب

همانطور که خانم ها با شروع فصل بهار به فکر ایجاد تغییرات در استایل و تیپ خود هستند آقایان نیز دست به کار می شوند و تمایل دارند در این فصل زیبا تیپ و ظاهری متفاوت داشته باشند.

پیراهن ها و تیشرت های طرح دار و رنگ روشن برای پوشیدن در فصل بهار انتخابی مناسب می باشند همچنین بهتر است شما برای اینکه در روزهای گرم بهاری احساس خنکی بیشتری داشته باشید از پیراهن آستین کوتاه مردانه استفاده نمایید.

آقایان می توانند برای فصل بهار شلوارهای تنگ یا تقریبا گشاد را برای پوشیدن انتخاب نمایند همچنین بهتر است جنس پارچه شلوار به گونه ای انتخاب شود که نازک باشد تا احساس گرمای زیادی نداشته باشید.

صندل های مردانه برای استفاده در فصل بهار انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند همچنین بهتر است شما کفش هایی را برای پوشیدن در این فصل انتخاب نمایید که پاهایتان تعریق زیادی نکنند و احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

ست لباس مخصوص آقایان

ست لباس اسپرت مردانه

ست لباس بهاری مردانه

مدل لباس مردانه مخصوص فصل بهار

ست لباس برای آقایان

لباس مردانه اسپرت و شیک

ست لباس ساده مردانه

مدل لباس مردانه

ست لباس چهارخونه بهاری

لباس مردانه بهاری

ست لباس اسپرت

ست لباس بهاری برای آقایان

ست لباس سفید مردانه

ست لباس سفید

ست لباس اسپرت مخصصو آقایان

ست لباس پسرانه

لباس اسپرت مردانه

مدل لباس اسپرت پسرانه

ست لباس رنگ روشن مردانه

لباس مردانه رنگ روشن

لباس مردانه زیبا

لباس مردانه شیک

ست لباس برای آقایان

مدل لباس چهارخونه مردانه

مدل لباس مردانه زیبا و شیک

مدل لباس شیک مردانه

ست لباس مردانه

لباس جدید مردانه

در این مطلب با انواع مدل های ست لباس بهاری با طرح و رنگ های بی نظیر آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید در فصل زیبای بهار استایلی متفاوت و به روز داشته باشید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو