راهنمای سفر به آنتالیا با هواپیما

راهنمای سفر به آنتالیا با هواپیما


منبع: اوما

225

1399/1/8

21:49


راهنمای سفر به آنتالیا با هواپیما

سفر به آنتالیا از ایران از فرودگاه امام خمینی به سمت فرودگاه اسپارت آنتالیا انجام می‌شود و فاصله آن 2 الی 3 ساعت است. برای تهیه بلیط هواپیما آنتالیا از این سایت اقدام کنید.

راهنمای سفر

آنتالیا ترکیه مهمترین شهر تعطیل ترکیه و یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین مناطق توریستی در ترکیه است.
این قطعه بهشت با داشتن زیبایی‌های طبیعی و غنای تاریخی، سواحل پرچم آبی در امتداد آب‌های شفاف همچنان به عنوان یک شهر تفریحی شناخته می‌شود.
آنتالیا ترکیه یکی از مکان‌هایی است که ابتدا در مورد گردشگری تابستانی در ترکیه به ذهن متبادر می‌شود.
در اینجا یک راهنما توضیحات مفصلی در مورد آنتالیا، هتل‌ها، سواحل، فروشگاه‌ها، عکس‌ها، حمل و نقل و غیره دارد.
از شنا و قایقرانی گرفته تا گشت و گذار، کوهنوردی در کوه و تفریح خانوادگی، آنتالیا برای همه بازدیدکنندگان جذاب است.

آب و هوا

در حدود آوریل، هنگامی که می‌توانید بی سر و صدا آفتاب بگیرید و هوا بسیار قابل تحمل‌تر از ماه‌های تابستان است، بهترین زمان برای بازدید از آنتالیا است.

آنتالیا کجاست؟

آنتالیا در ساحل جنوب غربی آناتولی واقع شده است که هم مرز با کوه‌های توروس است. این بزرگترین شهر ترکیه در سواحل مدیترانه با بیش از دو میلیون نفر در کلانشهر است.
در عرض 36.91 عرض جغرافیایی و 30.70 طول و در ارتفاع 61 متری از سطح دریا واقع شده است.
این قطعه بهشت با داشتن زیبایی‌های طبیعی و غنای تاریخی، سواحل پرچم آبی در امتداد آب‌های شفاف همچنان به عنوان یک شهر جذاب برای همه گردشگران ترجیح داده می‌شود.

وارد آنتالیا شوید

فرودگاه آنتالیا در فاصله 13 کیلومتری شرق مرکز شهر قرار دارد و مناسب‌ترین فرودگاه برای رسیدن به شهر برای افرادی است که ترجیح می‌دهند از هواپیما استفاده کنند. تهیه بلیط هواپیما از سایت علی بابا بسیار ساده و آسان است.
فرودگاه زیبا، مغازه‌ها و مکان‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید سریع غذا بخورید.
از آنجا که این فرودگاه عظیم است، مکان‌های کافی برای نشستن برای همه در حالی که منتظر پرواز هستند وجود دارد.

اتوبوس‌های عمومی فرودگاه

حمل و نقل فرودگاه آنتالیا با استفاده از شرکت‌های عامل تور، شرکت‌های انتقال، خدمات Havaş، اتوبوس‌های عمومی و تاکسی‌ها ارائه می‌شود.

فرودگاه ایستگاه اتوبوس خط 600 ، 24 ساعت سرویس می‌دهد.
هر سی دقیقه از ایستگاه خارج شوید.
فرودگاه آنتالیا - مرکز شهر: تقریباً 40-45 دقیقه.
فرودگاه آنتالیا - ایستگاه اتوبوس: تقریباً 50-60 دقیقه.

شما باید در ایستگاه اتوبوس یک کارت پرداخت بدون تماس (اکبیل) خریداری کنید که 5 TL هزینه دارد ، بنابراین باید در ایستگاه 10 TL پرداخت کنید.
برای گرفتن اتوبوس عمومی از ترمینال بین المللی، شما باید به ترمینال داخلی بروید (300 متر، هنگام ترک ترمینال بین المللی به سادگی بپیچید). در کنار ایستگاه تاکسی جلوی ترمینال بین المللی یک علامت کوچک آبی "D" وجود دارد. بیشتر اوقات نگه داشتن آنجا ، رانندگان تاکسی را به خود جلب می‌کند.

یک تاکسی بین فرودگاه آنتالیا و مرکز شهر حدود 20 دقیقه طول خواهد کشید و در طول روز حدود 15 دلار (50 TL) هزینه خواهد داشت.

توسط جاده

تمام بزرگراه‌های محلی در آنتالیا جاده‌های آسفالت با کیفیتی هستند و بزرگراه‌های اصلی در حال اتصال این شهر به مناطق مختلف ترکیه هستند.
بنابراین شما باید چهار مسیر مختلف برای رسیدن به آنتالیا با جاده داشته باشید.

1- بزرگراه اصلی که آنتالیا را به آناتولی مرکزی بر فراز مناوگات قونیه متصل می‌کند
2- بزرگراه امتداد ساحل دریای مدیترانه، که آنتالیا را به بندر مرسین در سواحل شرقی وصل می‌کند.
3- بزرگراه توریستی در امتداد خط ساحلی که آنتالیا را به مناطق باستانی لیکیا ، لونیا و کاریا در ساحل غربی متصل می کند.
4- بزرگراه اصلی به سمت شمال پیش می رود که آنتالیا را به شهرهای بزرگ ترکیه مانند ازمیر ، آنکارا و استانبول متصل می کند.

در تمام مناطق گردشگری در آنتالیا، اپراتورهای بسیاری از شرکت‌های بین المللی و محلی کرایه اتومبیل فعالیت می‌کنند و اجاره ماشین از این نمایندگان امکان پذیر است.
تورهایی به مراکز مهم گردشگری مانند افسس، کاپادوکیا، استانبول و همچنین برخی شرکت‌های مسافرتی تورهایی را برای معرفی منطقه آنتالیا ترتیب می‌دهند.


 
 

به داخل شهر سفر کنید

دارای شبکه گسترده ای از حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس‌های عمومی، تراموا، مینی اتوبوس، تاکسی و dolmush "اتوبوس‌های کوچک" است.

توسط اتوبوس

تعداد عداد زیادی اتوبوس وجود دارد که در آنتالیا برای حمل و نقل استفاده می‌کنند. اتوبوس‌ها از هر نقطه به هر مقصدی در شهر می‌روند. کرایه ارزان قیمت است و بیشتر اتوبوس‌ها حتی برای مسیرهای کوتاه تهویه هوا و تلویزیون را ارائه می‌دهند.

40 اتوبوس متعلق به شهرداری و 160 اتوبوس خصوصی هستند. علاوه بر این 89 اتوبوس توسط شرکت حمل و نقل پامفیلیا اداره می شود و بیش از 400 مینی بوس نیز وجود دارند که متعلق به بخش خصوصی است.

توسط تراموا

آنتالیا یک دستگاه تراموا دو خطی دارد که در سیستم ریلی فعالیت می‌کند

1-موزه-مرکز شهر-ایشکلکار-تراموا نوستالژیک نوستالژیک
2-ایستگاه اتوبوس-اتوبوس-مرکز شهر-میادان تراموا مدرن

تراموا بسیار راحت ، تهویه مطبوع و دارای WiFi هستند، اگرچه برای ثبت نام در WiFi شماره تلفن همراه ترکیه لازم است.

قیمت بلیط 1.75TL می‌تواند در فروشگاه‌های اطراف ایستگاه‌ها یا پیشخوان‌های خاص AntRay حاصل
شود. پرداخت از طریق کارت حمل و نقل عمومی بدون تماس آنتالیا (اکبیل) امکان پذیر است. این کارت‌ها را می‌توان در دستگاه‌های فروش نزدیک ایستگاه های تراموا شارژ کرد. ماشین‌های وانت به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند از جمله انگلیسی است. اگر مطمئن نیستید، فقط می توانید از نگهبانان ایستگاه کمک بخواهید.

توسط تاکسی

تاکسی در سرتاسر شهر وجود دارد که رانندگان فلاسک چای خود را دارند. هر تاکسی دو نرخ متفاوت دارد. در مقصد محبوب، لیست قیمت‌ها نرخ یورو را نشان می‌دهند. نرخ عادلانه در حدود 0.8 تا 1 Tl در هر کیلومتر است.
بعد از نیمه شب (24:00) تا صبح (06:00) ، 50٪ بیشتر از کرایه روز است.

اجاره اتومبیل

اتومبیل در ترمینال، فرودگاه و مرکز شهر در دسترس است. این توصیه به استفاده از یک ماشین به مرکز دسترس شهربه عنوان پیدا کردن پارکینگ و راه مردم رانندگی ممکن است کمی دشوار است. حتما از محدودیت غیر پارکینگ پیروی کنید. شهرداری نسبت به آن بسیار سختگیر است. شما می‌توانید علائم مقصد را در جاده ها مشاهده کنید تا شما را راهنمایی کنند. 
همچنین می‌توانید یک نقشه شهری از میزهای اطلاعات گردشگری در مرکز شهر تهیه کنید.

هتل در آنتالیا

این که آیا برای تفریح و یا شغلی به مسافرت سفر می‌کنید ، اقامتگاه قسمت مهمترین سفر شما است،
بنابراین انتخاب‌های خود را با دقت در نظر بگیرید تا سفر خود را در آنتالیا لذت بخشتر کنید، انواع بسیاری از هتل‌ها در آنتالیا برای برآورده کردن خواسته‌های شما موجود هستند. رزرو هتل آنتالیا از علی بابا بسیار ساده و آسان است.
گزینه‌های مختلفی برای هتل‌های آنتالیا وجود دارد که از حقوق بازنشستگی گرفته تا 5 Stars Lodges ، اختصاص داده شده برای حفظ استانداردهای بیش از حد کیفیت، میهمان نوازی، راحتی و هزینه برای پول است.

بیشتر هتل‌های آنتالیا در لارا ، بلک ، کمر ، آلانیا و ساید قرار دارند. هتل های چهار و پنج ستاره در آنتالیا واقعاً بسیار پر ظرفیت هستند. با رزرو هتل آنتالیا از علی بابا به رزرو هتل خود اقدام کنید.
و در این نوع هتلها انواع و اقسام امکانات و فعالیتهایی مانند مراکز خرید، دیسکو، مکان‌های غذاخوری، فروشگاه‌های هدایا، مراکز زیبایی و… وجود دارد. بنابراین در طول تعطیلات ممکن است لازم نباشد از هتل خارج شوید.
اگر در جستجوی هتلی ارزان قیمت هستید و با بودجه خاصی سفر می‌کنید و یا می‌خواهید یک استراحت چشمگیر به سبک خود داشته باشید و از یک هتل مجلل با خدمات استثنایی لذت ببرید، می‌توانید انواع متنوعی از هتل‌ها را متناسب با نیاز خود پیدا کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو