پخش زنده شبکه اول سیما در ایام کرونایی نوروز ۱۳۹۹

منبع: روزیاتو

120

1399/1/8

01:03


پخش زنده شبکه ۱ سیما از اینترنت از طریق وب سایت tv1.ir/live در دسترس علاقمندان به تماشای برنامه های شبکه اول سیما قرار دارد تا برنامه های پخش زنده را از طریق این درگاه که در بالا معرفی کردیم، مشاهده کنند. هم‌چنین پخش زنده شبکه ۱ سیما را در سایت تلوبیون در این نشانی https://www.telewebion.com/live/tv1 نیز در دسترس مخاطبان گرامی خواهد بود.

تماشای پخش زنده شبکه ۱ سیما از طریق اینترنت در ایام نوروز افزایش می یابد و یکی از دلایل آن، علاقه برخی از هموطنان برای تماشای سریال نوروزی پایتخت از طریق اینترنت است.

البته سرعت اینترنت خانگی شما هم تاثیر زیادی در مشاهده با کیفیت و بدون قطعی پخش زنده شبکه ۱ سیما دارد و این قضیه در ایام کورنایی نوروز ۹۹ که مصرف اینترنت افزایش یافه است، کمی دشوار به نظر می رسد.

با این حال، مشاهده پخش زنده شبکه ۱ سیما از طریق اینترنت برای افرادی که فرصت تماشای تلویزیون را در خانه ندارند و قصد دارند به صورت چرخشی، برنامه های زنده شبکه ۱ سیما و دیگر شبکه های تلویزیونی را مشاهده کنند، فرصت خوبی را فراهم می کند. همیشه برنامه های زنده، جذابیت خاص خود را دارد و پخش زنده شبکه ۱ سیما به خصوص در ایام نوروز که شاهد حضور چهره های مختلف و برنامه های چالشی هستیم، از این قاعده مستثنی نیست.

به منظور مشاهده پخش زنده شبکه ۱ سیما از طریق اینترنت می توانید به آدرس دیگری که مربوط به سایت رسمی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است نیز مراجعه کنید. پخش زنده کلیه شبکه های تلویزیون و رادیویی رسانه ملی از طریق نشانی اینترنتی به آدرس: https://www.irib.ir/LIVE در دسترس علاقمندان است و پخش زنده شبکه ۱ سیما نیز در این سایت در دسترس می باشد.

شما در واقع می توانید از آدرس هایی که در این گفتار معرفی کردیم، پخش زنده شبکه ۱ سیما را از طریق اینترنت مشاهده کنید. به منظور مشاهده پخش زنده شبکه ۱ سیما از طریق اینترنت، بایستی فیلتر شکن خود را غیر فعال کنید.

پخش زنده شبکه ۱ سیما

در کنداکتور پخش شبکه اول سیما می توان برنامه های پخش زنده شبکه ۱ سیما را مشاهده کرد

به منظور آگاهی درباره فهرست برنامه های روزانه شبکه ۱ سیما به خصوص اطلاع از زمان پخش زنده شبکه ۱ سیما که معمولا مربوط به برنامه های مناسبتی و ویژه برنامه های مذهبی در ایام خاص سال است، به نشانی اینترنتی به آدرس: http://tv1.ir/Conductor  مراجعه کنید و در جریان پخش زنده شبکه ۱ سیما در طول هفته قرار بگیرید.

در پخش زنده شبکه ۱ سیما از طریق اینترنت شما قادر هستید تا جزییات هر برنامه شامل مشخصات تهیه کننده، کارگردان، مجری، مهمانان و مدت نمایش و زمان بازپخش را مشاهده کنید.

در زمان پخش زنده شبکه ۱ سیما از طریق اینترنت شما دسترسی به لینک پخش سایر برنامه های زنده و آرشیوی شبکه های استانی یا برون مرزی رادیو و تلویزیون را خواهید داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو