نمونه های نورپردازی کف اتاق و نکاتی که در طراحی نورپردازی کف اتاق خواب باید رعایت کنید

نمونه های نورپردازی کف اتاق و نکاتی که در طراحی نورپردازی کف اتاق خواب باید رعایت کنید


منبع: دکوراسیون

367

1399/1/8

17:32


نورپردازی کف اتاق

طراحی نورپردازی برای کفپوش اتاق راهی ساده برای ایجاد فضایی دراماتیک و بی نظیر در دکوراسیون داخلی  به شمار می رود و شما می توانید به کمک انواع روش های مختلف نورپردازی ایده آلی را در کفپوش قسمت های مختلف منزل تان ایجاد نمایید. در ادامه ایده هایی برای طراحی نورپردازی کف اتاق را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

طراحی نورپردازی کف اتاق

همان طور که نورپردازی سقف و دیوارها در طراحی داخلی منزل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد نورپردازی کفپوش اتاق ها نیز دارای اهمیت زیادی است و نقش بسزایی را در نور کل فضای منزل ایجاد می کند از این رو بهتر است شما در هنگام طراحی نورپردازی برای کفپوش قسمت های مختلف منزل تان توجه لازم را به خرج دهید.

نورپردازی کف نشیمن

نورپردازی برای کف قسمت های مختلف منزل را چگونه انجام دهیم ؟

طراحی نورپردازی منزل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر منزل شما دارای نورپردازی مناسبی نباشد دکوراسیون داخلی آن خاص و بی نظیر به نظر نمی رسد از این رو بهتر است شما در هنگام طراحی نورپردازی برای سقف و دیوارها و کفپوش حساسیت لازم را داشته باشید.

برای نورپردازی کفپوش قسمت های مختلف منزل نظیر سالن پذیرایی و اتاق خواب و … می توانید از چراغ ها با اشکال گرد و دایره ای استفاده نمایید و این طرح چراغ ها را در قسمت های کم تردد روی زمین قرار دهید همچنین چراغ های ال ای دی نیز دید جذابی را به فضای داخلی و کفپوش منزل می بخشند.

اجرای دکوراسیون داخلی

نوارهای ال ای دی یکی دیگر از انواع روش ها برای ایجاد نورپردازی در کفپوش اتاق می باشند و این نوارها همچنین حسی مدرن را به دکوراسیون داخلی منزل می بخشند. اگر شما تمایل دارید دیوار قسمت های مختلف منزل تان زنده و پویا به نظر برسند بهتر است لامپ های هالوژن را در کفپوش هر یک از اتاق ها به کار ببرید.

نورپردازی کف سالن پذیرایی

نورپردازی کف اتاق پذیرایی

نورپردازی کف سالن پذیرایی

نورپردازی سالن پذیرایی

نورپردازی شیک برای اتاق نشیمن

طراحی نورپردازی برای اتاق خواب

طراحی نورپردازی برای کفپوش اتاق خواب

چراغ های فلزی ایستاده و چراغ های سه پایه نیز می توانند باعث ایجاد نورپردازی مناسبی در کفپوش اتاق ها شوند همچنین این مدل چراغ ها فضا را متنوع تر نشان می دهند.

یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه برای ایجاد نورپردازی در کفپوش اتاق استفاده از مکعب های نورپردازی شده و مدل آباژور های ایستاده ساخته شده از تنه درخت می باشد.

همچنین شما می توانید برای نورپردازی کفپوش قسمت های مختلف منزل از نورپردازی مخفی استفاده نمایید که این مدل نورپردازی اغلب در اطراف مبلمان و سرویس خواب و میز تلویزیون و کابینت ها و … به کار برده می شوند همچنین شما می توانید به کمک ایجاد نور مخفی در اتاق خواب آرامش و امنیت را برای این بخش از منزل تان به ارمغان بیاورید.

ایده های خلاقانه برای نورپردازی کف اتاق خواب

طراحی نورپردازی اتاق خواب

طراحی نورپردازی برای اتاق خواب

دیزاین نورپردازی برای کف اتاق خواب

روش هایی برای نورپردازی کفپوش اتاق خواب

طراحی نورپردازی برای کفپوش اتاق خواب

نورپردازی کف اتاق خواب

طراحی نورپردازی اتاق خواب

طراحی نورپردازی برای اتاق خواب

نورپردازی کف اتاق

طراحی نورپردازی کاربردی در اتاق خواب

نورپردازی کف آشپزخانه

در این مطلب طراحی نورپردازی کفپوش اتاق با کمک ایده های جالب را به شما عزیزان معرفی کردیم که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید کفپوش قسمت های مختلف منزل تان را به صورت کاربردی نورپردازی نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو