به گزارش کانال تلگرامی النجباء، گردان‌های (کتائب) حزب الله عراق با انتشار بیانیه‌ای در مورد تلاش آمریکا برای اجرای توطئه‌ای خطرناک در عراق هشدار داد و از مجاهدان عراقی خواست برای مقابله با نیات و مقاصد شوم دشمن آمریکایی آماده باشند.

در این بیانیه آمده است: همزمان با مشغول بودن مردم عراق به پیامدهای ناشی از شیوع ویروس کرونا و تلاش برای مقابله با آن، موج حملات روانی آمریکا که زمینه ساز اجرای توطئه جدید این کشور در عراق بوده، شدت گرفته است.

در این بیانیه عنوان شده است: ما تحرکات مشکوکی را از سوی نیروهای آمریکایی برای محقق ساختن اهداف مشکوک رصد کرده‌ایم.

گردان‌های حزب‌الله عراق تاکید کرد: توطئه جدید آمریکا بر پیاده کردن نیرو از طریق هوایی در پایگاه‌های ارتش، نیروهای امنیتی و حشد شعبی با پشتیبانی زمینی و هوایی تمرکز دارد.

این گروه مقاومت فاش کرد، این طرح مشکوک آمریکا با مشارکت سازمان امنیتی عراق انجام می‌شود.

گردان‌های حزب‌الله عراق گفت، با قدرت به تمامی تاسیسات نظامی، امنیتی و اقتصادی دشمن بدون استثنا پاسخ خواهد داد.

این گروه تهدید کرد، سایت‌هایی که برای هدف گیری آنها طرح و نقشه ریخته‌ شده گورستان آنها خواهند شد و این ننگ همیشه آنها و همدستانشان را دنبال خواهد بود.

گردان‌های حزب‌الله عراق به هر گروه عراقی که قصد مشارکت در این توطئه را دارد، هشدار داد و از این گروه‌ها خواست توجه داشته باشند که همانند دشمنی که خیانتش نابخشودنی‌است با آنها برخورد خواهد شد و هرگز جنایت آنها بخشیده نشده و مجازاتی سخت در انتظار آنها خواهد بود.