نشانه های بلاک شدن در واتس اپ چیست؟

منبع: روزیاتو

176

1399/1/8

13:37


واتس اپ یکی از پیام رسان های محبوب نزد ایرانیان است که قابلیت هایی چون چت آنی، اشتراک گذاری عکس و برقراری تماس های تصویری دارد و میلیون ها نفر در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. بنابراین کاملا روشن است که در مواقعی تعدادی از این چند میلیون نفر تصمیم بگیرند ارتباط خود را با برخی مخاطبان سابق خود در واتس اپ قطع کنند و بهترین راه برای این کار بلاک کردن افراد است تا دیگر نه تماسی از آنها دریافت کنید نه عکس و پیام های ناخواسته از آنها بگیرید. اما چگونه بفهمیم در واتس اپ بلاک شده ایم؟ آیا راهی هست که از این بابت مطمئن شد؟

چگونه بفهمیم در واتس اپ بلاک شده ایم؟

اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم، چنانچه فرد مورد نظر زبانی به شما نگوید که بلاک تان کرده نمی توانید صد درصد از این بابت مطمئن شوید اما چند راهکار در زیر آورده شده که میتوانید آنها را بررسی کنید و بفهمید که در واتس اپ بلاک شده اید یا خیر؟

چگونه بفهمیم در واتس اپ بلاک شده ایم

افراد به دو روش می توانند مخاطبان خود را در واتس اپ بلاک کنند:

  • اول در صورتی که تازه با هم چت کرده باشند
  • دوم اینکه اسم فرد مورد نظرشان در فهرست مخاطب های گوشی آنها ذخیره شده باشد
  • اگر قبلا با فردی چت نکرده باشید یا آن فرد شماره موبایل شما را در گوشی خود ذخیره نکرده باشد نمی تواند شما را بلاک کند

برای اینکه بفهمیم در واتس اپ بلاک شده ایم یا نه اول باید وضعیت Last Seen یا آخرین زمان آنلاین بودن فرد مورد نظر را بررسی کنیم. اگر اطلاعاتی از آخرین زمان آنلاین بودن فرد مشاهده نمی کنید احتمالا بلاک شده اید هرچند ممکن است که آن شخص نمایش آخرین زمان آنلاین بودنش را به حالت غیرفعال در آورده باشد که در این صورت این راهکار برای شما موثر نخواهد بود.

در مرحله بعد بهتر است عکس پروفایل آن شخص را چک کنید. اگر برای مدتی طولانی تغییر نکرده است و آن شخص سابق بر این عادت داشته که مرتبا عکس خود را عوض کند آنگاه این می تواند نشانه دیگری باشد که شما بلاک شده اید. علت هم این است که افراد بلاک شده در واتس اپ صرفا عکس هایی را میتوانند ببینند که فرد تا پیش از بلاک کردن برای پروفایل خود انتخاب کرده است.

اگر این روش هم جواب نداد شاید بهتر باشد کمی مستقیم و بی پرده عمل کنید و برای آن فرد پیامی ارسال کنید. اگر پیام شما فقط یک تیک می خورد و حتی بعد از ساعت ها تیک دیگری به آن اضافه نمی شود این می تواند نشانه ای قوی باشد مبنی بر اینکه شما در واتس اپ بلاک شده اید. حتی میتوانید به فرد مورد نظرتان زنگ بزنید؛ اگر تماس برقرار نشد این یعنی شخص مورد نظر شما را در واتس اپ بلاک کرده است.

در انتها می توانید تلاش کنید آن فرد را در یک گروه واتس اپی اضافه کنید. اگر پیامی برای شما ارسال شد مبنی بر اینکه اجازه چنین کاری را ندارید آنگاه میتوانید مطمئن شوید که بلاک شده اید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو